۱۲۸۵۳۰۴
۴۸۳۳
۴۸۳۳
پ

مشکل عجیب خانم‌های چادری برای سال جدید

عید امسال خیلی از خانم‌های چادری و خانواده‌های مذهبی نتوانسته و نمی‌توانند چادر نو بخرند! راه‌حل مشکل گرانی چادر، شناخته شدن آن به‌عنوان کالای فرهنگی است که اگر چادر و اقلام عفاف و حجاب به‌عنوان اقلام فرهنگی به رسمیت شناخته شوند، قطعا با دریافت اعتبارات لازم با کاهش چشمگیر قیمت مواجه خواهیم بود.​

روزنامه همشهری نوشت: عید امسال خیلی از خانم‌های چادری و خانواده‌های مذهبی نتوانسته و نمی‌توانند چادر نو بخرند! راه‌حل مشکل گرانی چادر، شناخته شدن آن به‌عنوان کالای فرهنگی است که اگر چادر و اقلام عفاف و حجاب به‌عنوان اقلام فرهنگی به رسمیت شناخته شوند، قطعا با دریافت اعتبارات لازم با کاهش چشمگیر قیمت مواجه خواهیم بود.

روزنامه همشهری از مشکلات زنان چادری برای تهیه چادر مشکی و افزایش قیمت آن نوشته و با اظهار ناراحتی از اینکه بسیاری از خانم‌های چادری امسال عید نمی‌توانند چادر بخرند تاکید کرده که راه‌حل مشکل گرانی چادر این است که به عنوان کالای فرهنگی شناخته و برای آن اعتبار در نظر گرفته شود!

به گزارش همشهری، عید امسال خیلی از خانم‌های چادری و خانواده‌های مذهبی نتوانسته و نمی‌توانند چادر نو بخرند! در کنار افزایش تمام قیمت‌ها و هزینه‌ها، چادر مشکی هم رشد قیمت چشمگیری را تجربه کرد. رشد قیمت چادر، آن ‌هم در کنار حساسیت‌های جامعه در مسئله عفاف و حجاب و سنتی بودن جامعه ایرانی، می‌تواند میزان اقبال به این کالا را در بین خانواده‌ها با چالش مواجه کند. متأسفانه دیگر از چادرهای مناسب باکیفیت به‌دلیل قیمت بالا در عرضه به‌عنوان حجاب لاکچری یاد می‌شود. در حال ‌حاضر یک قواره چادر حدود یک‌میلیون تومان قیمت دارد و یک خانواده کارگر چیزی نزدیک به یک‌چهارم حقوق ماهانه‌اش را باید برای خرید یک قواره چادر هزینه کند. حالا اگر این خانواده یک یا ۲دختر هم داشته باشد، این هزینه ۲ یا ۳‌برابر هم می‌شود.

این روزنامه سپس نوشته است: ما وقتی دردی را درمان نکنیم، با گذشت زمان این درد بدخیم‌تر شده و درمانش سخت‌تر و گاهی ناممکن می‌شود. ما در همه این سال‌ها جز شعار، کاری برای چادر و فرهنگ حجاب انجام نداده‌ایم. راه‌حل مشکل گرانی چادر، شناخته شدن آن به‌عنوان کالای فرهنگی است که اگر چادر و اقلام عفاف و حجاب به‌عنوان اقلام فرهنگی به رسمیت شناخته شوند، قطعا با دریافت اعتبارات لازم با کاهش چشمگیر قیمت مواجه خواهیم بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج