جاباما
۱۲۸۲۱۶۰
۳۳۱۲
۳۳۱۲
پ

مسابقه واقعی «بازی مرکب» تلفات داد!

نتفلیکس این روزها مشغول تولید بی سر و صدای یک مسابقه بر اساس سریال کره ای موفق «بازی مرکب» (Squid Game) است که شرکت کنندگان آن بر سر ۴/۵ میلیون دلار، بزرگ ترین جایزه نقدی در تاریخ مسابقات تلویزیونی، با یکدیگر به رقابت می پردازند.

روزیاتو: نتفلیکس این روزها مشغول تولید بی سر و صدای یک مسابقه بر اساس سریال کره ای موفق «بازی مرکب» (Squid Game) است که شرکت کنندگان آن بر سر ۴/۵ میلیون دلار، بزرگ ترین جایزه نقدی در تاریخ مسابقات تلویزیونی، با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در سریال «بازی مرکب» صدها شرکت کننده که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند، دعوت برای حضور در یک مجموعه بازی کودکانه اما مرگبار با جایزه ای وسوسه برانگیز را می پذیرند.

در اولین چالش این بازی یک عروسک حساس به حرکت وجود دارد که زمان حرکت و توقف شرکت کنندگان را به آن ها اعلام می کند.

اگر شرکت کنندگان زمانی که عروسک سر برمی گرداند از جای خود حرکت کنند یا در مدت مقرر از خط پایان عبور نکنند، به شکلی مرگبار از بازی حذف می شود.

مسابقه واقعی «بازی مرکب» تلفات داد!

چندی قبل خبری درباره ی شرکت کنندگان خشمگین مسابقه ی جدیدی که بر اساس سریال «بازی مرکب» در حال ساخت است، منتشر شد. بر اساس این خبر، این شرکت کنندگان قصد شکایت از شرکت نتفلکیس را دارند.

با آغاز فیلمبرداری مسابقه در استودیویی در نزدیکی شهر لندن، تعداد زیادی از شرکت کنندگان مسابقه به انتقاد از گروه تولید آن پرداختند و مدعی شدند با آن ها مانند حیوان رفتار شده بود. به ادعای این شرکت کنندگان، گروه تولید آن ها را ساعت ها در سرمای طاقت فرسا نگه داشته بودند.

 

در عین حال، ۲ تن از شرکت کنندگان این مسابقه پیش از آنکه حتی شروع شده باشد، اخراج شده اند. گفته می شود علت این موضوع تخطی آن ها از قوانین شرکت در این مسابقه با برقراری رابطه جنسی در هتل در نظر گرفته شده برای شرکت کنندگان بوده است.

با کاهش دمای استودیوی محل فیلمبرداری به منفی ۳ درجه سانتیگراد، برخی شرکت کنندگان خشمگین نسبت به انجام فیلمبرداری در چنین هوای سردی معترض شدند و حالا حتی در صدد شکایت از شرکت نتفلکیس هستند.

مسابقه واقعی «بازی مرکب» تلفات داد!

یکی از شرکت کنندگان مسابقه به رسانه ها گفته: «۸ ساعت تمام شکنجه شدیم. فقط از ما سوء استفاده ابزاری شد. با حیوان هم چنین رفتاری نمی شود. می دانم که این مسابقه قرار بود سخت باشد اما این وضع غیر انسانی بود.»

«یک جا دیدم که داشتند یک تابوت سیاه رنگ با روبان صورتی را مثل چیزی که در سریال بود، می آورند. احساس کردم گرفتن یک تصویر خوب برای آن ها به کمک به ما ارجحیت دارد.»

شرکت کننده ی دیگری مدعی شده بسیاری از آن ها از شدت سرما از حال رفتند.

از سویی دیگر گفته می شود ۲ تن از بازیکنان پیش از شروع مسابقه فرصت شرکت در آن را از دست دادند. این اتفاق بعد از آن اقدام آن ها به برقراری رابطه جنسی از هتل تاور ِ لندن رخ داد، جایی ک شرکت کنندگان پیش از آغاز فیلمبرداری مسابقه در استودیویی در اطراف لندن در آن اقامت داشتند.

منبعی به رسانه ها گفته: «قوانین سختگیرانه ای برای شرکت کنندگان پیش از آغاز فیلمبرداری وجود داشت. گروه تولید متوجه شدند دو تا از شرکت کننده ها با یکدیگر رابطه جنسی برقرار کرده بودند و مجبور شدند قبل از شروع کار آن ها را حذف کنند.»

به گفته ی این منبع، شرکت کنندگان اجازه ی تعامل با یکدیگر یا مصرف سیگار و الکل را در مدت اقامت در هتل نداشتند.

مسابقه واقعی «بازی مرکب» تلفات داد!

پس از انتشار اخباری مبنی بر نگه داشتن شرکت کنندگان در هوای سرد، نتفلیکس و تهیه کنندگان مسابقه بیانیه ای در این رابطه منتشر کردند.

در این بیانیه آمده است: «گرچه در محل فیلمبرداری هوا بسیار بود و شرکت گنندگان برای آن آماده شده بودند، هر گونه ادعا درباره ی بروز صدمات جدی به دور از واقعیت است.»

«ما برای سلامت و ایمنی شرکت کنندگان و گروه تولید خود اهمیت زیادی قائل هستیم و از اقدامات ایمنی مناسبی بهره می گیریم.»

یکی از شرکت کنندگان این مسابقه پیش تر به رسانه ها گفته بود: «حتی اگر سرمازدگی هم رخ می داد، باز هم شرکت کننده ها مایل بودند تا جایی که می شود بمانند، چون پای مقدار زیادی پول وسط بود.»

«خیلی از شرکت کننده مصمم بودند که از جای خود تکان نخورند، برای همین مدت زیادی همانجا ماندند. کسانی بودند که با تصور میلیونر شدن به آنجا آمده بودند، اما اشک شان درآمده بود.»

در مجموع ۴۵۶ نفر، به همان اندازه ای که در سریال وجود داشت، در مسابقه شرکت کردند که گفته می شود تعدادی از آن ها در جریان بازی اول بدحال شدند.

شرکت کنندگان از آمریکا و استرالیا برای حضور در این مسابقه آمده بودند که ددر استودیویی در نزدیکی شهر لندن فیلمبرداری می شود.

همچون سریال «بازی مرکب»، در مرحله ی اول صدها نفر از مسابقه حذف شدند.

این مسابقه در ۱۰ قسمت عرضه خواهد شد که یک قسمت بیشتر از سریال اصلی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج