اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۸۱۴۱۱
۲۹۰۹
۲۹۰۹
پ

مجازات کسانی که با هدف براندازی به میدان آمدند!

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس‌جمهور با بیان اینکه معتقدم اقدامات دشمن به ویژه در پائیز امسال در نوع خود بی سابقه بود، گفت: دشمن توانست با به کارگیری برخی عناصر خود فروخته و برخی افراد فریب خورده برای اولین‌بار در تاریخ انقلاب چالش امنیتی و سیاسی جدی برای ملت و کشور درست کند.

فارس: معاون حقوقی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت مردمی تمام توان خود را برای خدمت به مردم و پیشرفت کشور به کار گرفته، گفت: بخش زیادی از توان دولت در یک و سال و اندی که از عمر آن گذشته صرف جبران اشتباهات عجیب گذشته شده است.

وی با بیان اینکه این اقدامات بعضی از دشمنان را هم امیدوار کرده بود، اظهار کرد: امیدواری دشمن به مزدوران خود در داخل و خارج کشور برای براندازی نظام و همراهی تعدادی از افراد سطحی با دشمن سبب شد تا همه بدخواهان ایران و رسانه ها و مزدورانشان از همه ظرفیت‌های خود برای ادامه دشمنی علنی استفاده کنند و نظام اسلامی برای جلوگیری از ریختن خون بی‌گناهان یا حتی فریب‌خوردگان مجبور بود جهت تفکیک بین منافقین و سایر مزدوران با مردم عادی و برخی افراد احساساتی و سطحى،حداکثر مماشات را در این چند ماه گذشته به کار گیرد.

مجازات کسانی که با هدف براندازی به میدان آمدند!

دهقان با بیان اینکه شاهد بودیم که عوامل دشمن در اغتشاشات از هیچ تخریب و جنایتی دریغ نکردند، متذکر شد: کسانی که با انگیزه وهدف براندازی به عنوان مزدور دشمن و همراه داعش و منافقین به میدان آمدند باید انتظار داشته باشند در چهارچوب قانون مجازات سختی را تحمل کنند.

وی افزود: البته نظام اسلامی با کسانی که مرتکب جنایت نشده اند و از روی احساسات و به خاطر فریب خوردگی یا برخی انتقادات به حق بدون قصد براندازی با اغتشاشات همراهی کردند، در صورت ندامت با رافت برخورد خواهد کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج