۱۲۸۸۰۲۳
۶۷۶۲
۶۷۶۲
پ

نقشه نقاطی که بشقاب پرنده‌ها در آن رویت شدند!

نقشه‌ای که از «مرکز ملی گزارش یوفوها» (NUFORC) به دست آمده است، تعداد مشاهده‌ها طی پنج سال اخیر را در هر ایالت آمریکا نشان می‌دهد که کالیفرنیا با ۲۶۶۱ مورد، فلوریدا و پس از آن نیویورک در صدر قرار دارند.

ایسنا: نقشه‌ای که «مرکز ملی گزارش یوفوها» منتشر کرده است، تعداد موارد مشاهده اشیای پرنده ناشناس (یوفوها) را در ایالت‌های آمریکا نشان می‌دهد.

به نقل از دیلی میل، داده‌ها نشان می‌دهند که بیش از ۲۶ هزار «شیء پرنده ناشناس» یا «یوفو» (UFO) طی پنج سال گذشته در آسمان آمریکا پرواز کرده‌اند.

نقشه‌ای که از «مرکز ملی گزارش یوفوها» (NUFORC) به دست آمده است، تعداد مشاهده‌ها طی پنج سال اخیر را در هر ایالت آمریکا نشان می‌دهد که کالیفرنیا با ۲۶۶۱ مورد، فلوریدا و پس از آن نیویورک در صدر قرار دارند.

نقشه نقاطی که بشقاب پرنده‌ها در آن رویت شدند!

اگرچه دولت آمریکا هنوز مردم را در مورد اشیای ناشناس آگاه نکرده است، اما ایالت‌های صدر فهرست، پایگاه‌های اصلی نیروی هوایی این کشور هستند که معمولا فناوری‌های جدید بالدار را آزمایش می‌کنند.

این در حالی است که سه شیء ناشناس پرنده اخیرا بر فراز آلاسکا، کانادا و مونتانا سرنگون شدند و پنتاگون احتمال ارتباط این اشیا با فرازمینی‌ها را رد نمی‌کند.

شیء کشف‌شده در روز یکشنبه، به عنوان یک ساختار هشت‌ضلعی بدون سرنشین با قابلیت‌های نظارتی بالقوه و رشته‌های متصل به آن توصیف شده است.

یک هواپیمای جنگنده «اف-۱۶» (F-۱۶)، این شیء ناشناس را منهدم کرد. دو شیء ناشناس نیز در روز‌های جمعه و شنبه بر فراز آلاسکا و کانادا منهدم شدند.

یک بالون چینی نیز در چهارم فوریه بر فراز کارولینای جنوبی سرنگون شد. این بدان معناست که نیروی هوایی آمریکا اکنون چهار شیء را در مدت هشت روز منهدم کرده است.

نقشه نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید یک یوفو را ببینید، باید به کالیفرنیا بروید، زیرا مشاهده یوفو‌ها در این ایالت، از سال ۱۹۹۸ تاکنون ۱۵ هزار و ۴۵۷ مورد گزارش شده است. این تعداد ممکن است به دلیل جمعیت زیاد ایالت نیز باشد.

شیءِ ناشناسِ پرنده (Unidentified flying object) که در فارسی به آن بشقاب پرنده هم گفته می‌شود، اصطلاح رایج برای هر پدیدهٔ هوایی است که علت آن نمی‌تواند به‌آسانی یا بلافاصله توسط ناظر شناخته شود. این اصطلاح را نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا، در سال ۱۹۵۲ برای اشیائی که پس از بررسی دقیق توسط محققان و متخصصان، ناشناخته باقی می‌ماندند ابداع کرده است. هر چند امروزه اصطلاح یوفو اغلب برای توصیف هر گونه شئ ناشناخته پرنده یا معلق در هوا که توسط ناظر گزارش می‌شود، به کار می‌رود.

یکی از قدیمی‌ترین موارد مشاهده یوفو‌ها حادثه رازول است. این حادثه به ماجرای مربوط به رویت یک شیء ناشناس پرنده اشاره دارد که سال ۱۹۴۷ در شهر رازول (Roswell) ایالت نیومکزیکو اتفاق افتاد. روز بعد از وقوع این حادثه، برای اولین و آخرین بار در تاریخ ایالات متحده آمریکا در روزنامه‌ها خبر پیدا شدن یک بشقاب پرنده منتشر می‌شود و این خبر در تمام کشور می‌پیچد. فردای همان روز، نیروی هوایی ایالات متحده در اطلاعیه‌ای اعلام می‌کند که اشتباه شده و شیء مورد نظر، یک بالون هواشناسی بوده‌است.

همچنین حادثه لانی زامورا (Lonnie Zamora Incident) یکی از پرونده‌های معروف و جنجالی مربوط به رویت بشقاب پرنده‌ها در دههٔ ۶۰ میلادی در ایالات متحده است که در شهر ساکورو، نیومکزیکو اتفاق افتاده است.

در روز ۲۴ آوریل سال ۱۹۶۴ میلادی، افسر پلیس لانی زامورا در حال تعقیب رانندهٔ متخلفی بود که به نظرش صدایی مانند صدای انفجار یک انبار دینامیت را می‌شنود؛ او با خودرویش به سمت صدا تغییر مسیر می‌دهد تا از ماجرا باخبر شود. زمانی که به محل واقعه که در نزدیکی یک معدن کوچک بود می‌رسد، با صحنهٔ عجیبی روبرو می‌شود. زامورا دو روز بعد از واقعه، در یک برنامهٔ رادیویی حاضر می‌شود و ماجرا را برای مردم شرح می‌دهد. به گفته او، در نزدیکی یک پارکینگ کوچک، جسمی تخم مرغی شکل و سفید رنگ با چهارپایه، توقف کرده بود و تقریباً هم اندازه یک اتوموبیل بود؛ در کنار جسم، ۲ نفر با جثه‌ای کوچک‌تر از انسان ایستاده بودند و چیزی شبیه پارچهٔ سفید رنگ بدنشان را پوشانده بود. او ابتدا فکر می‌کند که یک تصادف در جاده اتفاق افتاده و آن دونفر هم از سرنشینان خودروی تصادف کرده هستند. به گفتهٔ او، پس از چند دقیقه جسم از زمین بلند می‌شود و با ارتفاع کم تا معدن کوچک حرکت می‌کند و پس از آن اوج می‌گیرد و ناپدید می‌شود.

یک یوفولوژیست حادثه را اینگونه توصیف می‌کند: "حادثهٔ ساکورو یکی از اسرارآمیزترین ماجرا‌های مرتبط با یوفو هاست؛ اما نکتهٔ جالب توجه، نزدیک بودن مکان رویداد دو حادثهٔ رازول و ساکوروست. با توجه به شواهد و اسناد موجود، ساختگی بودن حرف‌های لانی زامورا فرضیهٔ بسیار ضعیفی است، اما نمیتوان گفت شئ رویت شده توسط او، بدون شک یک بشقاب پرندهٔ فضایی بوده و افرادی که در کنار شئ ناشناس ایستاده بودند، بیگانگان بوده‌اند. "

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج