۱۲۹۸۹۴۸
۵۳۸۵
۵۳۸۵
پ

مسافران از این جاده به شمال سفر کنند

رییس پلیس راهور با بیان اینکه عامل اصلی تصادفات و تلفات جاده‌ای خستگی و عدم دقت به مسیر است اظهار کرد: ترافیک‌ها نیمه‌سنگین و سنگین است. مسافران استراحت و رعایت نکات ایمنی را طی سفر در نظر داشته باشند.

ایسنا: رییس پلیس راهور با بیان اینکه عامل اصلی تصادفات و تلفات جاده‌ای خستگی و عدم دقت به مسیر است اظهار کرد: ترافیک‌ها نیمه‌سنگین و سنگین است. مسافران استراحت و رعایت نکات ایمنی را طی سفر در نظر داشته باشند.

مسافران از این جاده به شمال سفر کنند

سردار سید کمال هادیانفر همچنین درباره میزان ترددهای بین جاده‌ای اظهار کرد: تا روز گذشته (۱۰ فرودین) حدود ۳۹۵ میلیون تردد بین استانی و بین شهرستانی انجام شده است که از این میزان تردد ۲۷ میلیون تردد طی دیروز اتفاق افتاده است. این ترددها نسبت به سال گذشته حدود ۵ درصد و نسبت به نوروز سال ۱۴۰۰ بیش از ۴۰ درصد افزایش داشته است و البته که این افزایش ترددها یک روند طبیعی و مناسبی را طی می‌کند.

وی افزود: متاسفانه طی همین ۱۵ روز ایام نوروزی و تعطیلات در اثر تصادفات حدود ۶۶۶ نفر فوت شدند. عامل ۷۶ درصد این تصادفات وارونگی خودرو به دلیل خستگی و طی ساعات ۱۲ ظهر تا ۸ شب رخ داده است. رانندگان باید دقت لازم را داشته باشند و نکات ایمنی را رعایت و حتما از کمربند ایمنی استفاده کنند.

رییس پلیس راهور ادامه داد: در محورهای استان اردبیل بارش‌ برف گزارش شده است که به طبع کاهش دما را نیز به همراه دارد و این شرایط جوی به‌ویژه در مسیرهای انحرافی خطرات بیشتری دارد و توصیه ما این است که در این مسیرها از زنجیرچرخ و ابزارهای امنیتی استفاده شود.

وی افزود: بیشتر از همه استان‌ها انباشتگی جمعیتی در استان‌های گیلان و مازندران است که در این روزهای پایانی شدت بازگشت‌ها نیز بیشتر شده است. شدت ترافیک در برخی نقاط و در برخی مواقع سنگین و برخی مواقع نیز نیمه‌سنگین است. جاده چالوس نیز از شمال به جنوب یک طرفه شده است مسافران نمی‌توانند از این مسیر به شمال بروند و باید از مسیر قزوین و یا هراز به سمت شمال حرکت کنند و جاده هراز نیز به‌صورت دو طرفه برای تردد مسافران فراهم است.

سردار هادیانفر در پایان درباره محورهای جنوبی کشور تصریح کرد: در محورهای جنوبی کشور، ترافیک به‌صورت روان در حال جابه‌جایی است اما نکته مهم این است که تصادفات عموما در ۳۰ کیلومتری شهرها و در مسیرهای طولانی رخ می‌دهد بنابراین رانندگان استراحت و رعایت نکات ایمنی را در مسیر مدنظر داشته باشند و رعایت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج