۱۲۸۴۶۱۷
۲۷۳۲
۲۷۳۲
پ

مدرسه کوانتوم دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد

با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری مدرسه کوانتوم دانشگاه صنعتی شریف افتتاح و مجموعه اتاق تمیز این دانشگاه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همشهری آنلاین: با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری مدرسه کوانتوم دانشگاه صنعتی شریف افتتاح و مجموعه اتاق تمیز این دانشگاه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدرسه کوانتوم دانشگاه صنعتی شریف افتتاح شد

همزمان با ایام‌الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری و رسول جلیلی رییس دانشگاه شریف؛ مجموعه اتاق تمیز این دانشگاه با هدف تحقیق و توسعه فناوری‌های پیشرفته در حوزه میکروالکترونیک، حسگرها و عملگرهای نوین، سامانه‌های ریزمقیاس زیستی و محصولات زیست‌فناورانه مورد بهره‌برداری قرار گرفت و مدرسه علم و فناوری کوانتوم شریف با نام نوآوری کوانتوم شریف نیز با هدف آموزش و ترویج علم و فناوری کوانتوم در فضای علمی و مهندسی کشور افتتاح شد.

به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری در این مراسم، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، قانون جهش تولید دانش‌بنیان را ظرفیت بالایی برای فعالان زیست‌بوم فناوری و نوآوری دانست و گفت: باید با کمک این قانون، کارهای کلانی را با بهرمندی از ظرفیت و توانمندی مجموعه‌های بزرگ رقم زده و دستاوردهای قابل توجهی کسب کنیم.

وی با تاکید بر لزوم کیفی‌سازی پارک‌ها افزود: در حال حاضر بین ۶۰ تا ۷۰ پارک فناوری در کشورمان فعالیت می‌کنند که این تعدد پارک‌ها تنها منجر به تقسیم و کوچک شدن و پراکنش منابع؛ بدون کسب نتیجه و دستاوردی قابل قبول از منابع تخصیص یافته می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج