۱۲۸۸۳۶۹
۳۵۴۷۷
۳۵۴۷۷
پ

رپورتاژ آگهی

فرودگاه امام خمینی

برای معرفی بهترین ایرلاین ایرانی در سال ۱۴۰۱ ابتدا بهتر است با تک تک ایرلاین‌ها آشنا شویم و بررسی کنیم که هر ایرلاین چند سال قدمت دارد، رایج‌ترین مقاصد هوایی آن کجاست و چند فروند هواپیما دارد. در ادامه خواهیم آموخت که باید به چه نکاتی در هنگام خرید بلیط توجه کنیم؟

معرفی بهترین ایرلاین ایرانی در سال ۱۴۰۱ برای خرید بلیط

برای معرفی بهترین ایرلاین ایرانی در سال ۱۴۰۱ ابتدا بهتر است با تک تک ایرلاین‌ها آشنا شویم و بررسی کنیم که هر ایرلاین چند سال قدمت دارد، رایج‌ترین مقاصد هوایی آن کجاست و چند فروند هواپیما دارد. در ادامه خواهیم آموخت که باید به چه نکاتی در هنگام خرید بلیط توجه کنیم؟

فرودگاه امام خمینی

بهترین ایرلاین های ایران

در ادامه به ترتیب حروف الفبا این شرکت‌های هواپیمایی را معرفی خواهیم کرد:

شرکت هواپیمایی ایران ایر (هما)

قدیمی‌ترین ایرلاین هواپیمایی نه تنها در ایران، بلکه در خاورمیانه شرکت ایران ایر یا هما است. این شرکت هم اکنون 25 فروند هواپیما دارد که از یک فروند فقط برای جابجایی بار استفاده می‌شود. مقاصد پروازی ایران ایر تقریبا تمامی فرودگاه‌های ایران را پوشش می‌دهد و علاوه بر آن هواپیماهایش به 26 شهر دنیا نیز سفر می‌کنند. فرودگاه مرکزی این شرکت برای پروازهای داخلی، فرودگاه مهرآباد و برای پروازهای خارجی فرودگاه امام خمینی است. برای خرید بلیط هواپیما از این ایرلاین می‌توانید از طریق سایت مستربلیط اقدام کنید.

فرودگاه امام خمینی

هواپیمایی ایران ایر

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور

این شرکت در سال 1351 افتتاح شده و دوازده فروند هواپیما دارد که به 19 شهر ایران سفر می‌کنند. فرودگاه های اصلی (قطب) این ایرلاین مشهد، مهرآباد و امام خمینی است. از مقاصد داخلی این هواپیمایی می‌توان به شهرهای آبادان، اهواز، بندرعباس، بوشهر، بیرجند، تبریز، چابهار، زاهدان، شیراز، عسلویه، کیش و مشهد اشاره کرد.

شرکت هواپیمایی آتا

این شرکت در سال 1387 در تبریز آغاز به کار کرد و از مقاصد اصلی آن می‌توان به تهران، مشهد و تبریز اشاره کرد. ایرلاین آتا در مجموع دارای شانزده فروند هواپیما است و قطب آن فرودگاه شهید مدنی تبریز است.

شرکت هواپیمایی آسمان

این ایرلاین حاصل ادغام چهار شرکت هواپیمایی پارس ایر، ایر تاکسی، ایر سرویس و هور آمان است که در سال 1359 افتتاح شده و 23 فروند هواپیما دارد. هواپیماهای این ایرلاین به 55 مقصد سفر می‌کنند که از میان آن‌ها می‌توان به تهران، شیراز، سنندج، رشت، رامسر، ساری، یزد، یاسوج و مشهد اشاره کرد. برای سفر به اکثر شهرهای ایران می‌توانید از این ایرلاین بلیط هواپیما تهیه کنید.

شرکت هواپیمایی پویا

این شرکت قبل‌تر به نام یاس ایر شناخته می‌شد و هم اکنون یازده هواپیما دارد که بیشتر بین شهرهای تهران، رشت و گرگان در پرواز هستند.

شرکت هواپیمایی تابان

سال 1385 هواپیمایی تابان به طور رسمی آغاز به کار کرد و تعداد هواپیماهایش 21 فروند است. هواپیماهای این ایرلاین به 21 شهر ایران سفر می‌کنند و قطب اصلی آن، فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد است. شما می‌توانید بلیط‌های این ایرلاین را از سایت مستربلیط تهیه کنید.

شرکت هواپیمایی زاگرس

تاسیس این شرکت به سال 1384 برمی‌گردد و هم اکنون به مقاصد آبادان، اردبیل، اهواز، بندرعباس، شیراز، تبریز، کیش، قشم، کرمانشاه، ماهشهر و مشهد پرواز دارد. شرکت هواپیمایی زاگرس مالک 19 فروند هواپیما است و قطب آن در فرودگاه مهرآباد واقع شده است.

فرودگاه امام خمینی

هواپیمایی زاگرس

شرکت هواپیمایی ساها

این ایرلاین متعلق به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و 3 فروند هواپیما دارد که افراد غیر نظامی را نیز بین شهرهای تهران، مشهد، کیش، عسلویه، بوشهر، اهواز، رشت، بوشهر و اصفهان جا به جا می‌کند.

شرکت هواپیمایی سپهران

سپهران 9 فروند هواپیما دارد که یکی از آن‌ها غیر فعال و دو تای آن‌ها اجاره‌ای هستند. از مقاصد این ایرلاین می‌توان به شهرهای تهران، مشهد، شیراز، تبریز، اصفهان، کیش، بندرعباس، اهواز، زاهدان، قشم، آبادان، عسلویه، چابهار، رشت، اردبیل، گرگان، ماهشهر و یزد اشاره کرد. شرکت هواپیمایی سپهران پرواز خارجی به مقصد ترکیه، عراق و کویت نیز دارد.

شرکت هواپیمایی قشم

تاسیس شرکت هواپیمایی قشم به سال 1372 برمی‌گردد و قطب آن فرودگاه کیش، قشم و مهرآباد است. هواپیماهای این ایرلاین به 25 مقصد داخلی و به کشورهای تایلند، رومانی، امارات متحده عربی، ترکیه، عراق، قبرس و بلغارستان سفر می‌کنند. تعداد هواپیماهای این شرکت 18 فروند است که 4 فروند آن بلا استفاده هستند.

شرکت هواپیمایی کارون

ایرلاین کارون کار خود را از سال 72 آغاز کرده و در ابتدا به نام شرکت حمل و نقل هوایی ایران شناخته می‌شده است. این شرکت امروزه یکی از معتبرترین ایرلاین‌های ایرانی است که یازده فروند هواپیما دارد و  هواپیماهای آن به بیست مقصد داخلی سفر می‌کنند.

شرکت هواپیمایی کاسپین

اولین پرواز شرکت هواپیمایی کاسپین در سال 1371 انجام شد و هم اکنون با 9 فروند هواپیما مشغول به فعالیت است. مقاصد این ایرلاین شامل 18 مقصد داخلی، دو شهر در عراق، استانبول در ترکیه و دبی در ایالات متحده است.

شرکت هواپیمایی کیش ایر

تاسیس کیش ایر به سال 1370 بر می‌گردد و تعداد هواپیماهای آن امروزه 9 عدد است. از مقاصد پروازی این ایرلاین می‌توان به 14 شهر داخلی، دبی، مسقط عمان و آکتائو اشاره کرد برای خرید بلیط هواپیما از کیش ایر به سایت مستر بلیط مراجعه کنید و انواع بلیط ها و زمان آن ها را بررسی کنید.

شرکت هواپیمایی ماهان

شرکت هواپیمایی ماهان یکی از بهترین ایرلاین‌هاست و قطب آن در فرودگاه کرمان، امام خمینی و مهرآباد واقع شده است. ماهان 40 فروند هواپیما دارد و مقاصد این هواپیماها شامل 30 شهر داخلی و 25 شهر خارجی است. در این ایرلاین هم برای پرواز داخلی و هم برای پرواز خارجی دو کلاس معمولی و تجاری وجود دارد که امکانات متفاوتی دارند. جهت خرید بلیط هواپیما ماهان می‌توانید از طریق سایت‌های معتبر فروش بلیط اقدام کنید.

شرکت هواپیمایی معراج

مقصدهای پروازی این ایرلاین شامل 11 شهر داخلی، نجف و بغداد در عراق، بانکوک، دهلی، شش شهر در ترکیه، کویت، مسکو و سوچی در روسیه، تفلیس، ایروان و وارنا است. این شرکت 7 فروند هواپیما دارد و از سال 1389 آغاز به کار کرده است.

شرکت هواپیمایی وارش

ایرلاین وارش نسبت به دیگر شرکت‌ها تازه‌کارتر است و از سال 1396 شروع به فعالیت کرده اما در همین چند سال موفق شده تا اعتبار ویژه‌ای کسب کند. این شرکت هفت فروند هواپیما دارد که به 35 مقصد داخلی سفر می‌کنند.

در هنگام خرید بلیط هواپیما به چه مواردی دقت کنیم؟

  1. بلیط خود را از یک شرکت معتبر بخرید.
  2. برای خرید بلیط از سایتی استفاده کنید که تنوع بالایی داشته باشد و ایرلاین‌های زیادی بلیط خود را در آن برای فروش گذاشته باشند تا دایره انتخابی گسترده‌تری داشته باشید.
  3. قیمت بلیط را بر اساس امکاناتی که ایرلاین‌ها به شما ارائه می‌دهند بسنجید.
  4. پیش از سفر قوانین کنسلی را مطالعه کنید.
  5. زمان خرید بلیط نیز موضوع مهمی است. معمولا هر چقدر زودتر بلیط خود را تهیه کنید قیمت آن کمتر است و به نفع شما خواهد بود.

جمع‌بندی

در این متن سعی بر آن شد تا شرکت‌های هواپیمایی معتبر را معرفی کنیم، از مقاصد هوایی آن‌ها بگوییم و کمی بیشتر با آن‌ها آشنا شویم. در ادامه نیز نکاتی برای خرید بهتر بلیط بیان شد. این نکات عبارتند از انتخاب شرکت معتبر با تنوع بالا، مقایسه قیمت با امکانات ارائه شده توسط ایرلاین و مطالعه قوانین کنسلی، شما می‌توانید از طریق سایت مستربلیط از تمامی ایرلاین‌های گفته شده بلیط هواپیما تهیه کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج