اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۹۱۶۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«چرا رفتی» دوباره تمدید شد

کنسرت «چرا رفتی» با اینکه پیش از این یک‌بار تمدید شده و قرار بود روزهای ۲۴ و ۲۵ مرداد نیز تمدید شود، بار دیگر تمدید شد و ۲۵مرداد برای اجرای دوباره آن در نظر گرفته شد.

روزنامه شرق: کنسرت «چرا رفتی» با اینکه پیش از این یک‌بار تمدید شده و قرار بود روزهای ۲۴ و ۲۵ مرداد نیز تمدید شود، بار دیگر تمدید شد و ۲۵مرداد برای اجرای دوباره آن در نظر گرفته شد. آلبوم «نه فرشته‌ام، نه شیطان» به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورس پورناظری اسفندماه سال گذشته وارد بازار شد و یکی از قطعات آن با نام «چرارفتی» که کلیپی از آن‌هم پخش شده بود، مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

حالا با گذشت پنج‌ماه اولین اجرای زنده این آلبوم در کنسرتی با نام «چرا رفتی» در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد در تالار وزارت کشور برگزار شد. پیش از برگزاری این کنسرت‌ها به دلیل فروخته‌شدن بلیت‌ها و تقاضایی که برای شرکت در این برنامه وجود داشت، اعلام شد کنسرت تمدید می‌شود و روزهای ۲۳ و ۲۴ مرداد برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

با این‌حال به‌گفته محمدحسین توتونچیان، تهیه‌کننده این کنسرت یک اجرای دیگر در ساعت ۲۱:۳۰ در روز ۲۵ مرداد تمدید شده است تا همایون شجریان و تهمورس پورناظری یازدهمین اجرای خود را در تالار وزارت کشور روی صحنه ببرند. همچنین یکی از بحث‌هایی که در نشست خبری این کنسرت برگزار شد، در مورد لحظه‌های اوج آواز در قطعه «چرا رفتی» بود که به‌نظر می‌رسد با وجود آنکه شجریان در پرده‌هایی پایین‌تر از آنچه در آلبوم اصلی وجود دارد، به اجرای قطعه پرداخت اما باز هم اوج آواز آنطور که پیش‌بینی شده بود، نبود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج