۱۲۸۰۷۰۶
۱۴۲۶
۱۴۲۶
پ

حمله قارچ‌ها را با جستجوی نام سریال تجربه کنید

گوگل به مناسب پخش سریال The Last of Us به‌تازگی ایستراگ جدیدی را منتشر کرده که در موتور جستجوی این شرکت قابل‌مشاهده است.

دیجیاتو نوشت: گوگل به مناسب پخش سریال The Last of Us به‌تازگی ایستراگ جدیدی را منتشر کرده که در موتور جستجوی این شرکت قابل‌مشاهده است.

قسمت دوم سریال The Last of Us دیروز از شبکه HBO پخش شد و حالا گوگل ایستراگ جدیدی را برای این سریال به موتور جستجوی خود اضافه کرده است. این ایستراگ مربوط به همه‌گیری قارچ‌های سرچماقی است که در داستان بازی و سریال نقش کلیدی دارند.

گوگل به مناسبت پخش سریال تلویزیونی The Last of Us از شبکه HBO به کاربران اجازه می‌دهد تا در موتور جستجوی این شرکت به افکت جالبی دسترسی داشته باشند. اگر در گوگل نام The Last of Us را جستجو کنید، در پایین صفحه دکمه قرمز رنگی را می‌بینید. اگر روی این دکمه کلیک کنید، قارچ‌ها روی نمایشگر شما ظاهر می‌شوند.

افکت قارچ‌ها متحرک است و در دسکتاپ هر چقدر بیشتر روی این دکمه قرمز رنگ کلیک کنید، قارچ‌های بیشتری را مشاهده خواهید کرد. اما در موبایل ظاهراً فقط سه بار می‌توانید روی این دکمه بزنید و تعداد قارچ‌ها را افزایش دهید.

حمله قارچ‌ها را با جستجوی نام سریال تجربه کنید

درنهایت اگر روی دکمه X کلیک کنید، قارچ‌ها از صفحه پاک می‌شوند. همچنین می‌توانید با دکمه اشتراک‌گذاری، لینک این صفحه را برای بقیه بفرستید تا آن‌ها هم بتوانند این افکت را امتحان کنند.

سریال «لست آف آس» برخلاف بازی، اطلاعاتی بیشتری درباره منشأ همه‌گیری قارچ‌ها در این داستان ارائه کرده و انتشار این ایستراگ هم‌زمانی مناسبی با پخش قسمت دوم سریال داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج