۱۲۸۷۱۱۸
۸۰۵۰۵
۸۰۵۰۵
پ

یک مطلب جنجالی علیه مولوی عبدالحمید

خبرگزاری فارس در یک مطلب مفصل(متنی که اینجا گذاشتیم تلخیص شده) ادعایی را علیه مولوی عبدالحمید مطرح کرده که در بند دوم این متن آورده‌ایم.

خبرگزاری فارس در یک مطلب مفصل(متنی که اینجا گذاشتیم تلخیص شده) ادعایی را علیه مولوی عبدالحمید مطرح کرده که در بند دوم این متن آورده‌ایم:

یک. تجربه نشان داده که هر وقت اوضاع داخلی ملتهب می‌شود، عبدالحمید نیز به سهم خود بنزینی بر آتش آن می‌شود. مواضع او در سال ۸۸ و ۹۸ گواه این مدعاست.  امّا عبدالحمید در وقایع پاییز ۱۴۰۱ لقمه‌ای برداشت که بزرگتر از دهان اوست. حقوق زنان شعاری نیست که این فرد بتواند داعیه دار آن باشد. مقتضی است به دلیل شاذگویی عبدالحمید در وقایع اخیر که خود را اولترا فمنیست نشان می‌دهد، مواضع او بازخوانی شود.

یک مطلب جنجالی علیه مولوی عبدالحمید

دو.  شواهد علنی وجود دارد که مقامات ارشد طالبان در دارالعلوم مسجد مکّی زاهدان (تحت مدیریت عبدالحمید) تعالیم دینی‌شان را آموزش می‌دیدند. یک نمونه آن عنایت الله خوارزمی است که فی‌الحال سخنگوی وزارت دفاعِ حکومت طالبان است. سخنگوی وزارت دفاعِ طالبان صراحتاً می‌گوید که محصِّل دارلعلوم زاهدان (به مدیریت عبدالحمید) بوده است

سه. آیا میان دستورات اجتماعی طالبان (به عنوان حکومت) و مفاهیم تدریس شده در دارالعلوم زاهدان اختلاف فاحشی وجود دارد؟ عبدالحمید دقیقاً مدعی چیست؟ آیا احکام اجرایی طالبان درباره کیفیت حضور زنان در جامعه مغایر با آن چیزی است که درالعلوم عبدالحمید آموزش می‌دهد؟ آیا نوع رفتار مقلّدان عبدالحمید با زنان بلوچ منطبق بر ادعاهای اخیر او درباره حقوق زنان است؟

فرض کنیم یک امارت اسلامی تشکیل شد و عبدالحمید امیر آن شد. عبدالحمید به فتوای خود عمل خواهد کرد یا نه؟ اگر عمل نمی‌کند، چرا فتوا داده است؟ اگر عمل می‌کند،  پس دیگر شاذگویی‌های اخیر او به چه معناست؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج