اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۹۱۶۸۶
۵۶۱۵
۵۶۱۵
پ

اتفاق عجیب در فرهنگ عذرخواهیِ مقامات ایران!

وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: «نمی‌دانم چرا دولت و وزارت آموزش و پرورش نسبت به مسمومیت سریالی دانش آموزان با خونسردی برخورد می کند. از این جهت به عنوان یک معلم که در سیستم آموزش و پرورش بودم، به خاطر خونسردی، بی‌تفاوتی و بی‌خیالی مسئولان این وزارتخانه از مردم عذرخواهی می‌کنم.»

شبکه شرق: وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: «نمی‌دانم چرا دولت و وزارت آموزش و پرورش نسبت به مسمومیت سریالی دانش آموزان با خونسردی برخورد می کند. از این جهت به عنوان یک معلم که در سیستم آموزش و پرورش بودم، به خاطر خونسردی، بی‌تفاوتی و بی‌خیالی مسئولان این وزارتخانه از مردم عذرخواهی می‌کنم.»

اتفاق عجیب در فرهنگ عذرخواهیِ مقامات ایران!

سیدمحمد بطحایی، در واکنش به عدم پاسخگویی مسئولان وزارت آموزش و پرورش در ماجرای مسمومیت سریالی دانش‌آموزان به «شبکه شرق» گفت: «متاسفانه در این دوران آموزش و پرورش دچار انفعال شده‌است. در این مساله جدی که برای دانش‌آموزان پیش آمده و موضوعات دیگر از زیر بار مسئولیتش شانه خالی کرده‌است. به هر حال در چنین مواردی خانواده‌ها فرزندانشان را به آموزش و پرورش می‌سپارند. این وزارتخانه مسئول حفاظت از سلامت دانش آموزان به ویژه در محیط مدرسه است. مسمومیت‌ها هم در مدرسه اتفاق می‌افتد، در نتیجه آنها باید پاسخگو باشند.»

او با اشاره به اینکه مسمومیت دانش‌آموزان در سطح وسیع و گسترده اتفاق افتاده و باید از آن به عنوان یک حمله تروریستی فراگیر یاد کنیم، تاکید کرد: «به نظرم این رفتارها بی‌شباهت به رفتار بوکوحرام در نیجریه نیست. در آنجا دختربچه‌ها را از مدرسه می‌دزدیدند اما در اینجا امنیت روحی و روانی صدها نفر را به خطر می‌اندازند. در چنین شرایطی امین‌ترین فردی که می‌تواند با افکار عمومی صحبت کند؛ وزیرآموزش و پرورش است .او باید پیگیر گزارش‌ها باشد و به افکار عمومی بگوید که ما مراقب فرزندانتان هستیم و به طور جدی پیگیر حل مسئله هستیم.»

بطحایی گفت: «متاسفانه رفتار مسئولان آموزش و پرورش به گونه‌ای است که انگار اتفاقی نیفتاده و کار باید در جای دیگر دنبال شود. نمی‌دانم، ممکن است که پیگیر هم باشند اما این سکوت خبری جای تامل دارد. جای تاسف دارد که همکاران ما در آموزش و پرورش نسبت به این موضوع مهم و ناگوار واکنش جدی نداشته‌اند. مردم توقع توضیح دارند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج