۱۲۹۳۱۸۴
۱۲۸۲۵
۱۲۸۲۵
پ

سکه و طلا ارزان‌تر شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از ادامه روند کاهش قیمت‌ها در بازار سکه و طلا خبر داد و اعلام کرد نسبت به روز گذشته سکه ۲۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۱ هزار تومان ارزان شد.

ایسنا: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران از ادامه روند کاهش قیمت‌ها در بازار سکه و طلا خبر داد و اعلام کرد نسبت به روز گذشته سکه ۲۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۱ هزار تومان ارزان شد.

نادر بذرافشان ضمن اشاره به کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار سکه و طلای امروز (سه‌شنبه) اظهار کرد: بازار به ثبات خوبی رسیده و طی یک هفته جاری التهاب در بازار دیده نشده و قیمت‌ها کاهش نسبی خوبی داشته‌اند.

سکه و طلا ارزان‌تر شد

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: بازار روال عادی خود را طی می‌کند و نه‌تنها التهاب در بازار وجود ندارد که تقاضا نیز کاهش یافته است. به نظر می‌رسد این ثبات تا پایان هفته نیز ادامه داشته باشد و نوسان‌ها نهایتا بین یک تا سه درصد کاهشی یا افزایشی باشد.

وی در رابطه با تغییر قیمت‌ها نسبت به روز گذشته (دوشنبه) گفت: در بازار امروز نسبت به روز گذشته هم شاهد کاهش قیمت‌ها بوده‌ایم؛ هر مثقال طلای ۱۷ عیار ۳۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۷۱ هزار تومان کاهش قیمت داشته است. سکه تمام طرح جدید کاهش ۲۰۰ هزار تومانی، سکه طرح قدیم ۱۰۰ هزار تومانی،  نیم سکه، ربع سکه و سکه‌های گرمی نیز تغییرات محدودی نسبت به روز گذشته داشته اند. حباب سکه نیز همچنان در همان محدوده پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و تغییر چندانی نداشته است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرد: در بازار امروز (سه‌شنبه) هر قطعه سکه تمام طرح جدید ۲۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم ۲۵ میلیون تومان، نیم سکه ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی نیز شش میلیون تومان قیمت داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج