جاباما
۱۲۹۰۵۵۴
۱۹۹۰
۱۹۹۰
پ

قدردانی از تام کروز به شیوه هالیوود

انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا از «تام کروز» با اعطای جایزه یک عمر دستاورد هنری تقدیر کردند.

ایسنا نوشت: انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا از «تام کروز» با اعطای جایزه یک عمر دستاورد هنری تقدیر کردند.

انجمن تهیه کنندگان آمریکا (PGA) از «تام کروز» با جایزه یک عمر دستاورد تقدیر کرد و از او به خاطر نجات سینمای کرونا زده با فیلم «تاپ گان: ماوریک» تشکر کردند و «شری لنسینگ» مدیرعامل سابق پارامونت پیکچرز گفت: او به همه ما نشان داد که سینما بازگشته است.

قدردانی از تام کروز به شیوه هالیوود

کروز ۶۰ ساله علاوه بر بازیگری در کارنامه خود تهیه‌کنندگی فیلم‌های «آسمان وانیلی»، «آخرین سامورایی»، فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» و «ماوریک» را دارد که مجموعا نزدیک به ۱.۵ میلیارد دلار در گیشه‌های جهانی فروش داشته‌اند.

«تام کروز» نیز پس از کسب جایزه از کار تهیه کنندگان تلویزیون و فیلم را در میان تماشاگران تمجید کرد و گفت: «می‌دانم برای انجام کاری که انجام می‌دهی چه چیزی لازم است. این فقط شانس نیست، شما باید آن شانس را ایجاد کنید. من به تمام تلاشم برای کمک به این صنعت و این هنر که دوست دارم ادامه خواهم داد».

«تاپ گان: ماوریک» به کارگردانی «جوزف کوشینکی» و نقش‌افرینی و تهیه‌کنندگی «تام کروز» با فروشی بالغ بر ۱.۴۸ میلیارد دلار، پرفروش‌ترین فیلم کارنامه هنری «تام کروز» را در گیشه رقم زده و در فهرست پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۲۲ نیز در رتبه دوم پس از «آواتار: راه آب» قرار گرفت.

داستان قسمت جدید «تاپ گان» که با بودجه ۱۷۰ میلیون دلاری ساخته شده، درباره «پیت میشل» (تام کروز) است که پس از ۳۰ سال فعالیت به عنوان خلبان برتر نیروی دریایی، در معرض یک آزمایش جدید قرار می‌گیرد. قسمت اصلی فیلم «تاپ گان» به کارگردانی «تونی اسکات» در سال ۱۹۸۶ به سینما آمد و به فروش جهانی ۳۵۰ میلیون دلار دست یافت.

در مراسم سالانه جوایز انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا، فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» به عنوان بهترین فیلم سینمایی انتخاب شد تا شانس این فیلم در اسکار پیش رو در تاریخ ۱۲ مارس بیشتر شود. از میان پنج برنده پیشین جایزه اصلی انجمن تهیه‌کنندگان آمریکا، چهار فیلم توانسته‌اند موفق به کسب جایزه اسکار بهترین فیلم شدند، از جمله سال گذشته که فیلم «کودا» هر دو جایزه را به خانه برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج