۱۲۸۶۷۰۱
۱۲ نظر
۱۳۸۸
۱۲ نظر
۱۳۸۸
پ

توجیه باورنکردنی برای قفل‌شدن تهران در هوای برفی

در پی انتقادها به مدیریت شهری پس از بارش برف‌های اخیر در تهران، علیرضا جعفری، مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران در اظهاراتی مشکلات پیش آمده در ترافیک شهری پایان هفته پیش را به «برف بازی» نسبت داده است.

برترین‌ها: در پی انتقادها به مدیریت شهری پس از بارش برف‌های اخیر در تهران، علیرضا جعفری، مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران در اظهاراتی مشکلات پیش آمده در ترافیک شهری پایان هفته پیش را به «برف بازی» نسبت داده است.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران علت قفل شدن تهران در روزهای برفی را برف‌بازی مردم دانسته است!

توجیه باورنکردنی برای قفل‌شدن تهران در هوای برفی

به گزارش هم میهن، علیرضا جعفری، مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که علت مشکلات پنج‌شنبه گذشته در پایتخت و غافلگیری شهرداری تهران چه بود؟ تاکید کرد: «به دلیل برودت هوا برخی از معابر دچار یخ‌زدگی شد. تردد هم در معابر زیاد بود. ما هم گفتیم کوتاهی کرده‌ایم و عذرخواهی کردیم. نقصی در کارمان بود که هم ما عذرخواهی کردیم. بی‌سابقه‌ترین برف در سال‌های اخیر آمده است و با همکاری شهروندان تردد درست انجام می‌شود و شهروندان به دردسر نیفتادند. پنج‌شنبه قبلی حجم تردد زیاد‌ بود و همه آمده بودند برف‌بازی و دمای هوا هم پایین بود. ما در دو نقطه در شهر مشکل داشتیم و عذرخواهی هم کردیم.»

 جعفری در پاسخ به این سوال که چقدر کم‌تجربگی شهرداران نواحی و مناطق موجب بروز مشکل در شهر تهران شد؟ تاکید کرد: «این حرف‌ها را بگذاریم کنار. من بگویم فلانی بلد نبود؟ معاون خدمات شهری از ساعت دو بامداد آماده خدمت‌رسانی به مردم بود. پرسنل خدمات شهری از شب آماده‌باش بودند. شهردار تهران تا حدود سه صبح شهر را رصد کرده است. بگذارید شیرینی این کار به کام بچه‌ها بماند. دیگر دنبال پنج‌شنبه (هفته گذشته) نباشید. ما عذرخواهی کردیم.»

دیروز در هیچ نقطه تهران ترافیک سنگین و انسداد نبود!

در حالی که نقشه ترافیکی گوگل‌مپ دیروز نشان می‌دهد که معابر تهران به دلیل ترافیک ناشی از برف قفل شده است، روزنامه همشهری مدعی شده دیروز در هیچ نقطه تهران ترافیک سنگین و انسداد وجود نداشت!

روز گذشته علاوه بر نیروهای ستاد برف‌روبی که پا در میدان نبرد با برف گذاشته بودند، تعدادی از نیروها هم در مرکز مانیتورینگ سازمان مدیریت بحران شهرداری تهران، آماده‌باش بودند تا وضعیت تهران برفی را لحظه به لحظه پایش کنند و گزارش ارائه دهند.

این روزنامه در ادمه مدعی شده است:

با توجه به اطلاع قبلی، نیروهای شهرداری آماده‌باش بودند و اقدامات به‌موقع انجام شد و با توجه به رصدهای انجام‌شده، مشکلی در تردد شهروندان وجود نداشت؛ البته در برخی از نقاط برای لحظاتی تردد خودروها به‌سختی انجام می‌شد که اقدامات به فوریت انجام و تردد روان‌سازی‌ صورت گرفت. به‌طور کلی در هیچ نقطه‌ای ترافیک سنگین یا انسداد قطعی که روز پنجشنبه در یادگار امام رخ داد، وجود نداشت و شهروندان با مشکل خاصی روبه‌رو نبودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ای بابا عذرخواهی کرده دیگه ، چون عذرخواهی کرده یعنی کسی چیزی نباید بگه دیگه. خوب بود بگه ما قدرت اول منطقه و صاحب لوکوموتیر پیشرفتیم ؟ شما هم دیگه پیگیر نشو که کام بچه ها شیرین باشه چون عذرخواهی کرده

    • ناشناس

      خوب بالاخره یک امرطبیعی است وقتی برف وبارون میادترددهادرسطح شهرباسرعت کمتری صکرت می پذیره واین خودش ترافیک وراه بندان ایجادمیکنه هنانطوریکه این رویه سالهای سال...تدامخ داره وخواهدداشت ..مشکلات تهران زیرساختی است واین ربطی به این دولت واون دولت نداره که یک عده دنبال مقصرمیگردن...

    • ناشناس

      مردم بیکار

    • ناشناس

      حقوق مفت حرف مفت.

    • ناشناس

      اصلاح طلبان هر وقت مناسبی در این کشور میگیرند کشور را به حالت سکون در می آورند ولی اصولگراها از همون اول میزنن دنده عقب ! اما این دولت وارد فاز جدیدی شده است که توهین آشکار به شعور مخاطبان هست

    • ناشناس

      خدا را شکر کنید معذرت خواهی کردند خدا را شکر

    • ناشناس

      همشهری دروغگوترین و کیهان متوهم ترین روزنامه

    • ناشناس

      تقصیر مردم بود هست و خواهد بود
      هم خشکسالی هم بارش برف و باران
      وای از دست این مردم ایران همیشه مقصر

    • ناشناس

      دروغ گوی خوبی هستی

    • ناشناس

      پس با این حساب همیشه مشکل مردم هستند

    • ناشناس

      برف بازی مردم 😱😂😂😂😋😋😋

    • ناشناس

      معمولا کارنابلدهای پررو ووقیح ازعهده جفنگ گویی وارائه پاسخهای سرکاری کم نمیارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج