۱۲۹۵۰۳۴
۱۹۵۷
۱۹۵۷
پ

گجت جدید شیائومی، دهان شما را سرویس می‌کند

گجت هوشمند جدید Mijia Electric Teeth Flosser F۳۰۰ شیائومی می‌تواند دهان شما را سرویس کند. این محصول در اصل یک نخ دندان برقی است.

گجت نیوز: گجت هوشمند جدید Mijia Electric Teeth Flosser F۳۰۰ شیائومی می‌تواند دهان شما را سرویس کند. این محصول در اصل یک نخ دندان برقی است.

همه شیائومی را به‌خاطر تولید طیف وسیعی از محصولات هوشمند، از اسفنج‌های مخصوص آکواریوم گرفته تا اتومبیل، می‌شناسند. شیائومی همچنین با رونمایی از یک گجت جدید به‌نام Mijia Electric Teeth Flosser F۳۰۰، وارد بازار محصولات بهداشت دهان و دندان نیز شده است. محصولی که دهان شما را سرویس خواهد کرد. اما این به‌چه معناست؟

با نخ دندان برقی شیائومی از شر پلاکت‌ها خلاص شوید

گجت Mijia Electric Teeth Flosser F300 در واقع یک نخ دندان برقی است که می‌تواند با هزینه‌ای ناچیز، سلامت دهان و دندان شما را تضمین کند. این نخ دندان از فناوری پیشرفته‌ای برای عملکرد پاکسازی استفاده می‌کند و قادر به حذف ۹۹.۴ درصد پلاکت‌ها است. این دستگاه با استفاده از یک فناوری منحصر به‌فرد پاشش آب نواحی مثلثی بین دندان‌ها را شستشو می‌دهد. شما می‌توانید حتی حالت شستشو را هم بین ملایم، استاندارد، قوی و ماساژدهنده انتخاب کنید که این می‌تواند متناسب با دندان هر کاربر، متفاوت باشد.

گجت جدید شیائومی، دهان شما را سرویس می‌کند

سرویس دهان با نخ دندان برقی شیائومی

نخ دندان شیائومی با سه نازل مختلف عرضه می‌شود که آن‌ها برای طیف وسیعی از نیازهای مراقبت دهان و دندان مناسب هستند. خود دستگاه نیز دارای یک مخزن آب بزرگ ۲۴۰ میلی‌لیتری است که با مخزن پر می‌تواند به جنگ تمام پلاکت‌های دهان و دندان شما برود.

این گجت در عرض ۴ ساعت فول شارژ می‌شود و می‌تواند با حالت ملایم تا ۱۱۵ روز و با حالت استاندارد تا ۵۵ روز شارژدهی داشته باشد. Mijia Electric Teeth Flosser F300 دارای ویژگی افزایش فشار تدریجی آب ۳ ثانیه‌ای است که استفاده از آن را برای افرادی که با نخ دندان آشنایی ندارند آسان‌تر می‌کند و از خونریزی لثه یا دیگر آسیب‌ها جلوگیری خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های مفید این گجت هوشمند باید به خاموش شدن خودکار بعد از ۲ دقیقه بلااستفاده بودن و بدنه‌ای ضد آب با گواهی IPX7 اشاره کرد که تمیز کردن و نگهداری از آن را آسان می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج