۱۲۹۰۵۵۹
۲۳۰۷۰
۲۳۰۷۰
پ

رپورتاژ آگهی

معرفی کامل شهرک مروارید شهر منطقه ۲۲ و برج های در حال ساخت

شهرک مروارید، شهرکی با طراحی مدرن و استانداردهای جهانی که به نوعی می توان آن را مرز بین استان البرز و تهران دانست. این شهرک واقع در منطقه ی ۲۲ تهران در فاصله ۷ کیلومتری از دریاچه خلیج فارس می باشد و از نظر جغرافیایی در غربی ترین نقطه غرب تهران قرار گرفته است.

 

شهرک مروارید شهر

شهرک مروارید، شهرکی با طراحی مدرن و استانداردهای جهانی که به نوعی می توان آن را مرز بین استان البرز و تهران دانست.

شهرک مروارید شهر واقع در منطقه ی ۲۲ تهران در فاصله ۷ کیلومتری از دریاچه خلیج فارس می باشد و از نظر جغرافیایی در غربی ترین نقطه غرب تهران قرار گرفته است که همین نکته سبب امتیازات فراوانی برای شهرک مروارید شده است.

وسعت این شهرک ۵۸ هکتار بوده که در کوهپایه های البرز واقع شده و به سبب وسعت و عظمت این شهرک، حدود ۹ هزار واحد مسکونی در ۶۰ برج را در خود قرار داده است.

معرفی کامل شهرک مروارید شهر منطقه 22 و برج های در حال ساخت

 

همچنین این شهرک در فاصله ی بسیار نزدیکی از مرکز تجاری ایران مال، بزرگترین مجموعه ی فرهنگی-تفریحی خاورمیانه قرار گرفته است و ساکنین می توانند آخر هفته ی خود را به دور از ترافیک به تفریح در این پروژه ی عظیم بگذرانند.

البته به جز ایران مال یک پروژه ی تفریحی دیگر نیز در نزدیکی شهرک مروارید شهر قرار دارد و آن هم شهربازی هزارو یک شهر است که در طی سال های آتی به بهره برداری خواهد رسید و سبب خشنودی دو چندان ساکنین مروارید شهر خواهد بود.از دیگر مراکز تفریحی نزدیک به این شهرک میتوان به دریاچه خلیج فارس، مجتمع باملند، پارک جنگلی چیتگر، آبشار تهران و باغ گیاه شناسی اشاره کرد.

مروارید شهر کجاست؟

شهرک مروارید شهر در منطقه ی 22 در ناحیه ی ورداورد واقع شده است.این شهرک به کوه های غرب تهران چشم انداز بی نظیر کوه های البرز را دارا می باشند.

آب و هوای مروارید شهر چطور است؟

آب و هوای شهر تهران در سالهای اخیر و به خصوص در فصل پاییز دچار آلودگی فراوانی گردیده است، این موضوع سبب شده است تا اهالی تهران به زندگی در حاشیه ی شهر تهران رو بیاورند.

منطقه ی 22 تهران اگرچه جزیی از مناطق شهرداری تهران است اما به دلیل دور بودن از مرکز شهر و همچنین نزدیکی به کوه های غرب تهران در اکثر اوقات سال دارای آب و هوایی صاف و کاملا پاکیزه می باشد.

شهرک مروارید شهر نیز که در این منطقه قرار گرفته است، از این امتیاز بزرگ بی نصیب نمانده و به همین دلیل با زندگی در این شهرک مدرن حتی در آلوده ترین روزهای شهر تهران نیز می توان ریه ها را مملو از اکسیژن خالص و هوای پاک نمود.

معرفی کامل شهرک مروارید شهر منطقه 22 و برج های در حال ساخت

 

دسترسی های مروارید شهر

یکی از مهمترین مزایا و شاید حتی بهترین مزیت زندگی در شهرک مروارید شهر نزدیکی به ایستگاه مترو ورداورد است که سفرهای درون شهری را برای اهالی این شهرک آسان میکند و از سوی دیگر دسترسی به اتوبان های خرازی، حکیم، تهران-کرج و آزادگان امکان ترددی بدون ترافیک را برای ساکنین این شهرک فراهم خواهد آورد.

و همچنین دسترسی به بلوار اردستانی نیز راه اهالی را برای استفاده از مراکز رفاهی محلی آسان نموده است.

موقعیت مکانی مروارید شهر

برای دریافت لوکیشن روی عکس کلیک کنید.

معرفی کامل شهرک مروارید شهر منطقه 22 و برج های در حال ساخت

 

مزیت های مروارید شهر

موقعیت مکانی مروارید شهر چه از لحاظ مکانی و چه از لحاظ تردد مزیت های بی شماری برای این شهرک به همراه داشته است، این موضوع و همچنین وجود پروژه های عظیم در این شهرک امکان یک سرمایه گذاری پر سود را برای مشتاقان سرمایه گذاری در حیطه مسکن ایجاد کرده است.

 از دیگر مزایای این شهرک وجود اماکن رفاهی و تفریحی، آب و هوای مطلوب ، داشتن زیرساخت های مناسب و پیاده سازی قوانین و اصول شهرسازی و وجود تعاونی های معتبر و فعال در این شهرک و قیمت مناسب واحد ها میتوان اشاره کرد.

معایب مروارید شهر

همیشه مزایا با معایبی نیز همراه هستند، باید دید شهرک مروارید شهر توان مدیرییت جمعیت خود را داراست یا این ساختمان ها بدون نظم نفراتی ساخته شده اند و به زودی شاهد یک کلونی انسانی خواهیم بود؟

آینده به این سوال ها پاسخ خواهد داد.

 

مشخصات مروارید شهر

شهرک مروارید شهر یکی از اولین شهرک هایی است که دارای طرح تفصیلی می‌باشد؛ به دلیل وجود برج های بلند و تراکم املاک باید برای برج ها فضای سبز اختصاصی در نظر گرفت و این امر تنها با رعایت اصول شهرسازی که در شهرک مروارید شهر به خوبی صورت گرفته است امکان پذیر می باشد. همچنین در شهرک مروارید شهر اماکن آموزشی و فرهنگی در نظر گرفته شده است تا ساکنین از این لحاظ نیز در آسایش و آرامش باشند.

به دلیل انبوه سازی در منطقه و در شهرک مروارید شهر و نیز به دلیل اینکه در غرب تهران در تنها نقطه ای قرار گرفته است که اجازه ی ساختن برج هایی با این میزان ارتفاع را دارد و از سمت دیگر به دلیل مزیت های بسیار زیادی که ذکر کردیم به زودی شاهد آینده ی بسیار درخشانی برای این شهرک خواهیم بود.

معرفی کامل شهرک مروارید شهر منطقه 22 و برج های در حال ساخت

 

پروژه های مروارید شهر

شهرک مروارید شهر دارای برج هایی است که به طور عمده  حدود 21 تا 30 طبقه را دارا هستند و در هر طبقه ی  این برج ها 8 تا 12 واحد مسکونی تعبیه شده است. متراژ واحد های این شهرک بطور میانگین 110 تا 170 متر مربع میباشد.

تعداد برج های قرار گرفته شده در کل شهرک مروارید شهر 60 برج بوده  که از این تعداد تا به حال  8 برج در شهرک به خریداران تحویل گردیده است و 16 برج دیگر دردست احداث بوده و دیگر پروژه های باقی مانده  می‌باشد در مرحله زمین و گودبرداری هستند.

از آنجایی که صدور مجوز برج سازی برای انبوه سازان این منطقه با محدودیت رو به رو است از این رو پروژه های برج سازی در شهرک مروارید شهر با رشد زیادی همراه بوده و شاهد گسترش روز افزون و هرچه بیشتر پروژه ها در این منطقه می باشیم.

  • پروژه سفیر یا S۲
  • پروژه برلیان
  • پروژه الماس بهداری
  • پروژه سیمان تهران
  • پروژه F۷  یا پروژه الهیه
  • پروژه F۸ یا پروژه فرشته
  • پروژه برنامه بودجه
  • پروژه لشگر ۲۷ همدانی
  • پروژه خادمین شهرداری
  • پروژه مروارید خیام
  • پروژه مروارید بقیه الله ۱
  • پروژه مروارید بقیه الله ۲
  • پروژه مروارید ایران سازه ​​​​​​​
  • پروژه مروارید دانشگاه تهران
  • پروژه تریتیوم۳
  • پروژه ساحل ۳
  • پروژه الدوز آذربایجان ( مهتاب )
  • پروژه سران
  • پروژه صدف
  • پروژه ستاره
  • پروژه K۲ کامرانیه
  • ​​​​​پروژه پزشکان ۱
  • پروژه خاتم
  • پروژه وزرا
  • پروژه نظام مهندسی (کوثر)
  • پروژه ستایش
  • پروژه هزاره سوم
  • پروژه شهرداری منطقه ۹

از میان پروژه های این شهرک، برج آناهیتا (تعاونی مسکن آتش نشانان)، برج مهتاب 1 ( گروه سرمایه گذاری صنعت ساختمان آذربایجان) ، برج حسابرسان (تعاونی مسکن حسابرسی) ، برج مروارید بقیه الله1 (تعاونی مسکن پزشکان و کارکنان بیمارستان بقیه الله) و برج ایران سازه (شرکت عمرانی ایران) آماده تحویل به خریداران است.

خرید آپارتمان در مروارید شهر

برج های مروارید شهر در حال حاضر به دو صورت متری و پیش فروش به فروش می رسند، پیش فروش ها اکثرا به صورت اقساطی بوده و شرایط ویژه ای را داراست که خرید خانه در این منطقه را سهولت می بخشد. خرید خانه به صورت پیش فروش در این شهرک یک سرمایه گذاری میان مدت نیز محسوب می گردد.

از سوی دیگر برج هایی که تحویل شده اند به صورت متری به فروش می رسند اما تنها متراژ بر روی قیمتشان تاثیرگذار نیست و المان هایی همچون متراژ ، طبقه، جهت و امکانات برج  نیز در تعیین قیمت موثر هستند.

برای استعلام قیمت های به روز می توانید از کارشناسان ما در املاک دان (https://amlakdan.com/) کمک بگیرید.

09129673744

09123264615

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج