۱۲۹۲۹۲۵
۴۷۴۹
۴۷۴۹
پ

دورگه‌های آلمانی - چینی در راه ایران

خودروهای جتا شامل جتا VA۳، جتا VS۵ و جتا VS۷ ثبت سفارش شدند و به زودی وارد ایران خواهند شد. در ادامه با مشخصات خودروهای JETTA آشنا می‌شویم.

گجت‌نیوز نوشت: خودروهای جتا شامل جتا VA۳، جتا VS۵ و جتا VS۷ ثبت سفارش شدند و به زودی وارد ایران خواهند شد. در ادامه با مشخصات خودروهای JETTA آشنا می‌شویم.

خبرها حاکی از آن از است خودروهای جتا که توسط گروه فاو و شرکت فولکس واگن در چین تولید می‌شوند به زودی وارد بازار ایران خواهند شد. طبق اعلام منابع آگاه، خودروهای جتا شامل سدان VA۳، شاسی بلند جتا VS۵ و جتا VS۷ که بر اساس محصولات فولکس واگن توسعه پیدا کردند اخیرا ثبت سفارش شدند و قرار است به زودی به بازار ایران عرضه شوند. در ادامه با مشخصات این خودروها آشنا خواهیم شد.

معرفی خودروهای جتا – JETTA

جتا وی اس ۷ – JETTA VS۷

دورگه‌های آلمانی - چینی در راه ایران

جتا VS۷ که بر پایه سئات تاراکو توسعه پیدا کرده در نسخه تک دیفرانسیل برای بازار ایران ثبت سفارش شده و به زودی شاهد حضور آن در بازار ایران خواهیم بود. این شاسی بلند از یک موتور ۱.۴ لیتری TSI توربوشارژ بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۶ سرعته اتومانیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

دورگه‌های آلمانی - چینی در راه ایران

جتا وی اس ۷ از امکانات متعددی چون سیستم کروز کنترل، کلاستر دیجیتالی (در نسخه فول)، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به شکل برقی همراه با گرمکن، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت جلو و عقب خودرو، مولتی مدیا و مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، مولتی مدیا و مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل پایداری، سامانه کنترل پایداری، ترمزهای چهار چرخ دیسکی، تریم چرمی صندلی ها، سانروف، رینگ‌های آلومینیومی، فرمان دی کات، دی لایت، تنظیم برقی و گرمکن صندلی‌های ردیف اول و شش کیسه هوای ایمنی بهره می‌برد.

جتا وی اس ۵ – JETTA VS۵

دورگه‌های آلمانی - چینی در راه ایران

جتا VS۵ که بر پایه فولکس واگن تیگوان و سئات آتکا توسعه پیدا کرده به عنوان نسخه کوچک‌تر VS۷ از یک موتور ۱.۴ لیتری TSI بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک نیز قدرتی تولیدی را به چرخ‌ها خواهد رساند.

دورگه‌های آلمانی - چینی در راه ایران

از امکانات متعددی این شاسی بلند نیز می‌توان به تهویه مطبوع دوگانه دیجیتالی، سنسور نور، ترمزهای چهار چرخ دیسکی، تریم چرمی صندلی‌ها، سانروف، رینگ‌های آلومینیومی، فرمان دی کات، شش کیسه هوای ایمنی، تنظیم برقی و گرمکن صندلی‌های ردیف اول، سیستم کروز کنترل، کلاستر دیجیتالی (در نسخه فول)، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به صورت برقی همراه با گرمکن، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، سامانه کنترل پایداری، مولتی مدیا و مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، ترمزهای ABS، EBD و BA اشاره کرد.

جتا وی ای ۳ – JETTA VA۳

دورگه‌های آلمانی - چینی در راه ایران

جتا VA۳ که بر اساس فولکس واگن جتا توسعه پیدا کرده اخیرا به عنوان یک سدان اقتصادی به بازار روسیه نیز عرضه شده است. این خودرو از یک موتور ۱.۵ لیتری بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۱۲ اسب بخار و گشتاور ۱۴۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل خواهد شد.

دورگه‌های آلمانی - چینی در راه ایران

این سدان اقتصادی چینی/آلمانی از امکاناتی چون تهویه مطبوع دیجیتالی، سنسور نور، ترمزهای چهار چرخ دیسکی، تریم چرمی صندلی‌ها، سانروف، رینگ‌های آلومینیومی، فرمان دی کات، دی لایت، ۲ کیسه هوای ایمنی (۴ کیسه هوای ایمنی در نسخه‌های فول)، سیستم کروز کنترل، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، سامانه کنترل پایداری، مولتی مدیا و مانیتور لمسی همراه با دوربین عقب، ترمزهای ABS، EBD و BA بهره می‌برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج