جاباما
۱۲۸۴۰۲۴
۸۲۹۰
۸۲۹۰
پ

آشنایی با میوه‌ای که شما را زیبا می‌کند

بِه، به عنوان یکی از پرخاصیت‌ترین میو‌ه‌ ها شناخته می‌شود که مصرف آن به تمام گروه‌های سنی پیشنهاد می شود.

باشگاه خبرنگاران: مصرف میوه‌ جات همواره به عنوان یکی از مهمترین دسته های غذایی، توسط پزشکان پیشنهاد می‌شود. در برنامه غذایی هر یک از ما در امتداد یک روز باید مصرف میوه و سبزیجات گنجانده شود.  به، به عنوان یکی از پرخاصیت‌ترین میو‌ه‌ ها شناخته می‌شود که مصرف آن به تمام گروه‌های سنی پیشنهاد می شود.

آشنایی با میوه‌ای که شما را زیبا می‌کند

از خواص به می توان علاوه بر خوش طعم بودنش، می توان به موارد مصرف آن اشاره کرد که هم به شکل خام یا در غذا ها به صورت پخته مصرف کرد. 

خواص بِه برای سلامتی

همان طور که عنوان کردیم میوه به فواید بی‌شماری برای سلامت جسم دارد. این میوه سرشار از آنتی اکسیدان است. در واقع ترکیبات پلی فنولیک موجود در آن موجب ایجاد خواص آنتی اکسیدانی برای این میوه شده است.

ترکیبات آنتی اکسیدانی نیز به دلیل مقابله با رادیکال‌ های آزاد، اثرات بسیار مثبتی بر سلامت قلب و عروق و پیشگیری از انواع سرطان خواهد داشت. فواید به؛ تنها به این ترکیبات خلاصه نمی‌شود. در ادامه این قسمت به صورت جزئی‌تر به معرفی خواص این میوه خواهیم پرداخت.

فواید جادویی بِه برای پوست و مو

شاید شنیده باشید که از به، به عنوان میوه زیبایی یاد می‌شود! شاید خواص فوق العاده به در درمان لک‌های پوستی و آکنه علت اصلی این نامگذاری باشد. مواد موجود در به همچنین می‌ تواند موجب روشنی و درخشندگی پوست شود. به همین علت امروزه انواع مختلفی از ماسک‌ها و کرم‌ها با استفاده از این میوه تهیه می‌شوند.

ماسک‌ های خانگی بسیاری هم هستند که می‌توان آن‌ها را با استفاده از به، به راحتی درست کرد. ترکیب به و عسل نیز به عنوان ترکیبی معجزه آسا برای مقابله با لک‌ها و خشکی پوست شناخته می‌شود. ترکیب این دو ماده می‌ تواند خاصیت به، را درمان مشکلات پوستی دوچندان کند.

طبع بِه در طب سنتی

در طبع سنتی برای به، طبیعتی گرم و معتدل عنوان شده است. همین امر باعث شده است تا تقریبا همه افراد با هر طبعی بتوانند از خواص آن بهره‌مند شوند. در کتب طب سنتی برای به، خواص بسیار زیادی ذکر شده است. همچنین در طب سنتی از دانه‌های به نیز به عنوان یک داروی پرخاصیت یاد می‌شود. این دانه‌ها برخلاف میوه آن، دارای طبیعتی سرد و‌تر هستند. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج