۱۲۹۰۱۷۱
۲۰۵۸
۲۰۵۸
پ

رئیس حوزه علمیه خراسان رضوی:

دشمن می‌خواهد دوران پهلوی را تطهیر کند

رئیس حوزه علمیه خراسان رضوی بیان کرد: امروز مهمترین حضور در میدان، عرصه جهاد تبیین است و دشمن با سواستفاده از ناآگاهی برخی نوجوانان و جوانان می‌خواهد دوران پهلوی را تطهیر کند لذا جنایت‌ها و خیانت‌های دوران پهلوی‌ها باید برای مردم بخصوص نسل امروز تبیین شود.

خبرگزاری مهر: علی خیاط رئیس حوزه علمیه خراسان رضوی در ویژه برنامه جشن اعیاد شعبانیه در تربت حیدریه گفت: سپاه پاسداران یکی از مؤلفه‌های اقتدار نظام اسلامی است که پشتوانه مردمی دارد و علاوه بر اینکه قدرتمند شده، تولید قدرت نیز کرده و خواب را از چشم دشمنان اسلام ربوده است.

دشمن می‌خواهد دوران پهلوی را تطهیر کند

 او گفت: نخستین دلیل دشمنی استکبار با سپاه پاسداران آن است که سپاه در صحنه‌های جهاد بر همان روحیه اولیه انقلابی، جهادی و متدین خود باقی مانده و این در حالی است که حوادث روزگار خیلی از نهادها را حتی استحاله کرده و برخی وجود خارجی هم ندارند اما سپاه در این مسیر باقی ماند.

وی دومین دلیل دشمنی استکبار، قدرت و تولید قدرت توسط این نهاد انقلابی است و امروز به عنوان یکی از قدرتمندترین نیروهای نظامی دنیا در بخش‌های مختلف نظامی، دفاعی، علمی و تحقیقاتی قرار گرفته است را عنوان کرد.

خیاط گفت: خط شکنی سپاه در عرصه‌های مختلف سومین دلیل دشمن علیه این نهاد است، سپاه در عرصه سازندگی، حوادث و بلایای طبیعی، صحنه‌های سیاسی، محرومیت زدایی و هر کجا انقلاب نیاز داشته حضور فعال داشته و این دشمن را عصبانی کرده است.

رئیس حوزه علمیه خراسان رضوی تصریح کرد: جنگ جهانی علیه یمن به راه انداختند، البته ظاهر آن سعودی و اماراتی است اما هدف آنها درهم شکستن اقتدار جمهوری اسلامی است، هرچند زحمت درست کردند اما عزت آفرینی که توسط سپاه و نیروهای مسلح بدین واسطه به وجود آمده بی نظیر است.

خیاط گفت: امروز دیگر گزینه نظامی جمهوری اسلامی را تهدید نمی‌کند و این یعنی اقتدار که توسط نیروهای مسلح و بویژه سپاه پاسداران به وجود آمده است، لذا دشمن از مؤلفه‌های نظامی ناامید شده اما به دنبال جنگ ترکیبی و شناختی است تا اذهان و افکار نوجوان و جوانان را منحرف کند.

رئیس حوزه علمیه خراسان رضوی بیان کرد: امروز مهمترین حضور در میدان، عرصه جهاد تبیین است و دشمن با سواستفاده از ناآگاهی برخی نوجوانان و جوانان می‌خواهد دوران پهلوی را تطهیر کند لذا جنایت‌ها و خیانت‌های دوران پهلوی‌ها باید برای مردم بخصوص نسل امروز تبیین شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج