جاباما
۱۲۸۳۲۸۴
۴۵۰۰
۴۵۰۰
پ

آهنگ زنگ گلکسی اس ۲۳ سامسونگ منتشر شد

آهنگ زنگ معروف « فراتر از افق » یا ” Over The Horizon ” برای گوشی های پرچمدار گلکسی اس ۲۳ سامسونگ – Samsung Galaxy S۲۳ منتشر شد.

گجت نیوز: آهنگ زنگ معروف « فراتر از افق » یا ” Over The Horizon ” برای گوشی های پرچمدار گلکسی اس ۲۳ سامسونگ – Samsung Galaxy S۲۳ منتشر شد.

رویداد بهمن ماه سامسونگ در کمتر از ۶ ساعت دیگر آغاز می‌شود و اکنون تقریبا می‌دانیم که با چه چیزهایی رو به رو خواهیم بود و حتی تصاویر واقعی گوشی‌های Galaxy S۲۳ هم لو رفتند! از گوشی‌های پرچمدار گلکسی S۲۳ (شامل مدل معمولی، پلاس و اولترا) تا لپ‌تاپ گلکسی بوک سری ۳ و احتمالا یک تبلت، قرار است امشب به روی صحنه بیایند و کره‌ای‌های سامسونگ را سربلند کنند. حالا قبل از دیدن این پرچمداران ، می‌توانید آهنگ زنگ آن‌ها را گوش کنید.

معمولا با معرفی گوشی‌های گلکسی سری S، یک نسخه جدید از آهنگ زنگ سامسونگ یا همان ” over The Horizon ” هم منتشر می‌شود. این آهنگ در سال گذشته با هنرنمایی گروه BTS همراه بود اما امسال یک هنرمند آمریکایی – کره‌ای با نام ” Yaeji ” افتخار آن را دارد تا اثر هنری خود را به عنوان آهنگ زنگ گلکسی اس ۲۳ سامسونگ به مردم جهان عرضه کند. در ادامه می‌توانید رینگتون موبایل گلکسی S۲۳ سامسونگ را گوش و سپس آن را از این لینک دانلود کنید.

همچنین بد نیست اشاره کنیم که « یائیجی » در سال ۲۰۱۷ و با آهنگ ” Raingurl ” به شهرت رسید و قصد دارد تا اولین آلبوم رسمی خود را تا دو ماه دیگر (ماه آوریل ۲۰۲۳) روانه بازار کند. در پایان کار بد نیست بپرسیم که به نظر شما آیا آهنگ زنگ گلکسی اس ۲۳ سامسونگ می‌تواند رینگتون موبایل آیفون را شکست دهد؟ در مورد پرچمداران چطور؛ آیا گلکسی S۲۳ اولترا سامسونگ به یکه تازی آیفون ۱۴ پرومکس اپل پایان خواهد داد؟

آهنگ زنگ گلکسی اس ۲۳ سامسونگ منتشر شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج