۱۲۸۳۷۹۸
۱۶۸۰۸
۱۶۸۰۸
پ

۸ مادر مشهور که روش ویژه‌ای برای تربیت فرزندان خود دارند

پرورش فرزند دشوارترین کار دنیا است و هیچ نسخه ی واحدی برای آن وجود دارد. همه ی پدر و مادرها سعی می کنند متوجه شوند بهترین شیوه برای فرزندانش چیست و مادران مشهور هم از این قاعده مستثنی نیستند.

روزیاتو: پرورش فرزند دشوارترین کار دنیا است و هیچ نسخه ی واحدی برای آن وجود دارد. همه ی پدر و مادرها سعی می کنند متوجه شوند بهترین شیوه برای فرزندانش چیست و مادران مشهور هم از این قاعده مستثنی نیستند. بعضی از آن ها روش ویژه ای برای پرورش فرزندان خود در پیش گرفته اند.

مگان فاکس

۸ مادر مشهور که روش ویژه‌ای برای تربیت فرزندان خود دارند

 
 

مگان فاکس به پسرش اجازه می دهد عقاید و احساسات خود را آزادانه ابراز کنند، اما وقتی در اینستاگرامش تصاویری از او با لباس دخترانه منتشر کرد با نظرات منفی ای مواجه شد. او در اینباره گفته: «پسر من دوست دارد گاهی وقت ها لباس دخترانه بپوشد. من او را به یک مدرسه ی خیلی آزاد و راحت می فرستم ولی حتی آنجا هم پسربچه هایی هستند که به او بگویند “پسرها لباس دخترانه نمی پوشند” یا “پسرها صورتی نمی پوشند”. ولی پسرم گفت: “وقتی از در وارد شدم همه ی پسرها به من خندیدند ولی برای من مهم نیست. من لباس دخترانه دوست دارم.” خودم هم سعی می کنم به پسرم یاد بدهم که دیگران هر چه گفتند همیشه اعتماد به نفس داشته باشد.»

کیت هادسون

۸ مادر مشهور که روش ویژه‌ای برای تربیت فرزندان خود دارند

همچون مگان فاکس، کیت هادسون هم یک شیوه ی جنسیت خنثی برای پرورش دخترش در پیش گرفته است. او در اینباره گفته: «ما هنوز نمی دانیم که هویت جنسی او چیست.»

 

گوئینت پالترو

۸ مادر مشهور که روش ویژه‌ای برای تربیت فرزندان خود دارند

گوئینت پالترو دوست دارد فرزندانش به چندین زبان مختلف صحبت کنند و تنها اجازه ی برنامه های تلویزیونی اسپانیایی و فرانسوی را به آن ها می دهد. او در اینباره گفته: «فقط اجازه ی دیدن برنامه های فرانسون و اسپانیایی را به آن ها می دهم. وقت هایی که به فرانسه می روم همه ی کارتون هایشان را می خرم.»

هایدی کلوم

۸ مادر مشهور که روش ویژه‌ای برای تربیت فرزندان خود دارند

هایدی کلوم معتقد است هیچ وقت برای یادگیری راه رفتن با کفش پاشنه بلند زود نیست و وقتی دخترانش تنها ۴ سال داشتند به آن ها اجازه ی پوشیدن کفش پاشنه بلند می داد. او در اینباره گفته: «مردم از این کار خوش شان نمی آید، به خصوص در کشور خودم آلمان. وقت هایی که می خواهیم به رستوران می رویم دوست دارند کفش پاشنه بلند بپوشند. برای آن ها یک چیز سرگرم کننده است. مگر چه می شود از ماشین تا رستوران را با ۲۰ قدم با کفش پاشنه بلند بیایند؟ تا زمانی که بچه های خوبی باشند و درس شان را خوب بخوانند، می توانند هر چه دوست دارند بپوشند.»

ماییم بیالیک

۸ مادر مشهور که روش ویژه‌ای برای تربیت فرزندان خود دارند

ماییم بیالیک معتقد است بچه ها نیازی به تلفن همراه ندارند و از خرید گوشی هوشمند برای فرزندانش خودداری می کند. او در اینباره گفته: «اول اینکه بچه های من گوشی هوشمند ندارند. من فکر نمی کنم یک بچه ی ۱۱ ساله نیازی به تلفن همراه داشته باشد، مگر زمانی که از من دور باشد. دوم اینکه فکر نمی کنم بچه های من نیازی به این داشته باشند که دائماً مشغول بازی های ویدئویی باشند. آن ها بچه های دیگر که بازی های ویدئویی می کنند را می بینند و اگر این روش برای بقیه ی خانواده ها جواب می دهد من مشکلی با آن ندارم. ولی در مورد خودمان، ما زمان مشخصی را به بازی پسرهایمان اختصاص می دهیم. و سوم اینکه من تعاملات مجازی ای که می بینیم خیلی از بچه در شبکه های اجتماعی دارند را دوست ندارم. فکر نمی کنم این کار چیزی به زندگی حالای پسرهایم اضافه کند. برای شخصیت شان خوب نیست.»

پنلوپه کروز

۸ مادر مشهور که روش ویژه‌ای برای تربیت فرزندان خود دارند

همچون ماییم بیالیک، پنلوپه کروز هم دسترسی فرزندانش به تکنولوژی را محدود می کند. او در اینباره گفته: «من به این محدودیت واقعاً به چشم محافظت از سلامت روان نگاه می کنم ولی اینطور که به نظر می آید در این مورد در اقلیت هستم. بچه های من فقط اجازه دارند گاهی فیلم یا بعضی کارتون ها را تماشا کنند. چطور می توانم به آن ها اجازه ی تماشای فیلم ندهم؟ بعضی از شگفت انگیزترین لحظات شادی ام را از کودکی با فیلم ها تجربه کرده ام. ولی تا وقتی بزرگ تر نشده اند خبری از تلفن همراه نخواهد بود. تا دست کم ۱۶ سالگی هم اجازه ی استفاده از شبکه های اجتماعی را ندارند.»

میلا کونیس

۸ مادر مشهور که روش ویژه‌ای برای تربیت فرزندان خود دارند

میلا کونیس دوست ندارد فرزندانش با گرفتن هدایای فراوان لوس شوند و به دیگران هم اجازه ی هدیه باران کردن آن ها را نمی دهد. او در اینباره گفته بود: «برای کریسمس رسم ما این است که بچه های کادویی نگیرند. از امسال این کار را شروع کردیم چون وقتی سن یچه ها کمتر از یک سال است، این موضوع خیلی اهمیت ندارد. سال قبل موقع کریسمس دخترمان ۲ سالش بود و خیلی کادو گرفت. ما چیزی برایش نگرفته بودیم، کادوها مال پدربزرگ ها و مادربزرگ هایش بودند. اینطوری بچه ها دیگر قدر یک کادو را نمی دانند. حتی نمی دانند چی دل شان می خواهد. فقط می خواهند یک چیزی بگیرند.»

کیرا نایتلی

۸ مادر مشهور که روش ویژه‌ای برای تربیت فرزندان خود دارند

کیرا نایتلی به دخترش اجازه ی تماشای بعضی از فیلم هایی که درباره ی قصه های پریان هستند را نمی دهد چون تصویری که این فیلم ها از زن ها ارائه می دهند را دوست ندارد. او در اینباره گفته: «مثلاً دیدن سیندرلا را ممنوع کردم. چون منتظر است یک مرد ثروتمند از راه برسد و نجاتش دهد. این درست نیست. واضح است که شما خودتان باید خودتان را نجات دهید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج