۱۲۹۷۷۹۹
۶۷۸۹
۶۷۸۹
پ

«شناسنامه» «یاغی» رو شد!+ویدئو

«یاغی» محمد کارت که سال گذشته جزو مجموعه‌های پربیننده حوزه نمایش خانگی(فیلیمو) بود، امسال با عنوان و شمائل تازه‌ای در جمع برنامه‌های نوروزی حضور دارد. «شناسنامه» اثری است که سراغ نادیدنی‌های این سریال رفته و از پشت صحنه یاغی و اتفاقاتی که باعث شکل‌گیری این مجموعه شده، می‌گوید.

برترین‌ها: «یاغی» محمد کارت که سال گذشته جزو مجموعه‌های پربیننده حوزه نمایش خانگی(فیلیمو) بود، امسال با عنوان و شمائل تازه‌ای در جمع برنامه‌های نوروزی حضور دارد. «شناسنامه» اثری است که سراغ نادیدنی‌های این سریال رفته و از پشت صحنه یاغی و اتفاقاتی که باعث شکل‌گیری این مجموعه شده، می‌گوید.

البته که پخش پشت صحنه از یک فیلم یا سریال جزو موارد مرسومی است که در خصوص آثار مختلف آن را دیده‌ایم اما شناسنامه یاغی نسبت به بقیه پشت صحنه‌های معمول قالبی دارد که آن را تا حدی با بقیه متفاوت کرده است. این اثر که در دو قسمت منتشر شده، به صورت مستند، آنچه گذشت یاغی و لحظه‌هایی که عوامل این سریال پشت سرگذاشته‌اند را روایت می‌کند. در شناسنامه علاوه بر نمایش مواردی مثل دورخوانی بازیگران و تمرین دیالوگ‌ها با نمایش بخش‌هایی از صحنه نهایی که پای ثابت اغلب پشت صحنه‌هاست، با گفت‌وگوهایی مواجه می‌شویم که این روایت مستندگونه را کامل می‌کنند.

«شناسنامه» «یاغی» رو شد!+ویدئو

بعضی از این گپ‌ها از سخت و شیرین کار می‌گویند و برخی هم مثل صحبت‌های علی شادمان از تجربه‌های تازه‌ای که برای تبدیل شدن به یاغی باید کسب می‌کرد، مانند کشتی‌گیر شدن آن هم وقتی تا پیش از آن هیچ آشنایی با این ورزش نداشته و موارد شنیدنی دیگر.

در بین همه بخش‌های این مستند، شیوه همراهی محمد کارت با بازیگران اتفاقی است که به خوبی انعکاس داده شده و راز ایفای نقش‌های باورپذیر کارهای او را برملا کرده است. این کارگردان برای خیلی از سکانس‌ها پیش از ضبط آن با هر کدام از بازیگران جدا تمرین می‌کند و حواسش به تک‌تک اکت‌ها از میزان لبخند و خشم گرفته تا جهت نگاه، تن صدایی که بازیگر باید دیالوگش را با آن بگوید و... هست. او گاهی بازیگر مقابلش را عصبی می‌کند تا خشم واقعی او را بیدار کند و گاهی از ته دل می‌خنداند.

با همه اینها شاید پخش این مستندها کمی بعد از پایان سریال نگاه‌های بیشتری را به خود جلب می‌کرد چرا که گذشت ماه‌ها از این پایان تب یاغی را بین دوستدارانش سرد کرده، البته که از میزان مخاطبان نوروزی هم نمی‌شود گذشت.

یاغی روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند. در این درام عاشقانه بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی و... حضور دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج