جاباما
۱۲۹۱۵۸۵
۶۳۲۹
۶۳۲۹
پ

پیش‌بینی آب و هوای تهران برای پنج روز آینده

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، وضعیت جوی این استان وزش باد ملایم همراه با سکون جوی و افزایش آلودگی هوا در مناطق پرتردد شهری همچنین افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا نوشت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، وضعیت جوی این استان وزش باد ملایم همراه با سکون جوی و افزایش آلودگی هوا در مناطق پرتردد شهری همچنین افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی آب و هوای تهران برای پنج روز آینده

با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی، طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد ملایم و به دلیل پایداری و سکون نسبی جو تا فردا در مناطق پرتردد شهری پرجمعیت و صنعتی در بعضی ساعات همراه با افزایش موقتی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از اواخر وقت روز جمعه (۱۲ اسفند) با ورود سامانه بارشی ضعیف به استان افزایش ابر و وزش باد و در ارتفاعات بارش‌های پراکنده دور از انتظار نخواهد بود. از امروز(۱۰ اسفند) تا اواسط هفته آینده روند افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۱ اسفند) صاف تا کمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی ‌روز جمعه (۱۲ اسفند) نیمه‌ابری همراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد شدید با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه هواشناسی بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج