اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۸۶۶۸۷
۱۴۸۰
۱۴۸۰
پ

مبلغ عیدی کارگران دردی از آنان دوا نمی‌کند

روزنامه آفتاب یزد مبلغ عیدی که قرار است امسال به کارگران پرداخت شود را متناسب با نرخ تورم ندانسته و تاکید کرده این مبالغ دردی از مردم دوا نمی‌کند و پاسخگوی نیازهای آنان نیست.

روزنامه آفتاب یزد مبلغ عیدی که قرار است امسال به کارگران پرداخت شود را متناسب با نرخ تورم ندانسته و تاکید کرده این مبالغ دردی از مردم دوا نمی‌کند و پاسخگوی نیازهای آنان نیست.

مبلغ عیدی کارگران دردی از آنان دوا نمی‌کند

نه تنها دستمزد کارگران بلکه عیدی در نظر گرفته شده برای آن‌ها تناسبی با نرخ واقعی تورم در جامعه ندارد.  بسیاری از افراد در طول سال توانایی خرید برای خانواده خود را نداشته‌اند و چشم به راه عیدی خود هستند تا برای فرزندان خود خرید کنند. از سوی دیگر در عید دید و بازدید رخ می‌دهد و افراد باید مواد خوراکی لازم برای پذیرایی از میهمان را تهیه کنند. در صورتی که همه می‌دانیم قیمت مواد غذایی در ماه‌های اخیر بسیار افزایش پیدا کرده است و بسیاری از خانواده‌ها حتی توانایی تامین مواد غذایی مورد نیاز خانواده خود را ندارند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: مبالغی که پرداخت می‌شود نمی‌تواند نام عیدی را به خود بگیرد زیرا دردی را از مردم دوا نمی‌کند و پاسخگوی نیاز‌های آن‌ها نیست.  این مبالغ به هیچ وجه پاسخگوی نیاز خانواده‌ها نخواهد بود تازه اگر همین مبالغ به موقع پرداخت شود. همیشه کارگران و کارمندان این توقع را دارند که در پایان سال مبلغی به عنوان عیدی به آنها تعلق بگیرد ولی سوال این است که بر اساس نرخ تورم آیا مبلغ کنونی عیدی پاسخگو است؟ آیا مسئولان از قیمت‌ها و تورم خبر ندارند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج