۱۲۸۶۸۲۲
۱۶۰۷
۱۶۰۷
پ

مرگ عجیب دختر ۱۶ساله بعد از کلاس کنکور

دختری ۱۶ ساله پس از بازگشت از کلاس‌ کنکور به خانه ناگهان جانش را از دست داد و حالا والدینش از ۴ همکلاسی دخترشان و مسئولان آموزشگاه به اتهام قتل شکایت کرده‌اند.

همشهری آنلاین: دختری ۱۶ ساله پس از بازگشت از کلاس‌ کنکور به خانه ناگهان جانش را از دست داد و حالا والدینش از ۴ همکلاسی دخترشان و مسئولان آموزشگاه به اتهام قتل شکایت کرده‌اند.

سیزدهم بهمن امسال به قاضی محمد مهدی براعه بازپرس جنایی تهران خبر رسید که دختری ۱۶ساله به‌طرز مشکوکی در یکی از بیمارستان‌های تهران جان باخته است.

درحالی‌که به دستور قاضی جنایی، تحقیقات درباره این حادثه آغاز شده بود، روز گذشته پدر و مادر دختر ۱۶ ساله در دادسرای جنایی تهران حاضر شدند و از ۴همکلاسی دخترشان و مسئولان آموزشگاه شکایت کردند.

یکی از والدین گفت: دخترمان در رشته علوم تجربی درس می‌خواند. قرار بود برای کنکور در رشته روانپزشکی شرکت کند و آرزویش این بود که روزی یک پزشک حرفه‌ای و متخصص شود. به همین دلیل بود که به‌صورت شبانه روزی درس می‌خواند تا به رویاهای بزرگش برسد.

وی ادامه داد:‌ دخترمان برای قبولی در کنکور ‌به کلاس‌های تقویتی می‌رفت. دوازدهم بهمن، یعنی یک روز قبل از فوتش مانند همیشه برای شرکت در کلاس‌ به آموزشگاه رفت و چند ساعت بعد با او تماس گرفتیم اما جواب نداد. نگران شدیم چندبار دیگر هم با او تماس گرفتیم. تا اینکه نهمین تماس را پاسخ داد و گفت کلاسش طول کشیده و تا چند دقیقه دیگر به خانه برمی‌گردد.

وی بیان کرد: آن شب دخترمان به خانه برگشت اما به‌نظر می‌رسید اتفاق عجیبی رخ داده باشد. او مدعی بود که یکی از دوستانش شیرینی خریده و او ناچار شده بیشتر در آموزشگاه بماند تا کنار دوستانش باشد. دخترم می‌گفت بعد از آن به همراه ۴نفر از همکلاسی‌هایش از آموزشگاه خارج شده و به سمت خانه برگشته است. دخترمان آن شب این جملات را گفت اما کمی بعد حالش بد شد. ما فورا او را به بیمارستان رساندیم که بستری شد اما روز بعد یعنی سیزدهم بهمن قلبش از تپش ایستاد و فوت شد.

وی گفت: پزشکان گفتند علت مرگ وی خوردن سم بوده است. این یعنی اینکه دخترمان به قتل رسیده است و ما از ۴نفر از همکلاسیان وی و مسئولان آموزشگاهی که دخترمان به آنجا می‌رفت شکایت داریم و آنها را مقصر مرگ وی می‌دانیم.

با ثبت این شکایت، ‌بازپرس جنایی دستور داد تا متخصصان پزشکی قانونی با انجام آزمایش‌های تخصصی علت اصلی مرگ دختر نوجوان را اعلام کنند. از سوی دیگر ۴همکلاسی دختر جان‌باخته و مسئولان آموزشگاه به دادسرای جنایی تهران احضار شدند و تحقیقات در این‌باره برای مشخص شدن اسرار این حادثه ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج