۱۲۹۴۰۶۹
۹۱۸
۹۱۸
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین کلینیک کاشت دندان در شرق تهران- مراحل یک ایمپلنت دندانی

در کلینیک های معتبر کاشت دندان در شرق تهران، از مرغوب ترین متریال‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر این بهترین متخصصان ایمپلنتولوژیست در این مراکز خدماتی کاملا تضمینی ارائه می‌کنند.

بیایید تمام مراحل یک ایمپلنت دندانی را در یکی از بهترین کلینیک های کاشت دندان در شرق تهران دنبال کنیم. قطعا ما به عنوان یک مراجعه کننده آگاه باید مراقب باشیم که نحوه درمان را با جزئیات درک نماییم. هر عمل ایمپلنتولوژی باید با دقت و به صورت کاملا حرفه ای توسط پزشک متخصص ایمپلنتولوژیست انجام شود. در این حالت نتیجه طولانی مدتی به دست آید که نیازهای بیمار را به بهترین شکل برآورده می کند. برای طی پروسه ایمپلنت درمانی با آرامش و آگاهی بیشتر، بیمار باید دقیقا بداند مراحل و جلسات مختلفی که باید طی کند کدامند.

بهترین کلینیک کاشت دندان در شرق تهران- مراحل یک ایمپلنت دندانی

برای مشاوره و اطلاع از شرایط اقساط کلیک کنید.

جایگزینی دندان های از دست رفته با ریشه های مصنوعی تیتانیومی در حال حاضر بهترین راه حل برای نصب دندان های ثابت جدید در حفره دهان است. مداخله برای به دست آوردن آنها ممکن است برخی از افراد را بترساند. با این حال در واقع این پروسه چیزی آنقدر تهاجمی یا غیرقابل تحمل نیست و بنابراین نباید از آن ترسید. به همین دلیل، مایلیم نحوه عملکرد ایمپلنت های دندانی را به تفصیل توضیح دهیم. با این کار به بیماران خود فرصت می دهیم که با آرامش و ایمنی بیشتر به ایمپلنتولوژی مراجعه کنند.

ویزیت تشخیصی و برنامه ریزی درمانی

یکی از مراحل اساسی هر درمان ایمپلنت در بهترین کلینیک کاشت دندان در شرق تهران، مرحله برنامه ریزی و تشخیص است. این مرحله برای بررسی وضعیت استخوانی که قرار است اباتمنت ها در آن اعمال شود و همچنین شرایط بالینی و سلامت عمومی بیمار که تحت درمان قرار می گیرد، ضروری است. رادیوگرافی حفره دهان و سی تی اسکن برای قوس دندانی به صورت سه بعدی انجام می شود که برای نظارت بر ساختارهای عصبی و عروقی و شناسایی صحیح ترین موقعیت برای قرار دادن ایمپلنت ضروری است. اشعه ایکس و سی تی اسکن با مواد عکاسی و مطالعه قالب‌های دندانی تکمیل می‌شوند تا قبل از انجام عمل، هر پارامتر به دقت بررسی شود. در پایان مرحله تشخیصی، بیمار از انتخاب روش درمانی، مدت زمان، پیچیدگی و هزینه های مربوط به درمان ایمپلنت مطلع می شود.

انجام جراحی کاشت دندان در شرق تهران

پس از برنامه ریزی دقیق و مطالعه مورد بالینی، به سراغ عمل جراحی می رویم. این عمل جلسه ای است که در آن متخصص ایمپلنتولوژیست کاشت ریشه مصنوعی جدید را انجام می دهد و در محیطی کاملاً استریل مشابه اتاق عمل  انجام می گردد. استریل بودن محیط برای جدا نگه داشتن ناحیه ایمپلنت از باکتری های بالقوه آلوده ضروری است. این باکتری ها می توانند بر بهبود صحیح ایمپلنت تأثیر منفی بگذارند. این عمل تحت بی حسی موضعی یا در صورت درخواست بیمار با استفاده از آرامبخش انجام می شود. این یک تکنیک بیهوشی مدرن است که قادر به ایجاد حالت آرامش قوی، از بین بردن هر گونه اضطراب و نگرانی می باشد. در این مرحله، متخصص پیچ تیتانیوم را در داخل تاج استخوان قرار می دهد و یک برش کوچک روی لثه ایجاد می کند. سپس استخوان را با دقت فوق العاده در نقطه مورد نظر سوراخ می نماید.

بهترین کلینیک کاشت دندان در شرق تهران- مراحل یک ایمپلنت دندانی

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۳۳۴۹۹۹۵۰

۰۹۳۸۵۰۰۸۱۳۰

در بهترین کلینیک های کاشت دندان در شرق تهران، با استفاده از ابزارهای ویژه ای که ضمن آماده کردن فضا برای کاشت، با استفاده از جت های محلول فیزیولوژیکی، ناحیه را خنک می کنند، پیچ درست در جایی قرار می گیرد که ریشه طبیعی از دست رفته قبلا وجود داشته است. در نهایت لثه پانسمان و با بخیه هایی بسته می شود که تقریباً هفت تا ده روز پس از جراحی ایمپلنت برداشته می شوند.

مرحله بهبودی

مرحله بهبودی در طی پروسه کاشت دندان در شرق تهران مرحله ای ضروری است. این روش درمانی به یک دوره زمانی چند ماهه (بین سه تا شش ماه) نیاز دارد تا ریشه مصنوعی جدید بتواند با روکش پروتز بارگذاری شود. در مورد ایمپلنت‌هایی که بلافاصله بارگذاری می‌شوند، وضعیت متفاوت است. در بالای آن‌ها می‌توان یک روکش موقت را تنها در عرض 24 تا 48 ساعت پس از قرار دادن پیچ اعمال کرد. دوره بهبودی از آنجایی ضروری تلقی می شود که این دوره به بدن اجازه می دهد تا فرآیند انسداد استخوانی را کامل کند؛ به طوری که استخوان نزدیک پیچ اعمال شده اصلاح شود.

برای اطمینان از بهبودی عالی ایمپلنت، مهم است که بیمار در روزهای بعد از عمل، دهان خود را در حالت استراحت نگه دارد. همچنین باید بهداشت دهان و دندان را رعایت کرد. اجتناب از سیگار کشیدن نیز ضروری است، زیرا نیکوتین بر فرآیند انجماد استخوانی تأثیر منفی می گذارد. محتویات سمی دود سیگار همچنین خون و اکسیژن رسانی به بافت­ها را کاهش می­دهد و در نتیجه به سلامت استخوان دندان آسیب می­رساند.

مرحله پروتز در طی پروسه کاشت دندان در شرق تهران

در طی پروسه کاشت دندان در شرق تهران به محض پایان یافتن مرحله استئو اینتگراسیون، زمانی که ایمپلنت به خوبی به استخوان اطراف جوش داده شده است، مرحله پروتز آغاز می شود. ما در این مورد با برداشت‌های دقیق، از طریق یک اسکنر دیجیتال داخل دهانی، پیش می‌رویم. این کار مشکلات تهوع و استفراغ را که اغلب توسط خمیرهای قالب‌گیری سنتی ایجاد می‌شوند، از بین می برد. بدین ترتیب داده ها از طریق یک کامپیوتر ثبت و پردازش می شوند و مستقیماً به آزمایشگاه دندانپزشکی ارسال می گردند. در بین مراحل مختلف ایمپلنت دندان، برداشتن قالب یکی از مهمترین مراحل است. چرا که از طریق آن تمام پارامترهایی که دندان مصنوعی جدید بر اساس آن ایجاد می شود برای تکنسین ارسال می شود.

بهترین کلینیک کاشت دندان در شرق تهران- مراحل یک ایمپلنت دندانی

روکش پروتز اعمالی در بهترین کلینیک کاشت دندان در شرق تهران محصولی از سرامیک، زیرکونیا یا لیتیوم دی سیلیکات است که می تواند ظاهر و عملکرد دندان طبیعی را به طور کامل بازتولید کند. پس از تکمیل، پروتز مستقیماً بر روی بیمار آزمایش می شود و در صورت تطابق تمام پارامترهای زیبایی و عملکردی، در بالای اباتمنت ثابت شده و آماده استفاده است.

مرحله کنترل

در مرحله کنترل ایمپلنت دندان، دندانپزشک از صحت عملکرد دندان های جدید، حاشیه لثه و همچنین نشست تاج جدید در داخل حفره دهان مراقبت می کند. بررسی اولیه بلافاصله پس از استفاده از دندان مصنوعی انجام می شود تا مطمئن شوید که همه چیز به خوبی پیش می رود. ویزیت های بعدی باید به طور منظم انجام شود تا مشکلات مربوط به درمان ایمپلنت بررسی و برطرف شوند.

بهترین کلینیک کاشت دندان در شرق تهران- مراحل یک ایمپلنت دندانی

کلینیک دندانپزشکی ایثار

  • بزرگترین و مجهزترین کلینیک دندانپزشکی شرق تهران در محدوده افسریه و مشیریه
  • دندانپزشکی فوق تخصصی دارای بیش از ١٧ پزشک متخصص و مجرب و جراح‌هایی با برد تخصصی
  • دارای مرکز ایمپلنت تخصصی و مجزا تضمین کیفیت بالا
  • خدمات جراحی، ارتونسی و زیبایی
  • ویزیت و مشاوره رایگان
  • شروع ساعت کاری از ۱۰ صبح تا ۸ شب
  • ٢٥ درصد تخفیف خدمات ایمپلنت

بهترین کلینیک کاشت دندان در شرق تهران- مراحل یک ایمپلنت دندانی

چرا دندانپزشکی ایثار را انتخاب کنیم؟

  • دسترسی آسان
  • تیم پزشکی متخصص در لاین‌های مجزا
  • مرکز ایمپلنت مجزا
  • ارائه خدمات به صورت اقساط و تعرفه‌های دولتی
  • پذیریش مراجعی از انواع شرکت‌های بیمه کشور

برای مشاوره و اطلاع از شرایط اقساط کلیک کنید.

بهترین کلینیک کاشت دندان در شرق تهران- مراحل یک ایمپلنت دندانی

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۳۳۴۹۹۹۵۰

۰۹۳۸۵۰۰۸۱۳۰

بهترین کلینیک کاشت دندان در شرق تهران- مراحل یک ایمپلنت دندانی

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

Isar.Dental.Clinic@

بهترین کلینیک کاشت دندان در شرق تهران- مراحل یک ایمپلنت دندانی

isarclinic.com

بهترین کلینیک کاشت دندان در شرق تهران- مراحل یک ایمپلنت دندانی

آدرس سه راه افسریه، مشیریه، خیابان ٣٠ متری صالحی، پلاک ٢٤٢، طبقه اول

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج