adexo3
۱۲۹۴۰
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

نگذاشتند سیستم بانکی را اصلاح کنیم

سخنان جدید رئیس جمهور درباره اختلاس

محمود احمدی‌نژاد که در جشنواره شهید رجایی سخن می‌گفت درباره اشکالات در سیستم بانکی کشور گفت: از شش سال قبل اعلام کردیم که در سیستم بانکی اشکالاتی وجود دارد و باید اصلاح شود.

محمود احمدی‌نژاد که در جشنواره شهید رجایی سخن می‌گفت درباره اشکالات در سیستم بانکی کشور گفت: از شش سال قبل اعلام کردیم که در سیستم بانکی اشکالاتی وجود دارد و باید اصلاح شود.

اما برخی‌ها به جای اینکه دولت را در زمینه رفع این ایرادات یاری کنند، تلاش کردند تا اختیارات را از دولت بگیرند که مبادا دولت اصلاحاتی انجام دهد. متاسفانه عده‌ای قلیل که نمی‌خواهند سیستم بانکی و دیگر ساز و کارهای اداری شفاف شود، در این زمینه به شدت با دولت مقابله کردند که امروز نتیجه آن را می بینیم.

وی پس از پاسخگویی به منتقدانش در این زمینه، با اظهار امیدواری نسبت به اینکه مشکلات اخیری که در سیستم بانکی کشور بروز کرد، باعث بیدار شدن این دسته افراد بشود، خاطرنشان کرد: اگر افرادی که مخالف اصلاح این سیستم بودند از خواب بیدار شوند و سیستم بانکی اصلاح شود، با طراحی ضوابط در سیستم‌ها و شبکه این امکان به وجود خواهد آمد تا به صورت خودکار جلوی بسیاری از موارد و تخلفات گرفته شده و مطمئن باشید که مسئولین امر می‌توانند تمامی ورودی و خروجی‌های سیستم بانکی را حتی در حد دفاتر و شعبات بانک‌ها کنترل کنند و دیگر شاهد اتفاقاتی از قبیل تخلف بانکی اخیر نخواهیم بود.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: نظام بانکی کشور ایراداتی دارد و اصلاح آن مطالبه جدی دولت است اما همه باید این خواسته را مطالبه کنند تا عدالت در نظام بانکی محقق شود؛ البته عدالت باید در همه جا اقامه شود و دستگاه قضایی هم باید عادلانه قضاوت کند تا حق کسی ضایع نشود.

رییس جمهور در ادامه سخنانش اظهار داشت:

اصل تخلف، خارج از نظام بانکی رخ داده و در این میان افرادی از سوی قوه قضائیه بازداشت و اسم آنها منتشر شد اما اتهامشان اعلام نشد؛ باید مراقب بود که آبروی افراد زیر سؤال نرود. اجرای صحیح عدالت منوط به آن است که عدالت به صورت کامل و در همه عرصه‌ها اجرا شود و باید مراقبت کرد که تحت تأثیر سیاست‌بازی و باندبازی‌ها قرار نگیرد.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه از برقراری عدالت همه افراد سود خواهند برد، اظهار داشت: دشمنان عدالت اگر خوب به موضوع نگاه کنند، درک خواهند کرد که از اجرای عدالت آن‌ها نیز سود خواهند برد، زیرا عدالت باعث کمال و بزرگی انسان می‌شود، از این رو باید کشور را بر پایه عدالت و خدمتگزاری صادقانه به مردم بسازیم.

احمدی‌نژاد با تأکید بر اینکه نظام حکومتی و اجرایی در نظام جمهوری اسلامی ایران باید پاکترین، مردمی‌ترین و عاشق‌ترین نظام حکومتی باشد، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران باید به همه دنیا در زمینه اداره جامعه الگو بدهد. رابطه فیزیکی و مکانیکی نظام‌های حکومتی با مردم محکوم به شکست هستند و دولت‌ها باید روابط خود را با مردم بر مبنای عشق به آن‌ها تنظیم کنند.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

سخنان جدید رئیس جمهور درباره اختلاس


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج