۱۲۸۶۵۲۶
۲۵۳۱
۲۵۳۱
پ

حمله یوزپلنگ، جلسه دادگاه را به خون کشید

ویدیویی تکان دهنده، یوزپلنگ وحشی ای را نشان می دهد که با دهانی خونین در طبقات ساختمان دادگاه منطقه قاضی آباد در اوتار پرادش هند، برای مردم دندان تیز می کند.

روزیاتو: ویدیویی تکان دهنده، یوزپلنگ وحشی ای را نشان می دهد که با دهانی خونین در طبقات ساختمان دادگاه منطقه قاضی آباد در اوتار پرادش هند، برای مردم دندان تیز می کند. حمله های یوزپلنگ تیز دندان، افراد بسیاری را مجروح کرد. این مجروحین در حالی که خون از سر و رویشان می چکید، از دست یوزپلنگ فرار می کردند.

حمله یوزپلنگ، جلسه دادگاه را به خون کشید

شاهدان وحشت زده گفتند که این یوزپلنگ به طور ناگهانی ظاهر شد و شروع به پرسه زدن در اطراف طبقه اول دادگاه کرد. در آن زمان حدود ۱۵ وکیل در دادگاه مشغول به کار بودند. کارگران هراسان برای جلوگیری از او به تکاپو افتادند و وکلا خود را در دفاتر محبوس کردند تا از یوزپلنگ درنده که در آنجا پرسه می زد، در امان بمانند.

گفته می شود که این جانور وحشت زده به یک افسر پلیس و حداقل چهار وکیل حمله کرده است. یکی از وکلای حاضر در این ساختمان، در حالی که می خواست با بیل و چوب، این حیوان وحشی را از خود دور کند، توسط یوزپلنگ مورد حمله قرار گرفت.

در همین حال، به گفته رسانه‌های محلی، یک واکسی که کفش‌های وکلا و مراجعین را واکس می زد نیز مورد وحشیانه این یوزپلنگ قرار گرفت و با جراحات جدی به بیمارستان منتقل شد.

حمله یوزپلنگ، جلسه دادگاه را به خون کشید

یکی از شاهدان گفت: «یوزپلنگ ابتدا، پایین پله‌های ساختمان دادگاه دیده شد. این حیوان با دیدن مردم از آنجا فرار کرد. به سمت مردم هجوم آورد و شروع به دویدن کرد.»

 

در این حمله یوزپلنگ، یک پاسبان، یک وکیل، یک واکسی و چند نفر دیگر مجروح شدند.

حمله یوزپلنگ، جلسه دادگاه را به خون کشید

ماموران حمایت از حیوانات برای دستگیری این جانور وحشی به دادگاه فراخوانده شدند. این تیم ۱۲ نفره با تور و قفس برای گرفتن یوزپلنگ وارد ساختمان شدند. گفته می شود ماموران موفق شدند چهار ساعت پس از ورود، این یوزپلنگ را آرام کرده و در قفس قرار دهند. این یوزپلنگ خوش شانس بود که سرنوشت مشابهی با پلنگ نگون بختی که چند ماه پیش در خیابان های قائمشهر دیده شد، پیدا نکرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج