۱۲۸۰۳۶۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

درخواست آزادی برای ۷معترض به قطعی گاز

رحیمی جهان آبادی گفت: آنها جوان هستند؛ ممکن است خطایی مرتکب و شعاری هم سر داده باشند. واقعا شرایط سختی در تربت جام است؛ در چنین شرایطی ما باید مردم را بیشتر درک کنیم و کنارشان باشیم.

جماران: رحیمی جهان آبادی گفت: آنها جوان هستند؛ ممکن است خطایی مرتکب و شعاری هم سر داده باشند. واقعا شرایط سختی در تربت جام است؛ در چنین شرایطی ما باید مردم را بیشتر درک کنیم و کنارشان باشیم.

جلیل رحیمی جهان آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت : اگر روزی از حوادث غیرمترقبه غافلگیر نشویم غافلگیر می‌شویم که چرا غافلگیر نشدیم! مدیریت علمی، صحیح و عاقلانه در بخش‌های مختلف کشور مشاهده نمی‌شود و البته این مختص به دولت فعلی نیست و این مشکلات ریشه‌دار بوده و طی این سال‌ها نهادینه شده است. ما مطالعات علمی، آینده‌نگرانه و وسعت دید را در بسیاری از بخش‌های مدیریتی نمی‌بینیم. یعنی اگر یک جا آسفالت شود هفته بعد کنده می‌شود! ما از این گونه بی‌برنامه‌گی‌ها بسیار داریم. واقعیت امر این است، زمانی که این اتفاقات ناگهانی در کشور رخ می‌دهد ضعف‌ها خود را بیشتر نشان می‌دهند.

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: من از رییس قوه قضاییه آقای محسنی اژه‌ای و دادستان کل کشور آقای منتظری درخواست دارم، ۷ نفر از افرادی که طی تجمعات اعتراضی به توزیع چراغ‌ها و قطعی گاز در تربت جام دستگیر شدند را با توجه به مشکلاتی که مردم دارند و وضعیتی که در منطقه وجود داشته است، مورد عفو قرار داده و آزاد کنند و اجازه دهند خانواده‌ها از نگرانی در بیایند. آنها جوان هستند؛ ممکن است خطایی مرتکب و شعاری هم سر داده باشند. واقعا شرایط سختی در تربت جام است؛ در چنین شرایطی ما باید مردم را بیشتر درک کنیم و در کنارشان باشیم.

وی افزود: در سرمای شدیدی که در شمال شرق کشور حاکم شد؛ به چند دلیل مردم در تربت جام با قطع گاز روبه رو شدند؛ عامل اول قطع گاز از سوی ترکمنستان بود. مسأله بعدی عدم مدیریت صحیح منابع گاز در استان و ضعف شدید استاندار و ستاد بحران در خراسان بود که مصرف گاز بسیاری از صنایع و بخش‌هایی را در مشهد مدیریت نکردند و چون ما در کنار مسیر خط لوله گازرسانی قرار داریم دچار مشکل شدیم.

رحیمی جهان آبادی افزود: دلیل دیگر قطع گاز این بود که میزان مصرف بالاتر از حد تصور در منطقه رخ داد. این عوامل دست به دست هم داد که گاز منطقه دچار افت و سپس قطع شود. با پیگیری‌هایی صورت گرفته و حضور اوجی وزیر نفت در منطقه، مدیریت در استان بهبود و از مناطق همجوار گاز را تأمین کردند و بعد از ۴،۵ روز گاز وصل شد. در این چند روز مردم یک بحران سخت را پشت سر گذاشتند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج