جاباما
۱۲۹۶۹۷۶
۳۹۲۹
۳۹۲۹
پ

دستگیری ۲ شرور تخریب‌گر در جنوب تهران

​فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری دو تن از اراذل و اوباش که اقدام به تخریب اموال عمومی کرده بودند، خبر داد.

ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان قرچک از دستگیری دو تن از اراذل و اوباش که اقدام به تخریب اموال عمومی کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ یداله طهماسیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه افرادی در چند منطقه از شهرستان قرچک اقدام به تخریب اموال، قدرت نمایی و اخلال در نظم و آسایش عمومی کرده‌اند، با توجه به اهمیت موضوع اکیپی از ماموران کلانتری ۱۲ زیباشهر به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که دو نفر از اراذل و اوباش نامدار محل با قدرت‌نمایی با سلاح سرد اقدام به فحاشی، عربده کشی و برهم زدن نظم عمومی کرده و با ایجاد درگیری و تخریب اموال عمومی و خصوصی باعث رعب و وحشت شهروندان شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قرچک گفت:‌ موضوع بلافاصله به صورت ویژه در دستورکار عوامل پلیس اطلاعات و امنیت قرار گرفت و آنان با انجام اقدامات سریع پلیسی و اشرافیت بر موضوع پس از شناسایی دو نفر اراذل و اوباش با انجام یک عملیات ضربتی هر دو نفر را در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

طهماسیان افزود: متهمان دستگیر شده بلافاصله به پلیس اطلاعات  و امنیت دلالت و پس از رو به رو شدن با شواهد و مدارک به جرم خود اعتراف کردند. این افراد پس از تشکیل پرونده و انجام اقدامات تکمیلی برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه مراجع قضایی و سپس روانه زندان شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج