۱۲۸۶۶۳۷
۹۱۰
۹۱۰
پ

آیفون دوگانه سوز ساخته شد

گفته می‌شود اپل به‌زودی، درگاه USB-C را در گوشی های خود، جایگزین لایتنینگ می‌کند؛ اما این گوشی آیفون ۱۲ مینی با خلاقیت یک مهندس، هر دو پورت شارژ را دارد.

گجت نیوز: گفته می‌شود اپل به‌زودی، درگاه USB-C را در گوشی های خود، جایگزین لایتنینگ می‌کند؛ اما این گوشی آیفون ۱۲ مینی با خلاقیت یک مهندس، هر دو پورت شارژ را دارد.

پورت Lightning گوشی های آیفون، آینده مبهمی دارد و به‌نظر می‌رسد اپل دیر یا زود، به استفاده از درگاه شارژ USB-C روی می‌آورد. ولی یک کاربر یوتیوب با شناسه Hyphaistos۳۶۷۲، پیش‌دستی کرده و درگاه تایپ C را حتی پیش از اپل، به گوشی آیفون خود آورده است؛ البته بدون اینکه درگاه لایتنینگ آن را حذف کند!

او برای این کار، ابتدا قاب عقب آیفون ۱۲ مینی را برداشت و در لبه پایینی، یک حفره برای جایگذاری پورت USB-C ایجاد کرد. پس از سیم‌کشی و انجام اتصالات لازم، دوباره گوشی را سرهم‌بندی کرد. در انتهای ویدیو می‌بینیم که این آیفون دستکاری شده، هم با درگاه تایپ C و هم لایتنینگ، به iTunes متصل می‌شود و هر دو پورت شارژ، به‌خوبی کار می‌کنند.

البته ابتکارهای این‌چنینی، مسبوق به سابقه است. به‌عنوان مثال، قبلا یک یوتیوبر دیگر (Ken Pillonel)، درگاه لایتنینگ را از گوشی آیفون و کیس شارژ ایرپادز پرو برداشته، و با USB-C جایگزین کرده بود.

به‌هرحال، این ویدیوی جدید در حالی منتشر می‌شود که اپل برای اضافه کردن USB-C به محصولات خود، از سوی اتحادیه اروپا تحت فشار قرار گرفته است. هند نیز قصد تعیین چنین ضرب‌الاجلی را دارد.

آیفون دوگانه سوز ساخته شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج