۱۲۸۷۸۷۱
۱۴۵۲
۱۴۵۲
پ

فال جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید.


فال روز ۲۸ بهمن برای متولدین فروردین

روحیه بانشاطی دارید و همیشه به اطرافیان انرژی می‌دهید. این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و دوستان جدیدی پیدا می‌کنید. پولی به دست شما رسیده و قصد دارید تا با سرمایه‌گذاری این پول، ارزش آن‌ را چندین برابر کنید. امروز زمان مناسبی برای افزایش درآمد است به شرط اینکه قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند مشورت کنید و پول خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کنید که ضرری به دنبال نداشته باشد. از دوستانی که مدتی است خبری از آنها ندارید خبر بگیرید. فردی در کارهای شما دخالت می‌کند و اعصابتان را به هم می‌ریزد. با این فرد صحبت کنید و اجازه ندهید دیگران سکان زندگی شما را در اختیار بگیرند. خودتان را محدود نکنید و فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه اختصاص دهید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر می‌اندازد. برای انجام این کار به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید در آینده بیشتر مواظب رفتار خود باشد.

فال روز ۲۸ بهمن برای متولدین اردیبهشت

سلامتی خود را دست‌کم گرفته‌اید و با خوردن خوراکی‌های مضر و ناسالم، راه اضافه وزن و بیماری را دنبال می‌کنید، به خاطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیداست و اجازه ندهید رژیم‌غذایی ناسالم و پرخوری، سلامت وجود نازنین‌تان را به خطر بیاندازد. کارهای مالی را با وسواس بیشتری انجام دهید و امروز بیشتر از همیشه مواظب حساب ‌و‌ کتاب‌هایتان باشید. در غیر این صورت کلاه سرتان می‌رود و در معامله‌ها حسابی ضرر می‌کنید. روحیه سخاوتمندی دارید، اما مواظب باشید که این روحیه زمینه سوءاستفاده اطرافیان را فراهم نکند.   عشقی آتشین انتظار شما را می‌کشد. مواظب باشید که عقل و منطق خود را در این عشق از دست ندهید و قبل از اینکه به دامن عشقی گرم و سوزان بیفتید، جوانب مختلف این کار را دوباره بررسی نمایید.  مدت زیادی است که چشم‌انتظار خبر خوش و فرخنده‌ای هستید، امروز این خبر به دستتان می‌رسد و زمینه شادی و نشاط‌ شما را فراهم می‌کند.

فال روز ۲۸ بهمن برای متولدین خرداد

کارهای زیادی روی سرتان تلنبار می‌شود اما نگران نباشید چرا که در پایان روز از انجام این کارها خرسند و راضی خواهید بود. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. قبل از اتخاذ هرگونه تصمیمی، جوانب کار را حسابی بررسی نمایید. به خاطر داشته باشید تصمیمی که امروز می‌گیرید بازتاب مهمی در درازمدت خواهد داشت. احتمال آشنایی شما با یاری خوش‌قدوبالا وجود دارد، این آشنایی زمینه عشقی سوزان و آتشین را فراهم خواهد کرد. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و بدانید که با عشقی جاودان و ماندگار سروکار خواهید داشت. کارهای مهم را سرسری نگیرید و جدی‌تر به کار و زندگی نگاه کنید. به خودتان قول داده‌اید فرصتی برای انجام کارهای دلخواه اختصاص دهید، اما امروز چنین شرایطی فراهم نمی‌شود.

فال روز ۲۸ بهمن برای متولدین تیر

روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. مدت زیادی است که از کسی پول گرفته‌اید و شرایطی برای پرداخت بدهی خود پیدا نکرده‌اید، امروز سایه همای سعادت بر سر شما میفتد و پولی به دستتان می‌رسد. با این پول، بدهی‌های خود را صاف کنید و در آینده راه پس‌انداز و صرفه‌جویی را در پیش بگیرید و به‌گونه‌ای زندگی کنید که دیگر قرض بالا نیاورید. اعضای خانواده امروز محبت زیادی به شما خواهند داشت و پشتیبان خوبی برای عبور از مشکلات هستند. این وضعیت را به فال نیک بگیرید و با خیال‌راحت روی پشتیبانی اهل منزل حساب باز کنید.  همکاران در محل‌کار یا اعضای خانواده در منزل، امروز با شما همکاری لازم را ندارند. اجازه ندهید این وضعیت روحیه شما را خراب کند و از هرگونه رفتار ناپسند خودداری نمایید. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان برنامه‌های زیادی برای شما ترتیب داده تا امروز حسابی شگفت‌زده‌تان کند. از این فرصت نهایت بهره را ببرید و شب‌وروزی عاشقانه را تجربه کنید.

فال روز ۲۸ بهمن برای متولدین مرداد

عینک بدبینی را کنار بگذارید و با نگاهی مثبت زندگی را در پیش بگیرید. فراموش کرده‌اید که انسان‌های موفق، اعتمادبه‌نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگیتان را با نبود اعتماد‌به‌نفس انجام می‌دهید، این وضعیت گره‌ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته‌اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد‌به‌نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. قصد انجام کار مهمی را دارید اما از اعتماد‌به‌نفس لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهدافتان تنها نمی‌گذارند.  همکاران امروز در محل‌کار ثابت می‌کنند که از هر فرصتی برای کمک به شما بهره ‌می‌گیرند.  پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق ‌زندگیتان می‌گذارند و امروز به شما و عشق‌ زندگیتان ثابت می‌کنند که جای خاصی در دل آنها دارد.

فال روز ۲۸ بهمن برای متولدین شهریور

رفتار سخاوتمندانه‌‌ای با اطرافیان دارید و در دست‌و‌دلبازی برای دوستان و آشنایان کم نمی‌گذارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید اطرافیان سخاوتمندی‌های شما را نادیده نخواهند گرفت. قرار است تا به همراه دوستان و رفقای قدیمی دور هم جمع شوید و لحظه‌های خوبی را تجربه کنید، این اتفاق را غنیمت بدانید و به دوستان خود ثابت کنید که بودن در کنار آنها مایه خوشی و نشاط شما را فراهم می‌کند. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید. با افراد جدیدی آشنا می‌شوید و دوستان تازه‌ای پیدا می‌کنید. از این رفاقت‌ها برای پیشرفت کار و حرفه خود نهایت استفاده را ببرید و موفقیت‌های تازه‌ای را رقم بزنید. کار مهمی برای شما پیش می‌آید. از انجام این کار غفلت نکنید و مطمئن باشید این کار تاثیر زیادی در آینده شما خواهد داشت. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز حوصله‌تان را ندارد و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد.

فال روز ۲۸ بهمن برای متولدین مهر

امروز با حجم زیادی از کارها مواجه خواهید شد، اما انرژی لازم را بدست می‌آورید و خسته نخواهید شد. با مشکل مالی روبه‌رو خواهید شد و به تنهایی کاری از دستتان برای حل این مشکل بر نمی‌آید، در این شرایط از بزرگان فامیل کمک بگیرید و به خودتان قول دهید که بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید و در آینده ثبات مالیتان را بهبود بخشید. انسان خنده‌رویی هستید و همیشه به شاد کردن اطرافیان فکر می‌کنید. این روحیه را ادامه دهید و به لطف آن محبوبیت بیشتری در نزد دوستان و آشنایان بدست آورد. بین شما و عشق ‌زندگیتان مشاجره‌ای کوچک ایجاد شده و از همسر یا عشق ‌زندگیتان حسابی دلخور هستید، امروز فرصت خوبی است که این مشاجره را ختم به خیر کنید و اجازه ندهید در آینده مشکلات کوچک، آغازگر مشاجره‌ میان شما و عشق‌زندگی‌تان باشند. پندو‌اندرز بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید. بیش‌از‌حد خودتان را مشغول کار کرده‌اید و ادامه این وضعیت شما را از پا در می‌آورد. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و با استراحت و آرامش، انرژی و توان از دست‌ رفته خود را بازیابید. اتفاق ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. برای گذر از این اتفاق با فردی که سنگ‌صبور شماست، صحبت کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید.

فال روز 28 بهمن برای متولدین آبان

وعده و وعید‌های پوشالی را کنار بگذارید و به اطرافیان ثابت نمایید که سر قول‌هایتان می‌مانید. به فکر انجام کار و کاسبی جدیدی هستید و می‌خواهید با این تجارت جدید، شرایط را برای افزایش درآمد و سود بیشتر مهیا کنید، امروز فرصت مناسبی دست می‌دهد تا به این فکر جامه عمل بپوشانید و برای تامین سرمایه‌ لازم جهت اجرای این کار جدید، از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. امروز با مشکلی روبه‌رو می‌شوید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌غیر از اینکه برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید، اما پیشنهاد می‌کنیم برای حل این مشکل از هر کسی کمک نگیرید و از فردی درخواست کمک کنید که مطمئن هستید مشکل شما را بی‌مزد و منت حل می‌کند و پس از پایان این مشکل از شما توقعی نخواهد داشت.  روحیه خلاقی دارید، اما مدتی است که از خلاقیت دست کشیده‌اید و مانند سابق ایده‌پردازی نمی‌کنید. در آینده‌ای نزدیک فکری خلاقا‌نه به ذهن شما می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و از خلاقیت خود نهایت بهره را ببرید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان شکرآب می‌شود و روزی همراه را با دلخوری را در پیش دارید. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به گونه‌ای رفتار کنید تا در پایان روز همه‌چیز به‌خوبی و خوشی تمام شود.

فال روز 28 بهمن برای متولدین آذر

از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. عشق محبوبی را در دل دارید و شب‌و‌روز به معشوق فکر می‌کنید، امروز زمان مناسبی است تا پرده از این عشق بردارید و راز دل را برای محبوب عیان کنید. مطمئن باشید که معشوقتان دست رد به سینه شما نخواهد زد و عشقی آتشین و ماندگار را تجربه خواهید کرد. بار مشکلات را به تنهایی به دوش نکشید و غصه‌هایی که در دل نهان کرده‌اید را با همسر یا  عشق ‌زندگیتان درمیان بگذارید. بیش‌از‌حد خودتان را سرگرم حل مشکلات دیگران نکنید و خودتان را همیشه در اولویت قرار دهید. یکی از همکاران یا همسایه‌ها به کمک شما می‌‌آید و مشکلی که با آن روبه‌رو هستید را حل می‌کند. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. روز شلوغی را سپری می‌کنید و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم نمی‌شود. 

فال روز 28 بهمن برای متولدین دی

فرصتی را برای بودن در کنار دوستان و آشنایان کنار بگذارید و به آرامش برسید. یکی از دوستان نزدیک شما امروز نیازمند کمک مالیتان است. پولی که این فرد نیاز دارد را به ایشان قرض بدهید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید این پول را باز پس خواهد داد. فردی از شما درخواست پول می‌کند. این شخص بدحساب است و به صلاح شماست که پولی به ایشان قرض ندهید.  فرصتی را برای حضور بیشتر در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را پیش اهل منزل سپری کنید.  شرایطی پیدا می‌کنید تا با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز قصد دارد حسابی شما را غافلگیر کند. این رفتار از عشق و محبت ایشان به شما حکایت دارد. در نتیجه شما نیز محبت عشق ‌زندگیتان را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت این محبت را جبران کنید.

فال روز 28 بهمن برای متولدین بهمن

دعای فردی عابد و سالک پشت‌ سر شماست و امروز از دعای خیر این فرد بی‌نصیب نخواهید ماند. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی‌خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جاهای باریک بکشد، هر چه سریع‌تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می‌شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده‌اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می‌کند و در آینده فرصتی برای پس‌انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده بر سر مشکلات مالی وجود دارد. اعضای خانواده ولخرجی‌های زیادی می‌کنند و این شرایط گرفتاری مالی شما را به دنبال داشته است. در اولین فرصت با اهل منزل صحبت کنید و از ایشان بخواهید تا جانب احتیاط را در خرج‌های خود نگه دارند.

فال روز 28 بهمن برای متولدین اسفند

اعضای خانواده برنامه‌های خاصی برای شما تدارک دیده‌اند و روز خوبی انتظار‌تان را می‌کشد. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید و کارهای زیادی برای انجام ‌دادن دارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که کارهای امروز به خوبی و خوشی انجام می‌شود و فرصتی پیدا می‌کنید تا در انتهای روز، قدری خستگی در کنید و استراحت نمایید.  روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر حواستان را جمع کنید. احترام دوستان و آشنایان را نگه دارید و زمینه ناراحتی کسی را فراهم نکنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان را تحت‌فشار نگذارید و زندگی را به ایشان سخت نگیرید. در غیر این صورت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد خواهد شد.  رهسپار مسافرت هستید و بار سفر بسته‌اید، در این مسافرت احتمال گم شدن لوازم شما وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب لوازم سفر باشید و اجازه ندهید سهل‌انگاری و حواس‌پرتی این مسافرت را به کام شما تلخ کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج