۱۲۹۵۸۱۲
۲۷۶۶
۲۷۶۶
پ

دیدن این ویدئو فقط به افراد گیاهخوار توصیه می‌شود

میمی گراف در دوران نوجوانی خود رژیم غذایی گیاهی داشت، اما به گفته‌ی خودش این رژیم غذایی او را چنان ضعیف کرده بود که فکر نمی کرد به ۲۰ سالگی برسد.

روزیاتو: میمی گراف در دوران نوجوانی خود رژیم غذایی گیاهی داشت، اما به گفته‌ی خودش این رژیم غذایی او را چنان ضعیف کرده بود که فکر نمی کرد به ۲۰ سالگی برسد. میمی از استکهلم سوئد اکنون که در اوایل ۲۰ سالگی است به خوردن گوشت خام روی آورده و در رژیم غذایی گوشت خام خواری خود از گوشت گاو، مرغ و گوشت خام خوک و همچنین اندام های داخلی حیوانات مانند کبد و کلیه تغذیه می کند.

دیدن این ویدئو فقط به افراد گیاهخوار توصیه می‌شود

میمی می‌گوید: «وقتی ۱۷ ساله بودم، ۳۹ کیلوگرم وزن داشته و بیماری‌های خودایمنی داشتم. از زمانی که شروع به خوردن گوشت خام کردم، از نظر ظاهری از سلامت کامل برخوردارم و هر روز و از هر نظر بهتر و بهتر می شوم. بعد از چندین سال گیاهخواری، من کاملا ناتوان بودم. در حالت سرگردانی که داشتم، یک روز انگیزه ای بر من غلبه کرد و مرا به ماهی فروشی همسایه برد، جایی که بزرگترین ماهی قزل آلا را خریداری کردم.»

وقتی میمی پس خرید به خانه رسید، گفت که با دستانش گوشت ماهی را جدا می کرد و می خورد تا فقط استخوان آن باقی ماند. او درباره حس اولیه اش پس خوردن ماهی خام گفت: «به سرعت احساس کردم یک توپ گرم انرژی در شکمم روشن شده است و به بدنم منتقل می شود و در سرخوشی کامل بودم. احساس می کردم مغزم روشن شده و بدنم دوباره احیا شده است. از آن زمان به دنبال بازیافتن آن احساس هستم. من به دنبال برقراری ارتباط مجدد با غرایزم هستم، دنبال کردن شهودم و آزمایش روی خودم. من هیچ احساس گناهی نداشتم و دیگر هرگز به زندگی حیوانات فکر نکردم».

سازمان سلامت ملی بریتانیا می گوید که پختن درست گوشت تضمین می کند که باکتری های مضر گوشت از بین بروند. اگر گوشت به خوبی پخته نشود، این باکتری ها ممکن است باعث مسمومیت غذایی شوند. در دستورالعمل این سازمان آمده: «باکتری‌ها و ویروس‌ها از طریق طیور و برخی محصولات گوشتی مانند همبرگر منتقل می شوند».

اما میمی می‌گوید که همیشه به آنچه بدنش می‌خواهد گوش می‌دهد و می‌گوید طعم گوشت خام با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. میمی می‌گوید که نمی‌تواند از رژیم غذایی خود با گوشت خام سیر شود و دوست دارد انواع مختلف گوشت ها را امتحان کند.

اکثر گوشتی که میمی مصرف می کند گوشت گاو خام چراکه بدنش بهترین پاسخ را به آن می دهد. او اضافه کرد که همچنین در دسترس ترین و راحت ترین منبع غذایی برای اوست. مابقی مواد غذایی که مصرف می کند، بیشتر مرغ، گوشت خوک و ماهی است که به طور متناوب به صورت خام و کم پخته مصرف می کند. همچنین کبد، کلیه و مغز استخوان را نیز در رژیم غذایی خود جای داده است که خام آنها را نیز ترجیح می دهد.

او می گوید: «در رستوران‌ها، همیشه در صورت امکان غذای گوشت خام را انتخاب می‌کنم، مانند استیک تارتار، کارپاچیو، سِویچه یا ساشیمی. با این حال، من از یک استیک کمی پخته شده نیز راضی هستم. هدف من این است که یک غذای گوشت خام از هر فرهنگ و هر حیوانی را امتحان کنم.»

میمی گفت که از خوردن گوشت خام در ملاء عام خوشحال می شود. او از دریدن گوشت خام با دست‌ها و دندان‌هایش لذت می برد، اما آن را برای زمانی که تنهاست می گذارد. او معتقد است: «گوشت خام برای دختران و زنان شیک نیز مناسب است، ما گوشت خام خوران، بدنسازان غول پیکر یا هیپی های بدبو نیستیم».

دوستان من در آسیای شرقی و آفریقا بسیار پذیرا هستند و مایلند غذای من را امتحان کنند. اروپایی‌ها فقط در رستوران‌ها استیک تارتار یا سویش را سفارش می‌دهند. آمریکایی‌ها سخت‌ترین گروه هستند؛ همه نظرات منفی من از طرف آنهاست».

او افزود: «اگرچه دگردیسی جسمی من شگفت انگیز است، اما تغذیه مناسب ذهنیت من را بیش از پیش متحول کرده است.»

دیدن این ویدئو فقط به افراد گیاهخوار توصیه می‌شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج