۱۲۸۱۸۷۰
۳۱۴۳
۳۱۴۳
پ

قدرت دوربین گلکسی s۲۲ را در این فیلم کوتاه ببینید

چارلی کافمن، کارگردان سرشناس، تنها با استفاده از یک گوشی گلکسی S۲۲ اولترا اقدام به ضبط یک فیلم کوتاه کرده است. تریلر این فیلم را در ادامه متن مشاهده فرمایید.

گجت‌نیوز نوشت: چارلی کافمن، کارگردان سرشناس، تنها با استفاده از یک گوشی گلکسی S۲۲ اولترا اقدام به ضبط یک فیلم کوتاه کرده است. تریلر این فیلم را در ادامه متن مشاهده فرمایید.

روند ساخت فیلم‌های کوتاه توسط گوشی های پرچمدار بازار مدتی است که در میان فیلم‌سازان دنیا محبوب شده است. البته در اکثر مواقع گوشی های آیفون برای ثبت این ویدیوها مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما پیش از این شاهد مواردی مربوط به ساخت فیلم با سایر پرچمداران مطرح بازار نیز بوده‌ایم.

چارلی کافمن، کارگردان سرشناس برنده جایزه اسکار، جدیدترین فردی‌ست که اقدام به ساخت فیلم کوتاه با کمک گوشی های هوشمند کرده است. با این حال، او گلکسی S۲۲ اولترا را برای این کار انتخاب کرده.

گلکسی S۲۲ اولترا؛ دوربینی حرفه‌ای برای ضبط فیلم های کوتاه

به‌تازگی تریلری از یک فیلم ساخته چارلی کافمن در اینترنت منتشر شده که به‌طور کامل توسط گلکسی اس ۲۲ اولترا ضبط شده است. این تریلر را می‌توانید در یوتیوب و یا از طریق لینک زیر مشاهده فرمایید:

داستان این فیلم ظاهرا در خصوص زنی است که در حال تجربه کردن تغییراتی در زندگی خود است. در این ویدیو او به حضور فردی دیگر هم اشاره می‌کند؛ هرچند که نشانی از هیچ فرد دیگری در تریلر نمایش داده شده نیست. این تریلر، کاراکتر اصلی را در حالی که یک موسیقی جالب پیانو در پس‌زمینه در حال پخش است، در وضعیت‌ها و شرایط مختلفی نمایش می‌دهد.

تریلر این فیلم کوتاه ضبط شده توسط گلکسی S22 به هیچ عنوان قرار نیست یک شاهکار سینمایی را تبلیغ کند! با این حال، کیفیت بالا و حرفه‌ای، مهم‌ترین نکته در خصوص آن است که در نگاه اول توجهات را به خود جلب می‌کند. اگر پیش از مطالعه این خبر، تریلر را تماشا کرده بودید، بعید بود که متوجه ساخت آن با یک گوشی هوشمند می‌شدید؛ هرچند که با کمی دقت بیشتر در جزئیات و موشکافی تریلر می‌توان متوجه کمی نویز، خصوصا در شرایط نوری کم شد!

فیلم کوتاه Jackals and Fireflies قطعا اهمیت بسیاری برای هواداران گوشی های گلکسی سامسونگ دارد؛ چرا که Galaxy S22 Ultra را به عنوان یک رقیب جدی برای آیفون‌ها در بخش دوربین معرفی می‌کند.

در حال حاضر هیچ زمان اکران یا انتشاری برای این فیلم کوتاه ذکر نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج