۱۲۹۱۸۷۵
۴۰۱۹
۴۰۱۹
پ

ادعای تازه رئیسی درباره مسائل اقتصادی کشور

رییس جمهور با اشاره به توطئه های دشمنان علیه مردم ایران، گفت: درباره مسائل اقتصادی می‌گویند ذخایر ارزی ما کافی نیست؛ اعلام می‌کنیم به برکت تولید در کشور و حضور مردم، ذخایر ارزی کشور به هیچ‌عنوان نگران‌کننده نیست.

ایسنا: رییس جمهور با اشاره به توطئه های دشمنان علیه مردم ایران، گفت: درباره مسائل اقتصادی می‌گویند ذخایر ارزی ما کافی نیست؛ اعلام می‌کنیم به برکت تولید در کشور و حضور مردم، ذخایر ارزی کشور به هیچ‌عنوان نگران‌کننده نیست.

سید ابراهیم رییسی عصر امروز در دیدار با مردم بوشهر با بیان اینکه  دشمنان ایران دچار اشتباه محاسباتی شدند، اظهار کرد: دشمنان ابتدا از آشوب‌های خیابانی حمایت کردند و بعد از آن التهابات ارزی را به‌راه انداختند.

وی ادامه داد: قصد آنها توقف پیشرفت ملت ایران است اما امروز شاهد تولید و اشتغال در کشور هستیم.

رییس جمهور افزود: دشمنان ایران قصد داشتند تا ارتباط تجاری و دادوستد کشور با منطقه را متوقف کنند، اما امروز شاهد تراز تجاری مثبت هستیم، چون تولید را با قدرت ادامه می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با عضویت کشورمان در سازمان شانگهای، با همه زیرساخت‌های اقتصادی قاره آسیا ارتباط برقرار کردیم.

وی با اشاره به افتتاح  فاز ۱۴ پارس‌جنوبی گفت: این  پالایشگاه کاملاً ایرانی با طراحی مهندسان ایرانی است که به‌دست توانای همین نیروهای بومی به بهره‌برداری رسید. فاز ۱۱ مجتمع پارس‌جنوبی هم به‌زودی به بهره‌برداری رسیده و زنجیره پارس‌جنوبی تکمیل می‌شود.

رییس جمهور با اشاره به توطئه های دشمنان علیه مردم ایران، اظهار کرد: در مسائل اقتصادی می‌گویند که ذخایر ارزی ما کافی نیست. اعلام می‌کنیم به برکت تولید در کشور و حضور مردم، ذخایر ارزی کشور به هیچ‌عنوان نگران‌کننده نیست.

وی ادامه داد: شایعه پخش می‌کنند و می‌خواهند در جامعه التهاب ایجاد کنند، اما مردم ما دست آن‌ها را خوانده‌اند. دشمن به دنبال ناکامی در اغتشاشات خیابانی، به ایجاد اغتشاش ارزی روی آورد. همان‌گونه که مردم در خیابان اجازه توفیق به دشمن را ندادند، در این اغتشاشات ارزی هم آن‌ها را ناکام خواهند گذاشت.

رییسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه  مسئولیت‌های اجتماعی، وظیفه همه شرکت‌هایی است که در استان بوشهر فعالیت می‌کنند، تاکید کرد: آنها باید سهم خود را برای توسعه استان بوشهر پرداخت کنند. بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی انجام شده اما همچنان بخشی از این مسئولیت‌ها انجام نشده است. شرکت‌هایی که در این منطقه سودآور هستند باید برای رفع مشکلات منطقه اقدام کنند.

رییس جمهور همچنین گفت: در برخی از شهرستان‌های این استان اراضی برای ایجاد خانه‌های ویلایی وجود دارد و تلاش می‌کنیم مردم از این فرصت بهره‌مند شوند. همچنین ۱۰ هزار واحد مسکونی این استان که ساخت آن در دولت سیزدهم آغاز شده بود، آماده بهره‌برداری است.

رییسی در ادامه با اشاره به در نظر گرفته شدن بودجه و اعتبارات کافی برای کارهای عمرانی در استان بوشهر، خاطرنشان کرد: برای راه‌آهن بوشهر - شیراز، اعتبار کافی تزریق شده اما کار به شکل مطلوب پیش نرفته‌ است. شخصاً پیگیر اجرای راه‌ آهن بوشهر - شیراز هستم و از آن سرکشی می‌کنم تا کار اجرایی آن هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج