۱۲۸۳۳۲۶
۱۴ نظر
۲۵۶۵۶
۱۴ نظر
۲۵۶۵۶
پ

حرف‌های افخمی درباره هشتگ «من بی‌‍ناموسم»!

بهروز افخمی با اشاره به اینکه قصد داشته فیلم «استاد» را با موضوع جنبش «می‌تو» به شکل کمدی بسازد گفت که استخاره‌های خیلی خوبش از قرآن، او را به ساخت و همکاری در این فیلم به عنوان تهیه‌کننده ترغیب کرده است.

ایسنا: بهروز افخمی با اشاره به اینکه قصد داشته فیلم «استاد» را با موضوع جنبش «می‌تو» به شکل کمدی بسازد گفت که استخاره‌های خیلی خوبش از قرآن، او را به ساخت و همکاری در این فیلم به عنوان تهیه‌کننده ترغیب کرده است.

حرف‌های افخمی درباره هشتگ «من بی‌‍ناموسم»!

نخستین نشست پرسش و پاسخ جشنواره چهل و یکم فجر در روز ۱۲ بهمن برای یکی از فیلم اولی‌های این دوره از جشنواره با نام «استاد» بود که به جنبش "می‌تو" اشاره داشت و شواهدی از یک سوژه و هنرمند خاص هم در آن مشاهده می‌شد.

در این نشست که با تاخیر و نیز با حضور بهروز افخمی تهیه‌کننده، عماد حسینی کارگردان،  هدیه حسینی نژاد وسجاد بابایی از بازیگران فیلم برگزار شد، حسینی درباره فیلمش گفت که موضوع فیلمش جهانی و مواجهه قدرت با زنان است که از یک سال قبل در کشور ما هم این موضوع و طرح آن داغ شده است.

حرف‌های افخمی درباره هشتگ «من بی‌‍ناموسم»!

افخمی درباره این فیلم گفت: خودم اولین بار بود فیلم را به این شکل دیدم و آن را فیلم گرمی دیدیم و خوشم آمد. البته شنیدم مخاطبی هم از سالن خارج نشد و وقتی می‌شنویم بعضی‌ها به عنوان ژست روشنفکری از سالن فیلم بیرون می‌روند اما برای این فیلم چنین اتفاقی نیفتاد، خوشحال شدم.

او افزود: من در این فیلم کاری نکردم و نزدیک فیلمبرداری بود که به گروه ملحق شدم. در واقع جانشین مجید رجبی‌معمار به عنوان تهیه‌کننده شدم و او بود که به عماد حسینی کمک کرد تا اولین فیلمش را بسازد؛ من یک جورایی در این موقعیت سواستفاده چی بودم.

وی درباره کارکرد و تاثیر این فیلم برای رفع فساد در سینما گفت: من فکر نمی‌کنم کار فیلم برطرف کردن فساد در سینمای ایران باشد. گرچه از نگاه عده‌ای این فساد را ما از خودمان درمی‌آوریم و اصلا چنین چیزی وجود ندارد.

افخمی با یادآوری اینکه خودش یک زمانی گفته بود دوره فیلمهای آپارتمانی گذشته ولی این فیلمش در فضایی بسته می‌گذرد، گفت: برای خواندن فیلمنامه استخاره کردم خیلی خوب آمد، چون اول گفتم دوره‌ی این موضوع (می‌تو) گذشته و دوران هشتگ "من بی‌ناموسم" رسیده است. بعد فکر کردم فیلم را با این موضوع به کمدی تبدیل کنیم که تا زمان جشنواره فجر، دوران آن هم گذشته است. اما به صفحه ۷۰ فیلم‌نامه که رسیدم دوباره استخاره کردم باز هم خیلی خوب آمد و به نظرم قرآن وعده خیلی خوبی داشت می‌داد. به عماد (کارگردان) هم گفتم که نمی‌دانم چرا این فیلم را می‌سازم ولی در آخر بدون کمک هیچ نهاد دولتی و نیمه دولتی و خصوصی آن را ساختیم.

این تهیه‌کننده همچنین گفت که مخارج فیلم سه و نیم تومان شده و برخی عوامل درصدهایی از ساخت را برعهده گرفتند تا امکان تولید فیلم مهیا شود.

بهروز افخمی درباره احتمال جایزه گرفتن فیلمش گفت: من برای جایزه جشنواره اهمیت قائل نیستم چون می‌تواند با یک رای جابجا شود ولی عماد حسینی باید خوشحال شود اگر فیلمش در چند بخش کاندیدا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کارگردان دوزاری

    • من

      اتفاقافقط وفقط برای پولش وجایزه تمرکزداری

    • ناشناس

      همش یک نمایشه

    • ناشناس

      کی دیگه پول میده یرای فیلم های این

    • ناشناس

      هشتگ بهش میاد

    • ناشناس

      وقتی دروغ میگه مسائل اجتماعی رو انکار میکنه چطوری فیلم میسازه

    • عارف

      زیاد مهمل میگی افخمی

    • ناشناس

      من منفورم هم هشتگ مناسب آقای افخمیه

    • ا مرادی

      قحط الرجال بود تا این که افخمی فیلم ساز می شود.وای به حال این کشور با این هنرمندان.

    • بهار

      دقیقا

    • البرز

      ما را چه شده؟ خوشمان بیاید و یا نیاید آقای افخمی از اساتید و ستاره های فیلم سازی و سرمایه معنوی این سرزمین هستند، وظیفه هر ایرانی حمایت و احترام چنین بزرگان است نه چوب لا چرخ آنان گذاشتن

    • .......................

      افخمی درست عین جنگلی هاست خخخخخخ

    • ناشناس

      افخمی معدوم الحال

    • سعید

      افخمی از موقعی که رفت مجلس عمر هنریش هم تموم شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج