adexo3
۱۲۹۰۳۲
۱۶ نظر
۵۰۰۷
۱۶ نظر
۵۰۰۷
پ

«دانشگاه احمدی‌ نژاد» اطلاعیه داد

دانشگاه ایرانیان اعلام کرد: وزارتخانه‌های علوم و بهداشت تاکنون هیچ ابلاغیه رسمی و قانونی که دال بر لغو مصوبات و ابلاغیه‌های قبلی آنان در رابطه با دانشگاه ایرانیان باشد، صادر نکرده است.

خبرگزاری تسنیم: دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان با توجه اخبار مربوط به لغو مجوز این دانشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن کامل ان به شرح ذیل است.

1) مجوز اصلی تاسیس دانشگاه طی نامه شماره 22/24509 مورخه 1389/11/07 وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر شده که در متن آن موافقت اصولی شورای گسترش آموزش عالی به صراحت قید شده است که تصویر آن در وبگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه قرار دارد.

2) وزارت علوم، تحقیقات و فناوری براساس ابلاغیه شماره 2281288 مورخه 1389/11/17 با ایجاد کلیه رشته‌ها و در کلیه مقاطع تحصیلی در دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان موافقت نموده که تصویر آن در وبگاه اطلاع رسانی دانشگاه موجود است.

3) اداره ثبت، اسناد و املاک قوه قضائیه بر مبنای تاییدیه صادر شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اقدام به ثبت و اعلام تاسیس دانشگاه و درج آن در روزنامه رسمی نموده که با توجه به مفاد اساسنامه به منزله تاسیس قطعی و نامحدود دانشگاه است.

4) مصوبه شورای عالی محترم انقلاب فرهنگی در واقع تاکیدی بر تاسیس و مجوزهای قبلی است و ضمنا مجوز دایری مرکز و واحد آن در تهران را صادر کرده است.

5) وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون هیچ ابلاغیه رسمی و قانونی که دال بر لغو مصوبات و ابلاغیه‌های قبلی آنان در رابطه با این دانشگاه باشد، صادر ننموده‌اند.

6) همان‌طور که عضو محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی اخیراً اشاره نموده‌اند، شورای عالی انقلاب فرهنگی هیچ تصمیم جدیدی در خصوص وضعیت دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان نگرفته است.

7) دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان، در اجرای مقررات و برای تحقق اهداف اساسنامه مصوب در آذرماه و دی‌ماه سال 1392، تصمیم خود برای راه‌اندازی چند رشته در گروه‌های مختلف آموزشی را به صورت مکتوب به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام نموده که تا این لحظه هیچ پاسخی دریافت نکرده است.

همچنین این دانشگاه در آذرماه سال گذشته، محل امکانات زیرساختی خود از جمله دفتر مرکزی و محل برگزاری کلاس ها را به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام نموده که بازهم تاکنون هیچگونه اقدامی در خصوص رسیدگی و پاسخگویی در مورد آنها از سوی وزارتخانه های مذکور انجام نپذیرفته است.

8) اظهارات گاه و بیگاه و بسیار متناقض برخی افراد در رسانه‌ها، و انکار واقعیت‌های مستند و مکتوب موجود در رابطه با دانشگاه جامع بین‌المللی ایرانیان، به روشنی گویای انگیزه‌های آنان برای مقابله با فعالیت این دانشگاه، به هر شکل و با هر هزینه‌ای است.

علیرغم تمامی مسائل، این دانشگاه با جدیت تمام در حال برنامه‌ریزی و پیگیری جذب امکانات و نیروی لازم برای راه اندازی رشته‌های اعلام شده برای مرحله اول بوده و در عین حال تمامی تلاش خود را برای برطرف نمودن موانع خواهد نمود.

با توجه به این مهم، دانشگاه در آینده بسیار نزدیک ضوابط و شیوه خود برای پذیرش دانشجو در دوره‌ها، رشته‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی مربوط به مرحله اول را از طریق وبگاه اطلاع‌رسانی خود به نشانی iiu.ac.ir اعلام خواهد کرد.

امید است که مسئولین محترم در وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی از توسعه علم و فناوری و تلاش های علمی و فرهنگی این دانشگاه استقبال نمایند و براساس ماموریت‌های ذاتی خود حمایت‌های لازم را در این زمینه به عمل آورند.

و من الله التوفیق
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      اميدوارم هر چي "روغن پالمه "رسوب كنه تو قلب و عروق خودت و هوادارات و هم فكرات و دوستا و رفقات ! بگو امين .........

      پاسخ ها

      • نا شناس

        آخه چرا نفرین!!!!

      • بدون نام

        نفرین نکن، بر فرض که اشتباه کرده باشن بعضی هاشون از رو جهالت بوده و مستحق نفرین تو نیستند. هواسمون باشه برای خودمون گناه جمع مکنیم به بهانه نزاع های سیاسی.

    • بدون نام

      چه مدارکی در این دانشگاه به چه افرادی داده خواهد شد .

      پاسخ ها

      • متخصص!!!

        حد اقل مثل دانشگان ازاد (فقط در گرفتن میزان شهریه) نیست

    • علي

      يك سووال مهم در افكار عمومي ايجاد شده كه اين همه هياهو و سرو صدا براي جلوگيري از تاسيس دانشگاه ايرانيان براي چيست ؟ فراهم نمودن امكاناتي براي رشد علمي جوانان اين ملت به خصوص اقشار ضعيف به ضرر چه كسي است ؟
      اين پرسش يك پاسخ بيشتر ندارد و ان اين است كه منافع حاصل از درامد اموزش عالي فقط بايد در انحصار يك خاندان باشد و ان هم خاندان هاشمي و پسران است و اين خاندان بزرگوار هم بلدند چگونه تحصيل كرده هاي بدون شغل و كار تحويل اجتماع بدهند
      حال اگر گسي بخواهد راه تحصيلات عاليه را براي مردم مظلوم و محروم فراهم نمايد صد البته كه به بهانه هاي بسيار كودكانه و ابلهانه سنگ اندازي ميكنند تا بتوانند جلوي رشد علمي طبقات ضعيف را بگيرند
      و صد البته اگر يك سايت خبري مانند برترينها اشتراك منافعي با اين خاندان محترم داشته باشد مسلما از درج چنين نظراتي خودداري ميكند

      پاسخ ها

      • مختار

        معلومه وزیر کشور کدوم دولت فاقدمدرک بود وبعدشم فوت کرد! وزیر امورخارجه کدوم دولت مدرکش دیپلم بودوازکار برکنارشدیا بهتر بگم رییس دفترکدوم رییس جمهوربود که می خواست ازدانشگاه چابهار بدون کنکورو... مدرک بگیره که لو رفت!این دانشگاه بهتره برای اینگونه افرادپذیرش وصدورمدرک داشته باشه.

      • بدون نام

        اون رئیس دانشگاه بود که الکی به اون پست رسیده بود(خانم ....)

    • محمد

      جالبه که مجوزهایی رو می که که توی دولت خودش داده شدن !!!!!!

    • بدون نام

      حالا مجوزهایی را که خودت به صورت کاملا غیر قانونی برای خودت ساخته ای را به رخ می کشی؟!!
      به روباه گفتند شاهدت کیه گفت دمم..!!!!!
      به رییس دانشگاه ایرانیان هم گفتندمجوز از کجا گرفته ای گفت از خودم..!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این نظر توهین آمیز است. مدیر حذف کنید!!!
        روباه تمثلی برای رئیس جمهور سابق نیست. توهین آمیز است

    • بدون نام

      بهتره رئيس و هيئت امنائ دانشگاه ايرانيان از نو شروع كنند و مجوز جديد بگيرند چون مجوزهاي قبلي رو خودشون صادر كردند و اعتبار لازم رو ندارد

    • بدون نام

      احمدی یه دونه است....

      پاسخ ها

      • sina

        آره خداییش یکی دیگه مثل احمدی تکرار نمیشه زبونم لال اگه تکرار بشه که یه صدسال دیگه هم میریم عقب.

    • vahid

      رو كه رو نيست.معلومه كه هرچي مجوز داشته ،خودش دست اندركار صادر كردن مجوز بوده.

    • سینا

      بله الان زمان استفاده از مجوز هایی است که در زمان دولت قبلی داده شده چه مسخره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج