۱۲۸۵۰۶۵
۲۸۵۶
۲۸۵۶
پ

حمله به طرفداران ترانه شروین حاجی‌پور

روزنامه جوان به کسانی که از اعطای جایزه گرمی به شروین حاجی‌پور خوشحال شدند حمله کرده و آنان را «بی‌فضیلت»، «نادان» و «گمراه» خوانده است!

روزنامه جوان به کسانی که از اعطای جایزه گرمی به شروین حاجی‌پور خوشحال شدند حمله کرده و آنان را «بی‌فضیلت»، «نادان» و «گمراه» خوانده است!

حمله به طرفداران ترانه شروین حاجی‌پور

شصت و پنجمین دوره جشنواره گرمی با ابداع جایزه‌ای سیاسی و جدید تحت عنوان بهترین ترانه در بخش «آهنگ برای تغییرات اجتماعی!» با نقش‌آفرینی همسر رئیس‌جمهور امریکا، حکومتی‌ترین جایزه دنیا را به تک‌آهنگ «برای» شروین حاجی‌پور اهدا کرد و برخی سلبریتی‌ها هم با گفتن «ما بردیم» از آن استقبال کردند! باید به این خودشیفته‌های بی‌فضیلت گفت اتفاقاً شما بازنده‌اید و شرافت ملت و میهن‌تان را موقعی باختید که امریکا داروی بیماران سرطانی را تحریم کرد و شما هورا کشیدید. اروپا پانسمان بچه‌های بیمار پروانه‌ای را تحریم کرد و سکوت کردید! شما از ابتدا بازنده بودید و هستید.

روزنامه جوان سپس نوشته است: جایزه گرمی همانطور که ابداع‌کنندگانش اعلام کرده‌اند هیچ ارزش هنری و تخصصی ندارد و تنها ملاک عنوان شده برای آن آرای مخاطب است! احتمالاً منظورشان از مخاطب همان ربات‌های لایک و ریت‌زن فضای مجازی است. بالاخره هر انسانی ممکن است یک عیبی داشته باشد و عیب این‌ها هم نادانی و گمراهی‌شان است. احتمالاً علت این بلاهت مسری در بین سلبریتی‌ها ریشه در فوبیا و ترس از یادگیری و فهمیدن داشته باشد. در این صورت باید به آن‌ها گفت که باور کنید یادگیری و آموختن درد ندارد، فقط کافیست یک‌بار امتحان کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج