جاباما
۱۲۹۲۷۴۴
۱۲۹۱
۱۲۹۱
پ

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

موتور سیکلت به استثنای موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ اسفند از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

ایرنا: رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پیش رو و عید نیمه شعبان، اعلام کرد: محور کندوان و هراز یکطرفه خواهند شد.

سرهنگ احمد شیرانی افزود: این محدودیت‌های ترافیکی از روز سه شنبه ۱۶ اسفند ماه آغاز خواهد شد و تا شنبه ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ در این دو محور اصلی شمال کشور تداوم خواهد داشت.

وی ادامه داد: تردد موتور سیکلت به استثنای موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۰ اسفند از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کندوان

شیرانی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه شنبه، چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور اظهارداشت: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: علاوه بر این تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

محور هراز

شیرانی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ اسفند از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین با وجود ممنوعیت تردد تمامی تریلر‌ها از محور هراز، تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های سه شنبه و چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از این محور مواصلاتی ممنوع است.

محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ های¬ ۱۸ و ۱۹ اسفند از مسیر جنوب به شمال محور تهران-فیروزکوه- قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور‌های قم

شیرانی افزود: تردد انواع تریلر و کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ روز سه شنبه مورخ ۱۶ اسفند لغایت روز چهارشنبه ساعت ۱۸ از میدان ۷۲ تن به سمت جمکران ممنوع و وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین (روی پل میدان ۷۲ تن به سمت اتوبان قم – کاشان) تردد کنند.

وی گفت: تردد از عوارضی اتوبان قم-کاشان به سمت میدان ۷۲ تن ممنوع و وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین (بعد از عوارضی اتوبان قم – کاشان به سمت رودخانه تغییر مسیر داده و در ادامه از کنارگذر منتهی به خیابان شهید بادیان وارد کمربندی امام علی (ع) و در ادامه به سمت جاده قدیم قم – تهران و سلفچگان) تردد کنند.

وی افزود: جاده قدیم کاشان – قم نرسیده به پل امیرکبیر به سمت مسجد مقدس جمکران نیز در این مدت ممنوع و وسایل نقلیه می‌توانند از مسیر جایگزین (کنارگذر پل امیرکبیر سپس اتوبان کاشان-قم) تردد نمایند.

به گفته رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج