۱۲۸۶۹۱۵
۱۱۲۸
۱۱۲۸
پ

آغاز طرح مقابله با سرقت در ۷ استان

در بحث مقاومت سارقان در هنگام دستگیری، پلیس به حکم قانون عمل می کند، اگر مجرمی جرات کند مقاومت کرده یا از ابزاری بر علیه پلیس استفاده کند برابر قانون با آن برخورد محکم می‌کنیم و شوخی و تعارف با کسی نداریم.

عصر ایران: فرمانده کل انتظامی کشور از آغاز طرح برخورد با سارقان و مالخران در ۷ استان هدف در کشور خبر داد و گفت: پلیس بنا بر وظیفه قانونی خود عمل کرده و شوخی و تعارف با کسی نداریم.

با حضور سردار احمدرضا رادان فرمانده نیروی انظامی کشور در مقر پلیس تهران مرحله جدید طرح مبارزه با سرقت کلید خورد به صورت هم زمان در ۷ استان کشور آغاز شد.

آغاز طرح مقابله با سرقت در ۷ استان

فرمانده کل انتظامی در این مراسم  و در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با بررسی دغدغه های مردم به این نتیجه رسیدیم که یکی از دغدغه ها در کشور سرقت و زورگویی است که مردم را به شدت آزار می دهد و لذا با هماهنگی ریاست قوه قضاییه مقرر شد این دغدغه مردم را رفع کنیم.
 

سردار رادان با بیان اینکه از امروز در چند استان خراسان رضوی، اصفهان،خوزستان،فارس،البرز، غرب استان تهران و تهران بزرگ طرح مقابله با سرقت و سارقین رقم می خورد خاطر نشان کرد: در این طرح شناسایی  به صورت هدفمند  بر روی مخفیگاه سارقین و مالخران است و این افراد در صورت مقاومت،‌مقاومت شان شکسته شود.

آغاز طرح مقابله با سرقت در ۷ استان

سردار رادان خاطرنشان کرد: با مردم عزیزمان هم‌پیمان می‌شویم که در آینده بسیار نزدیک به دغدغه‌شان در هر زمینه که به ناجا مرتبط باشد رسیدگی کنیم.

فرمانده انتظامی کشور در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که در گذشته نیز طرح‌های مبارزه با سرقت انجام می شده اما مسئله مهم این بود که مجازات ها بازدارنده نبوده و سارقان خیلی زود آزاد می شدند گفت: با هماهنگی کامل با دستگاه قضایی و شخص ریاست قوه قضاییه و استقبال ایشان از این طرح قرار است سارقین به سرعت محاکمه و بر اساس میزان جرم تعیین مجازات شوند.

وی گفت: این طرح تا زمانی که دغدغه مردم کاهش پیدا نکند ادامه خواهد یافت.

فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص شدت عمل ماموران در دستگیری سارقان اعلام کرد: در بحث مقاومت سارقان در هنگام دستگیری، پلیس به حکم قانون عمل می کند، اگر مجرمی جرات کند مقاومت کرده یا از ابزاری بر علیه پلیس استفاده کند برابر قانون با آن برخورد محکم می‌کنیم و شوخی و تعارف با کسی نداریم.

سردار رادان به فعالیت قرارگاه مقابله با سرقت نیز اشاره کرد و گفت: این قرارگاه غیر از عملیات مقابله با سرقت طرح های پیشگیرانه را نیز در دستور کار دارد.

وی از برپایی جلساتی با خودروسازان در زمینه بالا بردن ایمنی خودرو خبر داد و گفت: در بحث خودروها نیز صحبت داشتیم که خودروها ایمن‌تر شوند اگر چه اقداماتی  هم در این زمینه انجام شده اما کافی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج