جاباما
۱۲۹۱۶۸۸
۱ نظر
۹۶۶۲
۱ نظر
۹۶۶۲
پ

آقایان! عجالتاً این چند مرد بی‌نزاکت را مجازات کنید

وب سایت عصر ایران با انتشار یادداشتی از برخورد خشن یا یک خانم مقابل یکی از مدارس تهران به شدت انتقاد کرد.

وب سایت عصر ایران با انتشار یادداشتی از برخورد خشن یا یک خانم مقابل یکی از مدارس تهران به شدت انتقاد کرد.

آقایان! عجالتاً این چند مرد بی‌نزاکت را مجازات کنید

این پایگاه خبری در یادداشت خود آورده است:

در اوج حملات سریالی به مدارس دخترانه که متاسفانه امروز هم ادامه یافت و دهها دانش آموز دیگر را روانه بیمارستان کرد، ویدئویی از برخورد غیر انسانی چند مرد با خانمی که احتمالاً مادر یکی از دانش آموزان مدرسه 13 آبان تهران است منتشر شد که تألم شدید و رنجش مضاعف افکار عمومی را باعث شد.

تصویر آنقدر شرم آور و اسفناک است که ترجیح می دهیم اینجا بازنشرش نکنیم و خاطر مخاطبان را بیش از پیش مکدر نسازیم چرا که در آن می بینیم چند مرد - که متاسفانه یکی شان هم لباس نظامی با طرح چریکی پوشیده - خانمی را احاطه کرده اند، یکی جلوی دهانش را گرفته، یکی دستش را و دیگری که ظاهراً از همه قوی هیکل تر است، یقه اش را از پشت چسبیده و به سمت خود می کشد.

در فیلم منتشره، مشخص نیست که درگیری سر چیست ولی اجمالاً حدس زده می شود که آن زن، مادر یکی از دختران مدرسه ای است که مورد حمله گاز ناشناخته قرار گرفته است.

گیریم که آن زن در آن شرایط که جگر گوشه اش در خطر است - نعوذ بالله - اصلاً کفر گفته باشد؛ بالاتر از این که نداریم! حتی در چنین فرضی هم رفتار بی ادبانه و پرخاشگرانه چند مرد با یک زن بی دفاع و نگران فرزند، نه با قانون سازگاری دارد، نه با شرع، نه با عرف و نه با شرف و مردانگی و انسانیتِ ولو حداقلی!

گمان نمی رود حتی اگر در آن صحنه، تروریستی که به مدرسه حمله کرده بود را می دیدند، با چنان وضع زننده دستگیر می کردند، چه برسد به مادر یا یکی از نزدیکان دختران در معرض خطر!

مسوولان درباره عوامل حمله به مدارس می گویند که هنوز عاملان را پیدا نکرده اند؛ شناسایی و مجازات عاملان حملات به مدارس، طلب مردم ایران؛ ولی عجالتاً این چند نفر را که فیلم رفتار ضد انسانی و غیر اخلاقی و فراقانونی و خلاف شرع شان همه جا را پر کرده است، می توانند شناسایی و لااقل تکلیف این یک مورد را مشخص کنند که بسان نمکی بود بر زخم مردم در ماجرای مسمومیت های سریالی.

نمی توان دم از غیرت زد و در روز روشن و در وسط شهری که مسوولان با افتخار ام القرای جهان اسلام می خوانند، شاهد حمله دسته جمعی چند مرد به یک زن بود و عاری از هر گونه غیرتی سکوت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمد

      متن بسیارعالی بود.😔

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج