جاباما
۱۲۸۸۰۱۹
۳۶۵۹۱
۳۶۵۹۱
پ

این بازیگران مرد کره‌ای زیباترین چهره‌ها را دارند!

تب کره‌ای فراگیر شده است؛ نگران نباشید، پای بیماری تازه‌ای از آسیای شرقی به میان نیست. از هیاهوی طرفداران هنرپیشه‌ها و خوانندگان کره‌ای می‌گوییم.

چی بپوشم- نیلوفر شهدوست: تب کره‌ای فراگیر شده است؛ نگران نباشید، پای بیماری تازه‌ای از آسیای شرقی به میان نیست. از هیاهوی طرفداران هنرپیشه‌ها و خوانندگان کره‌ای می‌گوییم. این روزها، گروه‌های موسیقی این کشور، سریال‌ها و ستاره‌های سینما و تلویزیونشان اقبالی جهانی پیدا کرده‌اند. به هرگوشه از دنیای سلبریتی‌ها که نگاهی بیاندازید، شاهد حضور پررنگ کره‌ای‌ها خواهید بود. مشخص نیست که علت این تب و استقبال دقیقاً چیست اما هرچه که باشد، باعث شده، محتوای زیادی حول ستاره‌های محبوب این کشور تولید شود. درمیان خبرها و مقالات، اعلام بازیگران مرد کره‌ای به عنوان افرادی با زیباترین چهره‌ها از نظر علم هم جلب‌توجه می‌کند. در این مقاله، از بازیگرانی می‌خوانید که از نقطه‌نظر پزشکان زیبایی، چهره‌های جذاب و استانداردی دارند. با ما همراه باشید.

 

این بازیگران مرد کره‌ای زیباترین چهره‌ها را دارند!

سِهون

این بازیگران مرد کره‌ای زیباترین چهره‌ها را دارند!

سهون خواننده گروه معروف اِکسو با هزاران هزار طرفدار در نقاط مختلف دنیا است. او علاوه بر مهارت در دنیای سرگرمی و خوانندگی، به واسطه چهره متقارن و زیبایش هم شناخته می‌شود. یکی از عناصر جذابیت چهره‌اش هم چانه وی‌شکل او است. بینی متناسب و رنگ پوست و موی این خواننده هم از سوی پزشکان زیبایی نمره خیلی خوبی می‌گیرد. با این حال، ما فکر می‌کنیم که زیبایی چیزی نیست که در قوانین و چارچوب‌هایی خاص بگنجد. زیبایی مقوله‌ای نسبی است و شاید فرمول‌های ریاضی بتوانند درباره تقارن و اشکال هندسی صحبت کنند اما به نظر نمی‌رسد که بتوانند درباره زیبایی اظهارنظر کنند. شما چه فکر می‌کنید؟

 

جین

این بازیگران مرد کره‌ای زیباترین چهره‌ها را دارند!

 

جین از گروه بی‌تی‌اس هم درمیان خوش‌چهرگان قرار گرفته است. ریاضی‌دان‌ها صورت این هنرمند را در دسته چهره‌هایی قرار داده‌اند که نسبت میان اجزایش بسیار دقیق و درست است. تقارن از مهم‌ترین عناصری است که باعث شده این کره‌ای‌های محبوب با شهرت جهانگیر در فهرست زیباترین‌ها قرار بگیرند. به‌طور کلی هم پوست و موی مردمان آسیای شرقی به‌واسطه غذاهای مصرفی‌شان و تغذیه سالمی که دارند، تعریفی و قابل‌تمجید است. همه این‌ها روی جذابیت چهره‌هایشان اثرگذار بوده است.

یوک سونگجه

این بازیگران مرد کره‌ای زیباترین چهره‌ها را دارند!

جراحان زیبایی این هنرپیشه و خواننده را هم درمیان فهرست زیبارویان قرار داده‌اند. چرا؟ علاوه بر مقوله همیشگی تقارن و نسبت‌های درست اجزای صورت، ظاهراً فرم چشم‌های یوک سونگجه هم با آن پلک‌های افتاده که نماینده دقیقی از مردمان چشم‌بادامی است، نظر پزشکان و متخصصان زیبایی را به خود جلب کرده است. پزشکان می‌گویند که با هیچ جراحی و عملی نمی‌توانند چنین مدلی از پلک را به‌وجود بیاورند و همین موضوع است که صورت سونگجه را منحصربه‌فرد می‌کند. روزگاری، مردمان چشم‌بادامی به‌واسطه همین شکل چشم‌ها زیاد با معیارهای زیبایی در تناسب نبوده‌اند و حالا همین مدل از چشم‌ها نشانه‌ای از جذابیت خاص و دست‌نیافتنی‌شان شده است. سلیقه مردم در طول روزگاران مختلف تغییر می‌کند یا دنیای بازاریابی و تبلیغات هر دم به‌دنبال تولید استانداردهای تجاری تازه‌ای برای هیاهو و پول‌سازی است؟ شما چه فکر می‌کنید؟

سونگ کانگ

 

این بازیگران مرد کره‌ای زیباترین چهره‌ها را دارند!

در میان مواردی که تا اینجا مطرح شد، ویژگی‌های چهره و صورت منتخبان به هم شباهت‌های زیادی داشت. حالا نوبت به سونگ کانگ می‌رسد. او هم ویژگی‌های مشابهی با هم‌تایان شهیر دیگرش دارد اما علاوه بر اینکه توانسته نظر پزشکان را از نظر تقارن و مناسب‌بودن اندازه و جایگاه اجزای صورتش جلب کند، نوعی رمز و راز هم در چشمانش به نمایش می‌گذارد که ظاهراً برای مخاطبان و طرفدارانش بسیار جذاب و مسحورکننده است.

وی در بی‌تی‌اس

این بازیگران مرد کره‌ای زیباترین چهره‌ها را دارند!

متخصصان می‌گویند که «وی» از گروه بی‌تی‌اس هم چهره‌ای دارد که از نظر علم زیبا به‌شمار می‌رود. شاخصه مهم او در زیبایی هم ترکیب ویژگی‌های شرقی و غربی در صورتش است. بعضی جراحان زیبایی اعلام کرده‌اند که مراجعان زیادی دارند که با عکسی از وی به مطبشان می‌روند و می‌خواهند که چهره‌ای شبیه او پیدا کنند. فارغ از اینکه چنین چهره‌ای واقعاً زیبا است یا نه، در دست‌داشتن عکس کسی و تلاش برای شبیه‌شدن به او کار زیاد پسندیده‌ای نیست. هست؟ شما دوست دارید که صورتتان را شبیه کس دیگری بسازید؟ پس ویژگی‌های اصیلی که با آن پای به زمین گذاشتید چه می‌شود؟ منکر کارآمدبودن و فایده عمل‌های زیبایی نیستیم اما به نظر می‌رسد که این اقدامات تا زمانی جذاب و مناسب‌اند که برای رفع نقص‌های احتمالی یا زیباترشدن اجزای صورت و بدن هر فرد متناسب با خودش انجام شوند و نه با تغییراتی برای شبیه‌شدن به شخصی دیگر. نظرتان چیست؟

 

سئو کانگ‌جون

این بازیگران مرد کره‌ای زیباترین چهره‌ها را دارند!

درخواست مراجعان پزشکان زیبایی در کره برای شبیه‌شدن به این هنرپیشه پرآوازه هم زیاد است. چشم‌های قهوه‌ای‌رنگ این هنرپیشه طرفداران زیادی دارد. شاید فکر کنید که از لنز استفاده می‌کند اما این‌طور نیست. او به‌طور طبیعی، چشمان قهوه‌ای بسیار خوش‌رنگی دارد که بخش اعظمی از محبوبیتش را مدیون زیبایی و البته نافذبودن آنها است. از نظر اندام و بدن هم این ستاره کره‌ای وضعیت جذابی دارد. پزشکان زیبایی هم معتقدند که او از چهره‌های متقارن و زیبایی است که کم پیدا می‌شود.

چا اون وو

این بازیگران مرد کره‌ای زیباترین چهره‌ها را دارند!

مروری بر تصاویر کودکی این ستاره کره‌ای نشان می‌دهد که به‌طور طبیعی از ابتدا دارای صورت زیبایی بوده است. او چهره‌ای متقارن دارد و از نظر پزشکان زیبایی، تمام اجزای صورتش کاملا به‌اندازه و در جایگاه دقیق و درستی قرار گرفته‌اند. از نظر راقم این سطور هم (یعنی بنده) چهره این سلبریتی کره‌ای از باقی افراد معرفی‌شده جذاب‌تر است. شاید برای تعریف جذابیت باید به‌دنبال چیزی فراتر از نسبت‌های ریاضی بگردیم. چیزی شبیه متانت، شیرینی ذاتی و البته سکنات و رفتار هم روی زیباترشدن اثرگذار هستند. نظرتان چیست؟

در آخر

صحبت‌کردن بیش از حد درباره زیبایی و ترویج بی‌حدومرز عمل‌هایی برای زیباترشدن به هیچ عنوان نتایج جذابی به‌دنبال نخواهد داشت. آدم‌ها با احاطه‌شدن در چارچوب معیارهای زیبایی روز به روز ناراحت‌تر می‌شوند و رضایتشان از چهره‌ای که در آینه می‌بینند، کمتر می‌شود. متأسفانه دنیای امروزی هم بیشتر از آنچه باید روی ترویج و تبلیغ استانداردهایی تجاری برای جذابیت مایه می‌گذارد. کارداشیان‌ها، دنیای کی‌پاپ، ستاره‌های ریز و درشت فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تیک‌تاک، آرامش روح بسیاری از نوجوانان و زنان و مردان را سلب کرده‌اند. همه می‌خواهند چهره‌شان را به تصویری که از جذابیت ارائه می‌شود، نزدیک‌تر کنند. در این میان، علاوه بر اینکه فشارهای زیادی به هر فرد وارد می‌شود، خسارت‌های روانی و عاطفی شدیدی هم به دریچه قلب و ذهن آنها راه پیدا می‌کند. نارضایتی از خود در نتیجه دوربودن از معیارهای زیبایی رایج، می تواند خشنودی آدم‌ها از خودشان در زندگی را حسابی مخدوش کند. با ما موافق هستید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج