جاباما
۱۲۹۵۹۹۱
۶۱۴۶
۶۱۴۶
پ

پیشنهاد شگفت‌انگیز به اسرائیل درباره ایران

«افرایم هالیوی» از تل‌آویو خواسته است تا در پی پیشرفت چشمگیر در روابط تهران و ریاض در هفته گذشته، بررسی کند که آیا نزدیکی با ایران ممکن است یا خیر.

شفقنا نوشت: «افرایم هالیوی» از تل‌آویو خواسته است تا در پی پیشرفت چشمگیر در روابط تهران و ریاض در هفته گذشته، بررسی کند که آیا نزدیکی با ایران ممکن است یا خیر.

میدل ایست آی گزارش داد، هالیوی با توصیف تفاهم جدید ایران و عربستان به عنوان «بسیار شگفت‌انگیز»، از رهبران اسرائیلی خواست تا درباره توافق «پیش‌داوری» نکنند، بلکه راه‌هایی برای کار با توسعه جدید بیابند.

پیشنهاد شگفت‌انگیز به اسرائیل درباره ایران

این جاسوس کهنه‌کار افزود: [اسرائیل باید] بفهمد که چه چیزی ایرانی ها را به نزدیکی با عربستان سعودی کشانده است. اسرائیل باید به صورت پنهانی احتمال نزدیکی «اسرائیل و ایران» را بررسی کند.

در حالی که هالیوی پذیرفت که چنین احتمالی-رابطه ایران و اسرائیل- ممکن است کم باشد، هشدار داد که چنین توافقی بین ایران و عربستان سعودی نیز همین چند هفته پیش غیرقابل تصور به نظر می رسید.

رئیس سابق سرویس جاسوسی اسرائیل افزود: فرمت چینی می تواند رویکرد متفاوتی برای درگیری ایران و اسرائیل ارائه دهد که تل آویو قبلاً آن را در نظر نگرفته بود. ما در زمان رهبری قبلی شاه رابطه بسیار بسیار خوبی با ایران داشتیم. هیچ تضاد منافع واقعی بین اسرائیل و ایران وجود ندارد. ما رویارویی ارضی نداریم. ما مرز مشترک نداریم و هیچ دلیل واقعی وجود ندارد که باید بین اسرائیل و ایران حالت جنگی برقرار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج