۱۲۹۴۷۶۵
۱۸۸۱۱
۱۸۸۱۱
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی و حمام برای ویلای کلاسیک

یکی از مهم‌ترین بخش هر ویلا و هر خانه سرویس بهداشتی و حمام است و دغدغه بسیاری از افراد این است که بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی و حمام برای ویلای کلاسیک چیست؟ این سوالی است که در این مطلب می‌خواهیم به آن پاسخ دهیم.

بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی و حمام برای ویلای کلاسیک

یکی از مهم‌ترین بخش هر ویلا و هر خانه سرویس بهداشتی و حمام است و دغدغه بسیاری از افراد این است که بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی و حمام برای ویلای کلاسیک چیست؟ این سوالی است که در این مطلب می‌خواهیم به آن پاسخ دهیم. خوشبختانه به دلیل تنوع رنگ کاشی، انتخاب کاشی مناسب کار سختی نخواهد بود و می‌توانید به راحتی رنگی مناسب با سبک ویلا و سلیقه خود را خریداری و نصب کنید.

1.کاشی سفید و مشکی برای حمام و سرویس بهداشتی

اولین و بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی و حمام برای ویلای کلاسیک رنگ سفید و مشکی است. کاشی های سفید و مشکی در سرویس بهداشتی فضایی مونوکروماتیک و تمیزی می سازند که انتخاب رنگ مکمل را هم خیلی ساده کرده اند. رنگ های مکمل را می توان از طریق وسایل یا بافت های جدید اضافه کرد. به عنوان مثال کف سرویس بهداشتی با کاشی سفید و کاشی دیواری به رنگ مشکی و شلف و ناحیه حمام نیز به رنگ سفید باشند.

بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی و حمام برای ویلای کلاسیک

2.رنگ خاکستری یا دودی یک انتخاب خاص حمام و سرویس بهداشتی

اگر می‌خواهید بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی را بشناسید، تنها کافی است با رنگ‌های خنثی آشنا شوید. یکی از بهترین رنگ‌های خنثی برای سرویش بهداشتی رنگ خاکستری و دودی است. این رنگ را می‌توان با رنگ‌های دیگر به راحتی ست کرد و یک حمام و سرویس بهداشتی شیک را برای ویلای کلاسیک خود طراحی کنید. به ویژه اگر از المان‌های دیگر سبک کلاسیک در محیط استفاده کنید، مانند یک وان بزرگ به رنگ سفید در حمام.

بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی و حمام برای ویلای کلاسیک

3.قهوه‌ای رنگی برای همه سبک‌ها

قبل از این که در مورد رنگ قهوه‌ای برای کاشی سرویس بهداشتی و حمام ویلای کلاسیک صحبت کنیم بهتر است این نکته را ذکر کنیم که، انتخاب متریال در طراحی ویلا به سبک کلاسیک نیز باید به گونه ای باشد تا حس قدرت و اقتدار را تجلی دهد. در نتیجه انتخاب کاشی با ابعاد مناسب به رنگ قهوه‌ای به راحتی می‌تواند این وجه از سبک کلاسیک را به تصویر بکشد. یکی از دلایل استفاده از این رنگ در سرویس بهداشتی و حمام ویلای کلاسیک کاهش هزینه است. زیرا همان طور که اطلاع دارید استفاده از چوب طبیعی در سبک کلاسیک بسیار رایج است و این امر هزینه را بالا خواهد برد. اما استفاده از کاشی قهوه‌ای رنگ چوب به جای استفاده از دیگر ابزارهای چوبی در سرویس بهداشتی و حمام به کاهش هزینه کمک خواهد کرد.

بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی و حمام برای ویلای کلاسیک

4.سفید و کرم رنگی آرامش بخش

یکی دیگر از رنگ‌های مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام ویلای کلاسیک رنگ سفید و کرم است. این رنگ خنثی به همراه کرم محبوب‌ترین رنگ برای سرویس بهداشتی ایرانیان است. زیرا در کنار ایجاد شادابی و نشاط تمیزی را نیز به همراه خود دارد. یکی دیگر از دلایل محبوب بودن این رنگ این است که به راحتی می‌توان دیگر ملزومات و دکوراسیون داخلی را با آن هماهنگ کرد.

5.رنگ شکلاتی، جذاب و با شکوه

یکی دیگر از رنگ‌های مناسب برای سرویس بهداشتی و حمام برای ویلا کلاسیک رنگ شکلاتی است، به ویژه اگر با رنگ کرم ترکیب شود. ترکیب این دو رنگ فضایی رویایی و باشکوه را به ارمغان خواهد آورد و از سوی دیگر اقتدار و عظمت ویلای کلاسیک را نیز به رخ می‌کشد. البته این رنگ را بهتر است برای سرویس بهداشتی‌های بزرگ انتخاب کنید. زیرا این رنگ به طور کلی باعث می‌شود تا فضا کوچک‌تر به نظر برسد.

6.سفید و آبی، دور شدن از فضای شهری

یکی از آرامش بخش‌ترین رنگ‌ها ترکیب رنگ سفید و آبی است، زیرا یادآور آبی بیکران دریا و آسمان پهناور است. ترکیب این دو رنگ با هم محیطی جذاب در سرویس بهداشتی و حمام ایجاد می‌کند. این رنگ در کنار نورپردازی مناسب موجب بزرگ‌تر نشان داده شدن محیط سرویس بهداشتی و حمام نیز می‌شود.

بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی و حمام برای ویلای کلاسیک

نکاتی برای انتخاب رنگ کاشی سرویس بهداشتی و حمام

به طور برای انتخاب رنگ کاشی حمام و سرویس بهداشتی بهتر است برخی نکات را رعایت کنید، زیرا این نکات باعث جلوه بهتر سرویس بهداشتی شما خواهد شد. این نکات به شرح زیر است:

  • رنگ کاشی را متناسب با سبک کلی فضای خانه یا ویلا انتخاب کنید.
  •  برای حمام و سرویس بهداشتی کوچک از رنگ‌های روشن و یا خنثی استفاده کنید تا فضا را بزرگ‌تر نشان دهد.
  • ایجاد هماهنگی بین رنگ کاشی و دیگر المان‌های موجود در سرویس بهداشتی و حمام
  • یکی از گزینه‌های مناسب برای رنگ کاشی سرویس بهداشتی و حمام، ترکیب دو رنگ کاشی با هم است. مانند ترکیب رنگ سفید و سیاه، کرم و سفید، شکلاتی و خاکستری و...

کلام آخر

در این مطلب به معرفی 6 رنگ از بهترین رنگ کاشی سرویس بهداشتی و حمام برای ویلای کلاسیک پرداختیم. رنگ‌های که در کنار زیبایی و جذابیت با اعظمت و اقتدار سبک کلاسیک نیز همخوانی دارند. البته از این امر نیز نباید غافل شد که رنگ‌های بی شماری برای کاشی سرویس بهداشتی و حمام وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید، اما همیشه به این نکته توجه داشته باشید که آیا رنگ مورد نظر با سبک ویلای شما همخوانی دارد یا خیر.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج