۱۲۹۱۱۱۸
۱۲۹۹۵
۱۲۹۹۵
پ

رپورتاژ آگهی

سه انیمیشن برای شناخت احساسات کودکان

انیمیشن فروزن داستان خانواده، عشق و باور داشتن به خود آدم است. کودکان در طول این انیمیشن یاد می‌گیرند که چطور با شخصیت و خلقیات خودشون کنار بیایند و اگر متفاوت هستند از این تفاوت رنجیده و ناراحت نباشند.

داستان انیمیشن فروزن

انیمیشن فروزن داستان خانواده، عشق و باور داشتن به خود آدم است. کودکان در طول این انیمیشن یاد می‌گیرند که چطور با شخصیت و خلقیات خودشون کنار بیایند و اگر متفاوت هستند از این تفاوت رنجیده و ناراحت نباشند. از بزرگ‌ترین مسائلی که در فیلم بارها مطرح می‌شود، عشق به خانواده است.

انیمیشن فروزن درباره دو شاهزاده با نام‌های السا و آنا است که بعد از اتفاقی که در کودکی برایشان می‌افتد از هم دور شده و مثل گذشته خواهران صمیمی یکدیگر نیستند. قدرت جادویی السا اگر کنترل نشود خطرناک بوده و می‌تواند به دیگران آسیب بزند. انیمیشن فروزن درباره بازگشت این دوخواهر به یکدیگر و نجات پادشاهی آرندل از دشمنان است.

یکی از موسیقی‌های جذابی که برای این انیمیشن ساخته شده است، آهنگ let it go است که السا زمانی که قصر یخی خود را می‌سازد و نیرو خود را قبول می‌کند، می‌شنویم. این انیمیشن برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال 2014 شده و رکورد پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ را شکسته است.

داستان با نشان دادن یک خانواده شاد سلطنتی در آرندل شروع می‌شود. دو پرنسس در حال بازی هستند و چیزی که در این صحنه برای ما متفاوت تر از یک بازی بچگانه است، قدرت یخی و جادویی السا ست. السا در حین بازی و ساختن یخ، به طور اتفاقی به آنا آسیب زده و باعث بیهوشی او می‌شود. ترول های سنگی به آنا کمک می‌کنند اما حافظه او را دستکاری می‌کنند. در نهایت السا و آنا دور از یکدیگر بزرگ شده و بعد از فوت پادشاه و ملکه با یکدیگر دیدار می‌کنند.

داستان اصلی از زمان تاج گذاری ملکه السا شروع می‌شود. ما راز یخی السا را برخلاف تمام مردم شهر می‌دانیم و نگرانی‌های او را از اتفاقاتی که ممکن است بیافتد مانند گذشته درک می‌کنیم.

شخصیت‌هایی که در این انیمیشن می‌بینیم بسیار دوست داشتنی هستند. از اولاف آدم برفی پرحرف و مثبت نگر گرفته تا آنای عجول و ساده لوح و مهربان.

Jennifer Lee سازنده انیمیشن فروزن با ساخت این اثر کارتونی اولین قدم را برای کارگردانی برداشت. او در نویسندگی زوتوپیا و رالف خرابکار نیز به گروه نویسندگان کمک می‌کرد.

سه انیمیشن برای شناخت احساسات کودکان

 

ماجرای انیمیشن بت ویلز

یکی دیگر از انیمیشن‌های جذاب و جادویی که قصد بررسی آن را داریم انیمیشن بت ویلز است.

انیمیشن بت ویلز داستان وسایل و ابزار شگفت‌انگیز بتمن است که به حفظ شهر گاتهام از جنایت‌ها و دزدی‌ها کمک می‌کنند. داستان‌ها و ماجراهای این انیمیشن با حضور ابرقهرمان‌هایی مثل بتمن، رابین و بت‌گرل در مقابل شرورهای اصلی گاتهام یعنی جوکر، هارلی کویین، مرد پنگوئنی و زن گربه‌ای روایت می‌شود. ژانر اکشن انیمیشن بت ویلز برای کودکان و نوجوانان صحنه‌های هیجان‌انگیزی را می‌سازد.

Bam یا همان بتموبیل، رهبر تیم بت ویلز است. او با مقابله علیه دشمنان شهر گاتهام مردم شهر را نجات می‌دهد.

Red ماشین قرمز رابین، دستیار بتمن، در تیم بت ویلز به تیم کمک می‌کند تا مردم شهر گاتهام در امان باشند.

Wing نیز جت فوق پیشرفته بتمن است که تیم بت ویلز را در مبارزه‌ها و ماموریت های نجات همراهی می‌کند.

Buff  ماشین سنگین مهربان و عضله‌ایی است که در عملیات‌ها به نجات مردم کمک می‌کند.

انیمیشن بت ویلز برای کودکان و خردسالانی که طرفدار ماجراها و داستان‌های اکشن، مبارزه‌ای و نجات دنیا هستند مناسب است. داستان‌هایی راجع به خنثی کردن نقشه‌های شخصیت‌های منفی با نیت‌های بد را در این انیمیشن می‌توانید دنبال کنید.

رده سنی این مجموعه کارتونی برای کودکان و خردسالان پیش از دبستان در نظر گرفته شده و داستان‌هایی مناسب این سن طراحی شده است. جذابیت‌های شخصیتی، داستانی ساده و قابل درک برای مخاطبان از دلایل محبوبیت انیمیشن بت ویلز است.

سه انیمیشن برای شناخت احساسات کودکان

 

داستان انیمیشن ترول ها

در ادامه می‌خواهیم شما را با انیمیشن ترول ‌ها آشنا کنیم!

در انیمیشن ترول ها خواهیم دید که ترول ‌ها موجودات کوچک و رنگارنگی هستند که تنها با حس شادی و خوشحالی زندگی می‌کنند. در کنار آشنایی با این شخصیت‌های دوست داشتنی ما با برگن‌ها آشنا می‌شویم. برگن‌ها موجوداتی افسرده و غمگین هستند که راز شادی را در خوردن ترول‌ها می‌دانند.

چندین سال قبل رهبر ترول‌ ها برای نجات قوم و ادامه زندگی آن‌ها محل زندگی همه آن‌ها را مخفیانه تغییر داده و داخل درخت‌های یک جنگل زندگی را شروع کردند.

در ادامه انیمیشن ترول ها بعد از گذشت چند سال آشپز برگن‌ها بعد از تحقیقات بسیار توانست محل زندگی ترول‌ های مهربان را پیدا کرده و تعدادی از آن‌ها را بدزدد. دو ترول به نام‌های پاپی و برانچ برای نجات ترول‌های دزدیده شده داوطلب می‌شوند و ماجراهای جذابی را ارائه می‌دهند.

کارگردان این انیمیشن Mike Mitchell است. Mike Mitchell در زمینه‌های مختلفی فعالیت داشته. از کارگردانی شرک چهار ( شرک برای همیشه) تا صداپیشگی کله کدو و پنگوئن‌های ماداگاسکار.

او برای صداپیشگی دو شخصیت اصلی ترول ‌ها از دو بازیگر مشهور هالیوودی،Anna Kendrick وJustin Timberlake استفاده کرد. این انتخاب به موزیکال بودن این انیمیشن نیز خیلی کمک کرد چون هردو صداپیشه سابقه خوانندگی و بازی در فیلم های موزیکال را داشتند.

سه انیمیشن برای شناخت احساسات کودکان

 

لحظات شاد و موزیکال انیمیشن ترول ها برای کودکان و حتی نوجوانان جذاب است و در طول داستان به آن‌ها یاد می‌دهد تا با احساسات خود آشنا شوند و آن را بپذیرند.

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج