جاباما
۱۲۸۳۷۴۸
۸ نظر
۲۷۳۳۹
۸ نظر
۲۷۳۳۹
پ

این استان‌ها منتظر بارش برف و باران باشند

​رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در کشور و کاهش دما تا ۷ درجه سانتیگراد در شمال و شمال غرب کشور خبر داد.

خبر فوری: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش برف و باران در کشور و کاهش دما تا ۷ درجه سانتیگراد در شمال و شمال غرب کشور خبر داد.

این استان‌ها منتظر بارش برف و باران باشند

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۱۴ بهمن) در مناطقی از خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ارتفاعات سمنان، ارتفاعات شرق تهران،  آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان همچنین ارتفاعات کرمان بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود. 

وی افزود: شنبه(۱۵ بهمن) در برخی مناطق خراسان شمالی، جنوب خراسان رضوی و شمال خراسان جنوبی نیز بارش پراکنده باران و برف رخ می‌دهد. از اواخر وقت شنبه و طی روز یکشنبه (۱۶بهمن) در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور به‌ویژه در نوار مرزی مناطق ذکر شده بارش باران و برف رخ می‌دهد. 

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا دوشنبه(۱۶ بهمن) بر شدت بارش در شمال غرب و برخی مناطق واقع در غرب افزوده می‌شود. در این روز در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی و زاگرس مرکزی نیز بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود. 

وی افزود: سه‌شنبه(۱۷ بهمن) فعالیت سامانه بارشی گسترش یافته و در نواحی شمال غرب، غرب، جنوب غرب، شمال استان‌های فارس و بوشهر، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز بارش ادامه خواهد داشت.  

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: جمعه (۱۴ بهمن) در برخی مناطق شمال غرب، شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز وزش باد به نسبت شدید تا شدید رخ می‌دهد. 

وی ادامه داد: دمای هوا جمعه و شنبه در شمال غرب و غرب کشور بین ۵ تا ۷ درجه سانتیگراد کاهش و از یکشنبه در این نواحی به‌تدریج افزایش می‌یابد همچنین دوشنبه و سه‌شنبه در استان‌های ساحلی افزایش ۴ تا ۶ درجه دما و گرم‌باد پیش‌بینی می‌شود.  

ضیاییان افزود: امروز و فردا خلیج فارس و دریای خزر، یکشنبه شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهند بود. سه شنبه نیز نیمه غربی خلیج فارس مواج است. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۵ بهمن) نیمه‌ابری و به‌تدریج کاهش ابر  و گاهی وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و روز  یکشنبه (۱۶ بهمن) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و در بعضی ساعت‌ها غبارمحلی و در شب کاهش ابر با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا( ۱۴ و ۱۵ بهمن)  بندرعباس با دمای ۲۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۷-  درجه سانتیگراد سردترین مرکز استان کشور است. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      الهی شکر

    • ناشناس

      فکرکنم تا شیراز آب نبره دست اسرمون برنداره این بارندگی

    • ناشناس

      خداراشکر کن ناشکر نباش روزها ی بی ابی سختی را خواهیم داشت

    • ناشناس

      ارومیه شمال غرب ایران...
      الان مثل ۵فروردین هستش ...
      کو برف کو باران
      آفتاب خالص و بدون ابر الان ساعت ۱۱ صبح در آسمان ارومیه قابل مشاهده هستش

    • ناشناس

      مافیای آب منتظره

    • ناشناس

      تاریخها رو اشتباه نوشتی

    • ناشناس

      بازم خداروشکر که همین بارندگی هامیشه پارسال چه بلایی سرمون اومدازبی ابی

    • علی

      کاربرگرامی که میگی شیرازو اب نبره
      این بارون برف نعمته نیاد که بدبختیم
      این به شکرگذاریته؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج