۱۲۸۲۲۴۰
۱۵۱۷
۱۵۱۷
پ

صداوسیما به دنبال کنترل پست‌های اینستاگرامی!

مجتی توانگر نماینده مجلس یازدهم به نامه نگاری پیمان جبلی رئیس صدا و سیما برای فیلترینگ یک پلتفرم با ابراهیم رئیسی واکنش نشان داده است.

دیده‌بان ایران: مجتی توانگر نماینده مجلس یازدهم به نامه نگاری پیمان جبلی رئیس صدا و سیما با رئیس جمهور برای فیلترینگ فیلیمو که روز گذشته در سایت دیده بان ایران منتشر شد، واکنش نشان داد. 

مجتبی توانگر نماینده مجلس یازدهم در واکنش به نامه پیمان جبلی نوشت: صداوسیما حاضر نیست قانون پیشنهادی خود برای ⁧ صوت‌وتصویرفراگیر⁩ را ارایه نماید. تفسیر صداوسیما از صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی بسیار موسع و حالت یله و رها بوده و عملا به نظر مسوولین این سازمان، هر آنچه صوت و تصویر که در اینترنت منتشر می‌شود باید از صداوسیما اخذ مجوز نموده وحتی پست‌های اینستاگرام مرتبط با فیلم هم از سوی سکوها با صداوسیما تنظیم گردد.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ ا‌ین نماینده مجلس با اشاره به تفسیر صدا و سیما از نظارت بر فضای مجازی و VOD ها خاطر نشان کرد: این تفسیر در تداخل با مسئولیت‌ها و اختیارات سایر ارکان قرار دارد و بر فرض محال اگر چنین باشد، باید مرکز ملی فضای مجازی، وزارت فرهنگ، وزارت ارتباطات و سایر نهادهای ذی‌مدخل درحوزه خدمات محتوایی را منحل و اختیاراتشان را به صداوسیما محول کنیم!

نماینده مجلس یازدهم خاطر نشان کرد:‌چندی پیش شورای عالی امنیت ملی⁩ طی نامه‌ای به مجلس ضمن بیان تحلیلی، فرصت‌ها وچالش‌های این صنعت برای کشور و با نگاهی مثبت به این صنعت خواستار این شده که با قیدفوریت، اقدامات لازم برای تدوین وتصویب قوانین مورد نیاز در زمینه صوت وتصویر فراگیر به عمل آید.

توانگر نوشت: دوران اینکه با نگاه بسته و "نظارتی بدون چارچوب" بخواهیم، پلتفرم‌های دانش‌بنیان و ⁧ اقتصاد دیجیتال⁩ را تنظیم‌گری کنیم گذشته؛ بایستی با هم‌اندیشی با همه اجزای این اکوسیستم در جهت افزایش غنای محتواهای تولید شده در فضای مجازی کمک کنیم.

صداوسیما به دنبال کنترل پست‌های اینستاگرامی!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج