۱۲۸۹۷
۵۰۶۵
۵۰۶۵
پ

ثروتمندانی که در فکر مهاجرت هستند

طبق گزارش اخیر تهیه کنندگان فهرست ثروتمندان چین، نیمی از ثروتمندان این کشور به مهاجرت فکر می کنند و پس از آمریکا و کانادا که مقاصد اول و دوم مهاجرت آنها هستند، سنگاپور مقام سوم را در ترجیح مهاجرت ثروتمندان چینی به خود اختصاص داده است.

طبق گزارش اخیر تهیه کنندگان فهرست ثروتمندان چین، نیمی از ثروتمندان این کشور به مهاجرت فکر می کنند و پس از آمریکا و کانادا که مقاصد اول و دوم مهاجرت آنها هستند، سنگاپور مقام سوم را در ترجیح مهاجرت ثروتمندان چینی به خود اختصاص داده است.

این آمار که بانک چین و هورون ریپورت منتشر کننده مجلات لوکس و یک بنیاد تحقیقاتی، آن را تهیه کرده اند، نشان می دهد که ۴۶ درصد از چینی هایی که دارای بیش از ۱۰ میلیون پول (۶/۱ میلیون دلار) دارند به مهاجرت به خارج از کشور فکر می کنند.

طبق این گزارش، ۱۴ درصد دیگر از این جامعه آماری در حال حاضر پروسه مهاجرت را آغاز کرده اند. بسیاری از این افراد گفته اند که به دنبال تامین تحصیلات و امکانات آموزشی بهتر برای فرزندان شان هستند و اینکه از امنیت دارایی هاشان در داخل چین نگرانی خهایی دارند.

نزدیک به یک سوم کسانی که در فهرست ثروتمندان چینی قرار گرفته اند، می گویند: در حال حاضر در خارج از کشور سرمایه گذاری کرده اند که در بسیاری از موارد به منظور امکان پذیرشدن مهاجرت این کار را انجام داده اند. برخی از کشورهای جهان به کسانی که می توانند مبالغ زیادی در آن کشور سرمایه گذاری کنند، تابعیت می دهند.

از سوی دیگر، نرخ بالای تورم و دشواری سرمایه گذاری در خارج از کشور هم در این نظرسنجی لحاظ شده است. نظرسنجی که ۹۸۰ نفر از ۱۸ شهر مخهتلف چین در آن شرکت داشته اند. امنیت دارایی در خارج از کشور و امکانات بهتر برای زندگی در دوران بازنشستگی از دیگر علل تمایل چینی ها برای مهاجرت است. همچنین یک نظرسنجی دیگر در این رابطه نشان داده است که عدم وجود چارچوب قانونی برای سرمایه گذاری در داخل و فساد در بین مسئولان و تجار تمایل به خارج کردن سرمایه از چین را افزایش داده است.

بیش از ۳۰ سال رشد سرسام آور اقتصادی این اجازه را به تعدادی از چینی ها داده است که ثروتی برای خود دست و پا کنند که روزگاری در این کشور اسما کمونیست حتی تصورش را هم نمی شد کرد. طبق قهرست ثروتمندان چینی در سال ۲۰۱۱ که بنیاد هورون آن را منتشر کرده است، اکنون چین ۲۷۱ میلیاردر که در مقایسه با ۱۸۹ نفر سال گذشته و باوجود بحران اقتصادی گسترده در جهان، از افزایش بالایی پرده برمی دارد. آخرین مطالعه در این زمینه نشان داده که در حال حاضر ۹۶۰ هزار نفر در چین دارایی بالاتر از ۱۰ میلیون یوآن دارند که در مقایسه با سال گذشته ۷/۹ درصد افزایش داشته است.

منبع: روزنامه هفت صبح

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ثروتمندانی که در فکر مهاجرت هستند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج