۱۲۹۶۴۵۴
۲۶۰۹۸
۲۶۰۹۸
پ

ماجرای استاد دانشگاه پرحاشیه چابهار

چند روزی است که تصاویری از یک مدرس دانشگاه چابهار در فضای مجازی منتشر شده؛ و به پیوست آن ویدئوهایی نیز از تهدید دانشجویان توسط این استاد دیده می‌شود. به گفته دانشجویان دانشگاه چابهار به فرهیختگان درباره این فرد شائبه‌های اخلاقی نیز مطرح است که ما قصد ورود به آن را نداریم.

فرهیختگان: چند روزی است که تصاویری از یک مدرس دانشگاه چابهار در فضای مجازی منتشر شده؛ و به پیوست آن ویدئوهایی نیز از تهدید دانشجویان توسط این استاد دیده می‌شود. به گفته دانشجویان دانشگاه چابهار به فرهیختگان درباره این فرد شائبه‌های اخلاقی نیز مطرح است که ما قصد ورود به آن را نداریم. اما آنچه بیشتر از رفتارهای این استاد باعث التهاب افکار عمومی می‌شود، نگاه بالا به پایین و ادبیات تبعیض آمیزی است که او با منتسب کردن خود به قدرت (که معلوم نیست کجا و چه کسی یا چه نهادی است) از آن استفاده می‌کند. ادبیاتی که با عدم برخورد با وی یا عدم ارائه توضیحات از سوی دانشگاه باعث می‌شود در ذهن مخاطب عینیت هم پیدا کند.

از او ویدیویی منتشر شده که خطاب به دانشجویان معترض و شاکی می‌گوید «واستون پاپوش درست می‌کنم و میدم بکنندتون تو گونی» یا در ویدیویی دیگر این استاد خطاب به دبیر وقت شورای صنفی که پیگیر مطالبات دانشجویان است با تشر می‌گوید که «به تو ربطی ندارد.»

دانشجویان می‌گویند این اولین بار نیست که این فرد چنین رفتاری را از خود نشان می‌دهد و علی رغم احراز تخلفات، او توانسته حتی از اخراج در زمان مدیریت پیشین دانشگاه قسر در برود و جایگاه خود را در زمان ریاست جدید حفظ کند.

شائبه‌های اخلاقی در مورد این استاد و عدم برخورد با وی به ویژه در شهری که اخیرا ماجرای تعرض مامور نیروی انتظامی در آن رخ داده و یک استان را درگیر بحران امنیتی کرده است اهمیت ویژه ای پیدا می‌کند.

در چند ماه گذشته شاهد بودیم که چگونه رفتارهای اینچنینی فضایی را برای تشنج آفرینی و تفرقه افکنی ایجاد کرده است. فضایی که رسانه‌های لندن نشین از آن سو استفاده کرده و برخی خطبای محلی نیز به این فضا دچار شدند.

در کنار جو سازی های رسانه ای آنچه باعث ایجاد شکاف اجتماعی در جامعه میشود عدم برخورد با افرادی است که با اقدامات ناهنجار خود از سویی و از سوی دیگر با انتساب به قدرت، باب بهانه جویی را باز می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج