جاباما
۱۲۸۴۶۰۷
۸۴۵۰
۸۴۵۰
پ

ظاهر عجیب مدل ۲۰۲۴ خودروی کره‌ای محبوب ایرانیان

هیوندای و شرکت خواهرش کیا، پول زیادی را برای محصولات الکتریکی خود خرج می کنند، اما خودروهای موتور احتراق داخلی هنوز برای برندهای کره ای مهم هستند زیرا هیوندای نسل بعدی شاسی بلند سانتافه خود را در دست توسعه دارد.

خبرآنلاین: هیوندای و شرکت خواهرش کیا، پول زیادی را برای محصولات الکتریکی خود خرج می کنند، اما خودروهای موتور احتراق داخلی هنوز برای برندهای کره ای مهم هستند زیرا هیوندای نسل بعدی شاسی بلند سانتافه خود را در دست توسعه دارد.

 این شاسی بلند هفت نفره باید در سال ۲۰۲۴ بازگردد و رونمایی کامل در اواخر سال جاری اتفاق خواهد افتاد. آخرین تصاویر جاسوسی ما نشان می‌دهد که خودروی جدید مطمئناً یکی از مدل‌های بزرگ‌تر هیوندای خواهد بود و به عنوان جایگزینی برای شاسی‌بلند جدید تمام الکتریکی Ioniq ۷ عمل می‌کند.

ظاهر عجیب مدل 2024 خودروی کره‌ای محبوب ایرانیان

با وجود استتار سنگین، می‌توانیم ببینیم که شکل کلی سانتافه بسیار زاویه‌دارتر از مدل‌های پیشین است. ما انتظار نداریم که طرحی شبیه به Ioniq ۵ داشته باشد، اما ظاهری متفاوت دارد.

یک برآمدگی بزرگ در محور عقب وجود دارد که به ردیف سوم صندلی اجازه می دهد تا آن را به یک شاسی بلند هفت نفره تبدیل کند. در قسمت عقب نیز می‌توانیم نوک اگزوز تک خروجی را ببینیم.

فیس لیفت نسل چهارم سانتافه فعلی هیوندای در سال ۲۰۲۱ در واقع شامل یک پلت فرم جدید بود که آن را عریض تر، بلندتر و طولانی تر از قبل می کرد.

ظاهر عجیب مدل 2024 خودروی کره‌ای محبوب ایرانیان

ما انتظار داریم نسل پنجم سانتافه جدید همان پلتفرم N۳ را حفظ کند، با این که خط موتور فعلی به طور بالقوه تغییراتی را برای کارآمدتر شدن در دست دارد. هیچ سانتافه خالص الکتریکی ساخته نخواهد شد، زیرا Ioniq ۷ نقش یک SUV بزرگ تمام الکتریکی خانواده پسند را در خط تولید هیوندای ایفا خواهد کرد.

فضای داخلی احتمالاً فناوری را از Ioniq ۶ جدید به عاریت گرفته است. باید یک جفت صفحه نمایش ۱۲ اینچی را در کنار یکدیگر روی داشبورد ببینیم و همانطور که کونا آینده نشان داده است، طراحی کلی کابین تمیز و مینیمالیستی خودروهای الکتریکی هیوندای خواهد بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج